Vendégblogger - Szinna olvasmányai - Beköszönő

Szeretem az írott szót, a belőlük alkotott mondatokat, a velük elmesélt történeteket. Mert sokszor elgondolkodtatnak, megnevettetnek, elszomorítanak, felbosszantanak, vagyis szólnak hozzám. Segítenek átvészelni a rossz dolgokat és jobbá teszik a jót. Ki gondolta volna - még barátokat is szereztem általuk… ezért vagyok most itt. Köszönöm Anginak, hogy meghívott vendégként a blogjába.

Rengeteget olvasok. Két kedvenc témaköröm van: az egyik az atomfizika, igen az atomfizika, ne tessék hanyatt dőlni én azon őrültek közé tartozom akik szeretik tudni, hogy mi van a bozonokkal, vagy mit állít a húrelmélet a dimenziók számáról. A másik kedvenc témaköröm a romantikus irodalom, amit kicsit tágabban értelmezek az általános felfogásnál, mert én lazán ide sorolom Agatha Christie-t és Raymond Chandler-t is. A könyvtáramban simán megférnek egymás mellett Amanda Quick, és Abraham Verghese. Ó, hogy Verghese-t még erőszakkal sem lehet a romantikához beszuszakolni? Hát kitérőket időnként mindenkinek tennie kell más műfajok és stílusok felé.

Azt írtam könyvtáram? Nos nem az a hagyományos polcokkal és porosodó könyvekkel megtöltött hatalmas terem, ahol csendben kényelembe helyezed magad és élvezed a lapok illatát, de azért könyvtár, tudod az a számítógépes, fájlokkal teli. Meg is számoltattam, 4600 fájlt tartalmaz jelen pillanatban. Persze nem ennyi könyvem van, mert a formátumok konvertálgatása bizony többszörözi a fájlok számát, de kit izgat, amíg van hely a merevlemezen? Ráadásul azon szerencsések közé tartozom, akik e-book olvasón olvasnak. Így aztán olvashatok reggelizés közben az asztalnál, elnyúlva a kanapén, vagy akár hasalva a strandon, miközben több száz könyv van egyszerre velem egy aprócska memóriakártyára szuszakolva.

Hogy mit olvasok, majd megtapasztaljátok, mert ajánlani fogom itt azt ami tetszett, és mérgelődöm majd az ostobaságokon… na jó elsősorban a romantika műfajából, azon belül is lehet, hogy a paranormális történetek lesznek túlsúlyban. Igyekszem havonta legalább egyszer beugrani, de ha valami felvillanyozott, vagy feldühített, akkor gyakrabban is előfordulhatok itt. Valószínűleg ismeretlen írókkal is fogtok találkozni, mert azt el kell árulnom, hogy legalább olyan gyakran veszek a kezembe angol nyelvű irodalmat, mint magyart. Előre is elnézést a csak magyarul olvasóktól azért, ha esetleg felcsigázom az érdeklődésüket, aztán hoppon maradnak.

Szerintem nincs más hátra, tartsatok velem!