Számvetés - május

Hiába az éve eleji fogadalom, tavasz végére megkergültem, és igen csak rossz kislány voltam. A sok akció láttán kitört belőlem a hörcsög, és vad vásárolgatásba kezdett. Az eredmény pedig 6 friss e-könyv és 13 új polclakó.

Elektronikus változatban érkezett hozzám:
  • Lara Adrian The Midnight Breed Series Companion c. kötete
    Egyelőre eleve csak ilyen formában érhető el, és mivel nyomon követem az Éjfél szülöttei sorozatot, nem volt kérdés, kíváncsi vagyok a kiegészítő könyvre is, ami sok érdekes apróságot, és egy friss novellát rejt. (Tervek szerint hamarosan beszámolok róla, mi izgalmat rejt a 300 oldal.)
  • Samantha Youngtól az On Dublin Street folytatásai
    Szerettem a most könyvhétre magyarul megjelenő első részt, és örültem, hogy Ellie Carmichael-ről is olvashatok kicsit (Until Fountain Bridge novella), no meg tetszett annyira az írónő stílusa, hogy érdekeljen, milyen történetet eszelt ki ezúttal.
  • Cherise Sinclair Masters of the Shadowlands sorozatának első két része
    Ezekért teljesen Nusejka a hibás, mert képes volt nekem úgy ajánlani egy BDSM könyvet, hogy a domok igazi nagy plüssmackók. Persze, hogy még azon a héten elolvastam az elsőt, és beszereztem a soron következőt is tartaléknak.
  • S. E. Jakes Free Falling novellája
    Szintén ajánlás miatt került az olvasómra. Amikor a Riptide szerkesztője úgy harangozza be az őszi megjelenést, hogy azoknak, akik szeretik a Cut & Run sorozatot, akkor nekem végem, és meg kell néznem, valóban olyan jó-e. Ősz még persze messze van, de ez az előkészítő novella, gondoltam, próbát tenni tökéletes.

Könyvespolc gyarapodás:
  • Sylvain Reynard: Pokoli erény
    Kíváncsi voltam, úgyhogy könyvutalványokat bevetve lecsaptam rá a Libriben. Úgy érzem, tévedés erotikusnak titulálni, sokkal inkább édes jelenkori romantikusnak mondanám. Pár gondolatban már írtam is róla itt.
  • Nalini Singh és Tiffany Reisz 1-1 regénye
    Mindkettő sorozat folytatás, mindkettő a kiadó jóvoltából került hozzám, és mindkettőt imádtam. A Szabadulásról már elkészült a bejegyzés, Az angyalról pedig folyamatban. Elöljáróban csak annyit, hogy nehezemre esik nem rajongós hangvételt megütni.
  • Elizabeth Chadwick: A legnagyobb lovag
    Akciózott a Könyvmolyképző. Múlt éveben nem fért bele a vásárlási keretbe, de 1260 Ft-ért most nem volt szívem lemondani róla.
  • General Press kiadó négy kötete
    A mindenthoz.hu immár tőlük is kínál 30%-os kedvezménnyel könyveket. Így a legutóbb megjelent Catherine Anderson, Elizabeth Hoyt, Eloisa James és Sara Bennett került a gyűjteményem eddigi darabjai mellé.
  • Brenda Joyce: Halálos illúzió 
  • Már-már temettük a Halálos sorozatot, amikor kiderült, a Harlequin átveszi a hazai kiadást. S valóban, hozta is a 7. kötetet, sőt júliusban érkezik Halálos csókok címmel a nyolcadik könyv is.
  • Susan Mallery 3. Buchanan kötete
    Az első kettőbe egyelőre csak beleolvastam, de ígéretesnek tűntek. S végül is eláll a polcon, és még enni sem kér.
  • Karen M. Moning Tündérkrónikák
    A 4. és 5. kötet a Cor Leonis pünkösdi akciójának keretében fog érkezni, szinte féláron. A harmadikat pedig ha minden igaz, Nusejka levadászta nekem alkalmi vételként, és a könyvhéten kapom kézhez.
Ennyi volt a május. Tudom, tobzódtam. Abba, hogy mi lesz velem most, hogy itt a Könyvhét és a megjelenés dömping, már bele sem merek gondolni...