Könyvtár(olás) idehaza

Ez itt a reklám helye is lehetne...
Már tervezgettem egy ideje, hogy a könyvespolcomhoz jó lenne még hozzátoldani, mert valamilyen rejtélyes okból folyton folyvást gyarapodnak a kötetek - nem is értem =). Szerencsére még a lakásba költözéskor az Ikea
Billy fantázia nevű polckeret mellett döntöttem, amihez nagyon dicséretes módon jó kis kiegészítőket lehet vásárolni folyamatosan.
Én ezúttal a polcmagasító és a belső polc nevezetű termékre áldoztam pénzt. (A távolabbi terv az üvegajtókkal való felszerelés lenne... majd egyszer... vagy apránként.) Ami még emeli a megfizethető árból és jó hely kihasználás lehetőségének biztosításából fakadó örömömet az az, hogy nem kell hozzá erős, szerszámos ládával felfegyverkezett férfiember. Két szimpla - egy lapos meg egy csillag fejű - csavarhúzóval és egy kalapáccsal felszerelkezve bárki össze tudja állítani a maga polcait, a magasító elem bármikor rászerelhető, mint esetemben, utólag is, és a kiegészítő polcokkal csökkenthető a belmagasság, vagy éppen a belső polcelemmel a hátsó sorba 'száműz
ött' kötetek is valamennyire láthatóvá vállnak.

No persze a végeredmény nem lett olyan magazinba illő, mint a minap Arwen által mutatott könyvespolc lépcső, de én tökéletesen elégedett vagyok azzal a négy óriás polcnyi szabad területtel amit a jövőbeni könyvbeszerzéseim elhelyezéséhez nyertem. Természetesen ha Fortuna istennő rám osztaná a lottó ötös nyertesének 'megerőltető' feladatát, semmi nem tarthatna vissza a könyvtárszoba kialakításától. De az már egy másik történet lenne.

S itt, a bejegyzés végén szeretnék hatalmas puszis köszönetet mondani húgomnak, hogy segítő társam volt a szerelés és pakolászás órái alatt. Köszönöm!
Smiley