Mit hozott a postás (16)

Úgy tűnik, az utóbbi években nagy szerencsém van a könyvválasztásokban. Mind gyakrabban sikerül olyan
regényeket kifognom, amelyek nem csupán ínyemre valóan szórakoztatóak, hanem szó szerint rendkívül boldog rabjukká is tesznek.
A legutóbbi csábító Tiffany Reisz Eredendő bűnösök című sorozata. Az első rész is nagyon tetszett, de a második egyenesen bekergített. Annyira, hogy nem nyughattam, és órákat lógtam az írónő blogján, ahol a drága asszony időről időre rövidke jelenetekkel kedveskedik az olvasóknak. Miközben bőszen szörfölgettem, belefutottam egy email címbe. S ugyebár, amikor elkap a hév, képes vagyok még angolul is lelkendezni, így hát billentyűzetet ragadtam. 
Persze, nem bírtam megfékezni a gyűjtögető és erősen rajongó hörcsög énemet, és rákérdeztem a dedikáltatásra is. Legnagyobb meglepetésemre elképesztően rövid idő múlva érkezett a kedves válasz. Két oda-vissza emaillel később pedig ígéretet kaptam arra, hogy nem is egyetlen darabot, hanem a nyolc részesre tervezett sorozat valamennyi tagjához kapok szignált bookplatet. S valóban. Ma, mindössze kilenc nappal később, ott pihent a küldemény a postaládámban. Cuki mosolygós képeslapba rejtve két névre dedikált, kis üzenettel ellátott ragacs a már polcon pihenő részekbe, és további hat aláírt az eljövendő megjelenésekhez.