A soha meg nem kapott ajándék esete

Ha a 27 idegen igenben elhangzott mondatot átformálhatom kicsit:
"Egyszer, nem tudom mikor, eljön az én napom... csak ez láthatólag nem ma következett be."
Történt egy szép nyári napon, hogy a Bitten by Books blog Gena Showalter chatjén én voltam az egyik szerencsés, aki négy dedikált könyvet nyert az írónőtől. Érkezett az értesítés, örömujjongás, némi visszafogott hula tánc ellejtése, majd gyorsan visszaírtam a címem, aztán lévén FedEx-el akarták eljuttatni, a telefonszámomat is.
Majd vártam türelmesen, aztán már nem annyira türelmesen, türelmetlenül, nagyon türelmetlenül... végül írtam a blog adminjának, hogy mi a helyzet. Gena dedikáló turnén volt, így türelmet kértek. Újabb hetek, majd újabb email váltás. S ma megérkezett a válasz. A csomagot visszavitték, mondván nem létezik a cím. Persze a vörös köd teljesen elborította az agyam, és felhívtam a kézbesítő céget, hogy ugyan, ha a google map kiadja a pontos épületet, s ott volt a telefonszám is, vajon miért küldték vissza a postámat. Hosszas, sok telefon feltöltés egységnyi keresés után: "A fuvarlevél elmosódása miatt kézbesíthetetlen volt." Toporzékolni lett volna kedvem.
De vettem egy nagy levegőt, s visszaírtam higgadtan az általam nagyon imádott Genának, hogy köszönöm kérdését, de nem él senkim az Államokban, aki helyettem részesülhetne ebben az örömben, és szintén hálás vagyok, de a helyettesítésként felajánlott e formátumokról is lemondok, lévén az összes regénye megvan, és én csak a dedikálást szerettem volna oly' nagyon.
Így esett, hogy volt is nyeremény, de nincs is. :(