2010. január 3., vasárnap

Sherrilyn Kenyon - Dark Hunter sorozat

Ha egy írónő olyan nagyszerű képzeletbeli világot teremt, sok jó történet születhet. Igen ám, de néha már nehéz követni, hogy mit mi után is kellene olvasni, pláne, ha csak utólag csöppen bele az olvasó. Következzen itt egy kis segítség:
1. Fantasy Lover - Álomszerető
Julian & Grace
Előkészítő kötet

2. The Beginning (Sins of the Night)

3. Dragonswan
Sebastian & Channon
Were-Hunter

4. Night Pleasures - Éjféli vad
Kyrian & Amanda
Dark Hunter

5. Night Embrace - Végzetes ölelés
Talon & Sunshine
Dark Hunter

6. Phantom Lover (Midnight Pleasures)
V’Aiden & Erin
Dream Hunter

7. Dance with the Devil - Ördögi tánc
Zarek & Astrid
Dark Hunter

8. A Dark Hunter Christmas (Dance with the Devil)

9. Kiss of the Night - Angyali csók
Wulf & Cassandra
Dark Hunter

10. Night Play - Pokoli tűz
Vane & Bride
Were Hunter

11. Winter Born (Stroke of Midnight)
Dante & Pandora
Were Hunter

12. Seize the Night
Valerius & Tabitha
Dark Hunter

13. Sins of the Night
Alexion & Dangereuse
Dark Hunter

14. Second Chances (Dark Hunter Companion)

15. Unleash the Night
Wren & Maggie
Were Hunter

16. Dark Side of the Moon
Ravyn & Susan
Dark Hunter/Were Hunter

17. A Hard Day's Night Searcher (My Big Fat Supernatural Wedding)
Rafael & Celena
Dark Hunter

18. Until Death Do We Part (Love at First Bite)
Velkan & Esperetta
Dark Hunter
Bejegyzés a történetről

19. Fear the Darkness (ingyenes e-book)
Bejegyzés a történetről

20. The Dream-Hunter
Arik & Geary
Dream Hunter
Bejegyzés a könyvről

21. Devil May Cry
Sin & Katra
Dark Hunter
Bejegyzés a könyvről

22. Upon a Midnight Clear
Aiden & Leda
Dream Hunter
Bejegyzés a könyvről

23. Dream Chaser
Xypher & Simone
Dream Hunter
Bejegyzés a könyvről

24. Acheron
Acheron & Soteria
Bejegyzés a könyvről

25. One Silent Night
Stryker & Zephyra
Bejegyzés a könyvről

26. Shadow of the Moon (Dead After Dark) - A hold árnyékában (Halálos csók)
Fury & Angelia
Were-Hunter
Bejegyzés a történetről

27. Dream Warrior
Cratus & Delphine
Dream Hunter
Bejegyzés a könyvről

28. Bad Moon Rising
Fang & Aimee
Were-Hunter
Bejegyzés a könyvről

29. No Mercy
Dev & Samia
Were-Hunter & Dark Hunter
Bejegyzés a könyvről

30. Retribution
Sundown & Abigail Yager
Dark Hunter
Bejegyzés a könyvről

31. The Guardian
Seth & Lydia
Dream Hunter & Were-Hunter
Bejegyzés a könyvről

Érdemes lehet ellátogatni a Sherrilyn Kenyon infók allapra is.

71 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szeretem ezt a sorozatot és várom a következő részeket. :) Olyan kérdésem lenne, hogy látom itt többféle "vadász" kötet van ( dream, were.. ) és szeretném megkérdezni, hogy ezek hozzátartoznak a sötét vadász sorozathoz vagy külön álló sorozatok lesznek?? Esetleg lehet arról tudni valamit, hogy mindegyik rész meg fog jelenni??

    Előre is köszönöm a választ!

    Üdv
    Reni

    VálaszTörlés
  2. A Sötét vadász sorozat odakinn sok novellával tűzdelt regényfolyam, amint látod. Idehaza minden bizonnyal legelőbb a teljes regényekre fognak koncentrálni, és úgy sejtem nem csak Artemis vadászaira koncentrálva, hiszen odakinn is mind, legyen bármelyik alrészhez is tartozó, úgy jelentek meg, mint Dark Hunter kötetek.
    A listán én valóban jelöltem, hogy milyen 'alsorozat'-hoz is tartozik egy-egy történet, de ez ne zavarjon. Mindössze azt mutatja, hogy főszereplők tekintetében magukra a Vadászokra, esetleg alakváltókra, vagy épp Álomjárókra kell-e számítani. De ettől a sorozat úgy halad előre, hogy hol ilyen hol olyan következik.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Először gratulálni szeretnék, mert az oldal nagyszerű és nagy segítség! Itt láttam, hogy egyszer megemlíted Kenyon-t, és utánanéztem...alig másfél hét alatt elolvastam a V.ölelésig, és imádom!!!:)
    Másodszor, azt szeretném megkérdezni, hogy magyarul a Dark Hunterből tehát az Álomszer., az Éjféli vad és a Végzetes ölel.-t lehet olvasni?Tudok angolul, de azért mégiscsak az anyanyelven élvezhetőbb (nekem). És még annyit, hogy esetleg nem tudod, hogy mikortájt jön ki új rész? (magyarul)
    Köszönöm szépen, és mégegyszer gratulálok:)
    Laura

    VálaszTörlés
  5. Szia Laura!
    Már megjelent az Ördögi tánc is. Hogy a következő mikor jön, sajnos biztosra nem tudjuk. Reménykedünk, hogy belefér még egy karácsonyra.

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon nagyon örülök hogy így összeszedted a könyveket!! Acheron párjának talánya majd megőrjített már hónapok óta, amióta elkezdtem olvasni a Dark Hunter sorozatot, és itt úgy látom egy bizonyos Soteria lesz a szerencsés hölgy.
    Még arra lennék kíváncsi, hogy kinn még lesznek új kötetek, nem tudod?

    VálaszTörlés
  7. Igen lesznek. Az írónő azt mondta, rengeteg ötlete van. No és persze a több részes Nick krónikának is egybe kell futnia ezzel a sorozattal. Egyelőre ami bizonyos, hogy heteken belül megjelenik egy were-hunter kötet, majd jövő augusztusra érkezik egy dark-hunteres rész, közben pedig egy újabb Nick regény.

    VálaszTörlés
  8. Ott olyan gyorsan megjelennek :(
    Egyébként ha jól számolom a 7. vagy 8. következő könyv lesz Ash-é itthon. Attól függ, hogy Ravyn-é Where-vagy Dark Hunternek számít-e. Persze lehet hogy addig a kiadó úgy dönt nem csak a Dark Hunter köteteket jelentetik meg...
    Alice

    VálaszTörlés
  9. Hali ^^
    A 17. könyvhöz írtad, hogy Rafael & Celena lesznek a főszereplők. És ennek kapcsán kérdezem én, hogy az a Celena egy teljesen új szereplő, vagy Bill neje Selena, nem tudod? Mert nekem eléggé ingatagnak tűnik a házasságuk és gondoltam miért is ne... :D

    VálaszTörlés
  10. Egy teljesen más szereplő lesz, nem a Devereaux klán Selenája.

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Angi!
    Légyszi mondd meg nekem,hogy mi a Mama és a Papa Peltier teljes neve.
    köszönöm
    Fila

    VálaszTörlés
  12. Papa Peltier = Aubert Peltier
    Mama Peltier = Nicolette Peltier, néha Lo-nak is szólítják

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nagyon szuper az oldalad, sok érdekességet lehet itt találni.
    Igazából csak most kezdek ismerkedni a Kenyon könyvekkel. A leírásokból úgy vettem ki, hogy Dream Hunterek istenek vagy félistenek, jól értettem? Ők is Artemiszt szolgálják vagy esetleg Zeust?

    VálaszTörlés
  14. Jó gondolod. ;) Ők Zeusznak tartoznak számadással.

    VálaszTörlés
  15. Szia Angi!

    Már egy ideje olvasom az oldaladat, köszönöm a sok érdekes info-t.

    Érdeklődnék, hogy a könyvek, hogyan helyezkednek el időrendben?

    Ugyanis az első négy (ami könyvben magyarul megjelent) az egymás után jön, de Wulf története az Talon történetével egyidőben van, ha jól értettem.

    Vane és Bride története (ha magyarul, könyvben megjelenik) Zarek történetével egyidőben fog játszódni? Talon könyvében találkoztak először, azt hiszem.

    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  16. Szia Rita!

    Húúú, jót kérdeztél. Átfedések vannak folyamatosan, így nem kis munka lenne egy idővonalat készíteni. Még olyan is lesz, amikor igen csak visszaugrunk a múltba, vagy amikor 11 ezer évet tekintünk át, vagy éppen Fang történet Vane-ével egy időben kezdődik, de igen sokára érkezik el a happy endhez. De azért nagy általánosságban én azt mondanám, ha az itteni sorrend szerint haladunk, akkor szépen látszanak az ok-okozati összefüggések.

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Éppen Sin történeténél tartok, és persze folyton iderohangászok újra meg újra végigböngészni a listát, hogy találok-é ismerős nevet a további kötetekben. A kérdésem viszont az - mivel Te ismered az egész sorozatot, ill. egyre közelebb kerülök hozzája -, hogy olvassam-e el a Dark-Hunter Companiont (ami nálam a 23. helyen vagyon a sorban, tehát még Ash története előtt), vagy nyugodtan hagyjam ki, oszt ha végzek a sorozattal, és leszen kedvem hozzá, akkor vegyem elő?
    Köszi a választ!

    üdv
    tigi
    :)

    VálaszTörlés
  18. Ha jól emlékszem abban egy novella van mindössze, a Second chances. A kötet többi része inkább csak mazsolázgatós érdekesség szereplő leírásokkal, receptekkel stb. Szóval én a teljes sorozat utáni visszatérést javaslom.

    VálaszTörlés
  19. szia! most olvasom az álomszeretőt.. és nem értem hogy fog kapcsolódni ez a vámpírokhoz? ez a kötet megalapozza a későbbieket? üdv: lili

    VálaszTörlés
  20. Vámpírok? Nem igazán vannak vámpírok Kenyonnál... igaz nekik is van szemfoguk. Az Álomszerető a Vadászok világának előhírnöke.

    VálaszTörlés
  21. Jaaa.. ezért nemértettem. A könyv hátulján az állt hogy a Kenyon a vámpírrománcok királynője.. köszi így már értem:D lili

    VálaszTörlés
  22. Szia Éva vagyok
    Megszeretném kérdezni hogy szegény Acheron megszabadul-e valaha attol a ribi Artemisztől.
    köszi.

    VálaszTörlés
  23. A saját kötetében erősen meglazul a 'kötelék', de a kapcsolat nem szakad/hat meg teljesen, aztán is össze fognak még futni.

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Azt szeretném kérdezni, hogy amit Dragonswan megjelent magyarul, mert az első egynéhány kötetről tudom, hogy igen,de ezt nem találtam sehol.

    VálaszTörlés
  25. A Dragonswan egy novella, és idehaza még nem jelent meg, de a sorozat így is töretlen, érthető.

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok Vevy vagyok. Érdeklődnék, hogy
    nem tudja valaki, hogy Acheronnak lesz-e saját könyve? Vagy egyáltalán mi lesz vele?
    Köszi

    VálaszTörlés
  27. A 24. az ő története, pár gondolatot írtam is róla itt a blogon.

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Először is gratulálok az oldaladhoz, órákat képes vagyok itt tölteni :D

    Egy kérdésem lenne Hozzád. Elolvastam a magyarul megjelent köteteket (mit olvastam, faltam), és az érdekelne, hogy esetleg rajongói fordítást találhatnék-e valahol a többiről. Ugyan magamnak elkezdtem fordítani A kezdetek című könyvet, de mivel nem vagyok vérprofi angolos, elég lassan megy, ezért gondoltam találnék kibúvót :D

    Köszönöm!
    Perecz

    VálaszTörlés
  29. Szia Perecz!

    Sajnos nem tudok neked ebben segíteni, nem is igen szoktam keresni ezeket. Reméljük, az Ulpius most már belehúz a magyar megjelenésekbe.

    VálaszTörlés
  30. Szia Angi! Köszi, hogy válaszoltál! Perecz

    VálaszTörlés
  31. Szia Angi.
    Egy életbe vágó kérdésem van.Mi történik Ash és Nick között? Mert most olvastam Kenyon honlapján hogy egymás ellenségei?? Csak egy kis morzsát ha lehet könyi??

    VálaszTörlés
  32. *** SPOILER *** @Éva:

    Nick lefekszik Simivel, és Ash olyan méregbe gurul, hogy olyat mond, ami megpecsételni látszik Nick életét. Bár... ettől jóval bonyolultabb a dolog, de ez az alapszituáció.

    VálaszTörlés
  33. köszi most már értem. akkor ezek szerint apuci mérges :D Már alig várom hogy megjelenjen az a rész magyarul, persze a többivel egyetemben.

    VálaszTörlés
  34. Cyasztok :)

    Hétvégén rekordsebességgel kiolvastam az "első 3" kötetet, vagyis amelyek nálunk megjelentek.... és szerelmes vagyok :)))
    Szal asszem nőni fognak a táskák a szemeim alatt hajókofferokká, de megéri... anno Warddal voltam így :DDD ... bár mi lenne, ha szabit vennék ki....
    Angi: 1000 és 1 hálám a blogért :)

    Vajon mikor jelenik meg a többi kötet? Lenne mit bepótolni....

    VálaszTörlés
  35. Szia Angi,

    most fogok csak nekiesni az angol köteteknek (persze szigorúan megtiltottam magamnak, hogy rögtön Ash könyvével kezdjem a sort... khm.... vesztésre állok önmagammal szemben... és azóta sem értem, ez a sorozat hogyan maradhatott ki az életemből...), de valami szemet ütött... Kyrian halandó, Mandy pedig halhatalan... fel lesz ez valahogyan oldva?

    VálaszTörlés
  36. Ash vigyáz arra, hogy a keresztlánya szüleivel még véletlen sem történhessen semmi rossz.

    VálaszTörlés
  37. Hát, olvasva a Seize the Night-t már értem, mire gondolsz...

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Nagyon tetszik az oldalad, sok könyvet a te blogodnak köszönhetően olvastam el. Azt szeretném megkérdezni, szerinted van e értelme Acheron könyvének, ha nem olvasom el az elötte levőket.( Az első tizet olvastam.) Megköszönném a segítséged. Judit
    u.i.: Olvastam az egyik kommentben Nick és Simi viszonyáról. Nem tudod esetleg ennek van folytatása vagy lehet e tudni ki Nick párja? Egyébként melyik történtben kerültek közelebbi kapcsolatba Simivel.

    VálaszTörlés
  39. Acheron könyve érthető lenne az előzőek nélkül is, de szerintem jó pár dolgot lelösz magadnak, ha előre veszed.
    Nick párjára még sokat kell várni. Sherrilyn azt ígérte, hogy a 10 részes saját sorozatának befejező kötetében fog boldog révbe érni.

    VálaszTörlés
  40. Köszönöm! Judit

    VálaszTörlés
  41. Szia Angi,
    Nemtudod véletlenül hogy a 12 es Val Tabitha könyv mikor várható magyarul? Olvastam az Acheront, melyre már az első vadász könyv óta vártam és hűű.. Hát olyan volt amit leirtál, amire vártam.. nagyszerű. De azért a többit is elolvasom, várom őket, de akkor is Achimou a kedvenc :)
    L

    VálaszTörlés
  42. Szia L!

    Sajnos nem tudom, az Ulpius hogyan tervezi a megjelenést... csúszásban van megint. :(

    VálaszTörlés
  43. Szia Angi,
    Nick krónikáját mikor érdemes elolvasni? Úgy értem melyik könyv után? Bár már jóval elmaradtam hiszen Ash-t is elolvastam, de azért édekelne.
    Köszi
    Hanna

    VálaszTörlés
  44. Szia Hanna!
    Ash könyve után nyugodtan belevághatsz. :)

    VálaszTörlés
  45. Gabriella666február 06, 2012

    Szia! Mivel nem bírom kivárni a magyar fordításokat belevágtam angolul és most fejezem be Val és Tabhita történetét. Kérlek, ha van egy kis időd és nem nagy kérés írnál nekem pár infót Nick jövőjével kapcsolatban, mert még nagyon messze vagyok és nagyon érdekel mi lesz vele...valamint alig várom Ash történetét, ha csak a Dark Hunter-es történeteket olvasom addig nem hagyok ki semmi fontosat?

    VálaszTörlés
  46. Szia!

    Emailben írd meg, pontosan mi érdekel, és próbálok rá válaszolni.
    Hmmm, érthető a sorozat úgy is, ha csak a Dark Hunter könyveket olvasod, de élményekkel leszel szegényebb.HA időd, és türelmed engedi, szerintem a többi kötetről se mondj le.

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Melyik részben tudja meg Ash, hogy ki számára Katra? Csak a Devil May Cry-ben vagy már előbb?

    VálaszTörlés
  48. Azt hiszem, a korábbi kötetekben csak nyúlfarknyira tűnik fel Katra. Nem merem 100% bizonyossággal mondani, de nekem úgy rémlik, hogy csak a saját könyvében, a Devil May Cry-ban derül ki.

    VálaszTörlés
  49. Szia imadom ezt a sorozatot de most h nezegettem az oldalt sehogy sem jut eszembe h a were hunter mit is takar pls segits mert mar megbolondulok .... elore is koszi .... am szupi h igy osszefoglaltad mert mar nemigazan tudtam kovetni a konyvek sorrendjet :)

    VálaszTörlés
  50. werehunter => alakváltók

    VálaszTörlés
  51. Pokoli tűzben szerepel elég sokat Szőrös. Angolul mi a neve neki?

    Köszi

    VálaszTörlés
  52. Fury lenne. :) Az ő története egyébként már megjelent a Halálos csók novellás kötetben.

    VálaszTörlés
  53. Akkor jól sejtettem. Az összefutó szálakból következtettem. De hogy miért kell a neveket is lefordítani? -.-
    Igen, az ő történetét már olvastam. :)

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok. Érdekelne, hogy a Végzetes Ölelés c. könyv megértéséhez szükséges előző kötetek elolvasása is?
    Előre is köszi: Levente

    VálaszTörlés
  55. Szia Levente!
    Kenyon valamennyi kötete érthető önállóan is. :) Bár van benne valami plusz, ha nyomon követi az ember a sorozatot.

    VálaszTörlés
  56. Szóval akkor nincsenek benne pl. utalások más szereplőkre, esetleg egyes szereplők jelleme, amely egy előző könyvben volt leírva stb...?
    Megint Levente voltam.:)

    VálaszTörlés
  57. Vannak visszatérő szereplők, sőt olyanok is, akik a sorozat egészében szerepelnek. De maga a történet érthető önállóan is. Viszont azt el kell ismernem, akkor az igazi az élmény, ha minden apró információ klappol... ám ahhoz az egész sorozat kell, sőt, még most is vannak nyitott kérdések. :D

    VálaszTörlés
  58. Utolsó kérdés.
    Barátnőm nem olvasott még Sherrilyn Kenyon-t (neki vennék egy könyvet tőle..) és szerintetek jobban jár(ok), ha az Álomszeretőt veszem meg neki?
    Ismét Levi.

    VálaszTörlés
  59. Az Álomszerető csak előfutára a sorozatnak, és gyengébb is talán a későbbi kötetektől. Szerintem, az Éjféli vad résszel indíthatsz nyugodtan. Ott mutatkozik meg igazán a Kenyon által teremtett világ, és szerepelnek azok, akik a későbbiekben is újra és újra felbukkannak. Ha az tetszik a barátnődnek, még mindig pótolhatja az előkészítő részt.

    VálaszTörlés
  60. Kedves Angi!
    Meg tudnád mondani, mi a címe a könyvnek, amiben Ash és Nick ellenségek lesznek? Már elég sokat elolvastam, de nem sorrendben és azt még nem sikerült megszereznem.
    Előre is köszi.

    Andi

    VálaszTörlés
  61. Ha nem csal az emlékezetem, a Seize the Night-ban történik a nagy fordulat.

    VálaszTörlés
  62. Szia Angi!
    Én azt szeretném meg kérdezni reménykedhetek-e abba, hogy az egész sorozat meg jelenik magyarul? Mert szörnyen rossz az angolom és nem megyek sokra vele. És esetleg tudod-e mikor jelenik meg a kövi rész, lesz-e egyáltalán?
    Előre is köszönöm!
    Barbi

    VálaszTörlés
  63. Az Ulpius sajnos nem kapkodja el a megjelentetést, és nem is igen szokott biztos információkat megosztani arról, hogyan alakulnak az elkövetkező időszakban a tervezett megjelenéseik. :/ Így csak a reménykedés marad...

    VálaszTörlés
  64. Köszi még egyszer. Nagyon tetszik az oldalad sok hasznos infóval lettem gazdagabb. És nem adom fel a reményt :D

    VálaszTörlés
  65. Szia Angi!
    Most kezdtem el olvasni az Éjféli vad kötetet(dark hunter azthiszem)
    de utánna meg olyan részek jönnek,hogy dark hunter/were hunter stb.
    és nem tudom, hogy azok még a dark hunter sorozathoz tartoznak-e. mert elsőnek a dark hunterrel szeretnék végezni, ami nem fut ilyen " külön vágányokra". meg tudnád nekem mondani, hogy melyik részek tartoznak csak a dark hunterhez? előre is köszönöm: Brigs

    VálaszTörlés
  66. Szia!

    Ha a magyar kiadásokat olvasod, akkor nyugodtan haladj sorban. Abból a kevés kötetből kár lenne kihagyni bármit is. Ami az angol kiadásokat illeti... hát... a Dark Hunter univerzum sorozat részeit a fenti sorrendben fogyaszthatod, ha csak nem pikkelsz nagyon az alakváltókra és az álomjárókra. Ahogy haladunk előre mind jobban összemosódnak a határok, minden mindennel összefügg, tehát ha elsőre úgy is tűnik, hogy most más lények vannak napirenden, előbb utóbb értelmet nyer, miért akkor, miért ott kapták meg a maguk történetét. Szóval, én azt mondom, ha teheted, olvasd mindet.

    VálaszTörlés
  67. Szia Angi!
    Kb olyan egy hete találtam rá Kenyon könyveire, és isten rá a tanúm jobban rácuppantam, mint egy szintetikus drogra. De nem viccelek, iszonyat jók, viszont van egy problémám. Magyarul olvasom, és ez kár, de az angol tudásom annyira nem százas, hogy tudnám is angolul olvasni. Eljutottam már a 16. "Hold sötét oldala"-ig, de közte kimaradt a 6.-dik, cím szerint a "Phantom Lover", a 11."Winter Born (Stroke of Midnight)" és a 13. "Sins of the night", ja meg a 14. "Secon chances" és nem tudom így mennyire érdemes tovább olvasnom. Szóval van ezeknek és persze a többinek magyar fordítása, akár rajongói, akár hivatalosan könyv formájában, akkor azok nagyon kellenének. De ahogy többet olvasom a blogod, és a leírásokat, hogy melyik jön melyik utána, kissé össze zavarodtam, plusz valamelyiknek van fordítása, valamelyiknek nincs.Ha tudsz abban segíteni, hogy honnan tudnám beszerezni őket, vagy utánuk kutatni azt megköszönném. Dina

    VálaszTörlés
  68. Szia!

    Magyarul csak a teljes regények, plusz a Hold sötét oldala jelent meg. Utóbbi leginkább azért, mert Ward novella is volt az adott gyűjteményben, és azt akarta leginkább megjelentetni a hazai kiadó.
    Amiket felsoroltál, azok novellák. Nem életbe vágó, hogy azokat is mind olvasd, csak ha teheted, ne hagyd ki.
    Egyébként igen, valóban nem könnyű manőverezni Kenyon világában, hogy akkor mi és milyen sorrendben. Sőt elárulom neked, ahogyan haladunk előrébb, egyre nehezebb, mivel idő átfedések és átívelések is lesznek. Mondjuk az amerikai kiadási sorrend azért valami támpontot csak nyújt.
    Hivatalos kiadásban csak néhány könyv létezik, rajongóiban már más kérdés, de ebben nem tudok segíteni, mert jómagam általában az eredetit választom.

    VálaszTörlés
  69. Drága Angi!
    Most olvastam a wikipédián a were-hunter cikket, és olyan hirtelen kaptam egy mentális pofont...!
    Nicolette Paltier meg fog halni! Sok részt elolvastam már, de erről még nem hallottam! Tényleg???
    Húúúú
    Tudom, értelmes kis komment lett, de nagyon megdöbbentem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy ilyen nem túl szívderítő hírt kell megerősítenem, de tényleg :(

      Törlés
  70. Szia Angi!

    Én 10 évvel ezelőtt egy utazásom során vettem meg az első Kenyon-könyvemet - angolul - szerencsére az Álomszeretőt. Azóta mindent elolvastam kb. az angol megjelenést követő 2 héten belül. És most fejeztem be a Styxxet. Ez az első alkalom, hogy az elragadtatásom nem teljes. Bár a végére kialakul, de a könyv 80%-a már előző könyvekben megjelent történeti elemekből, időnként fél fejezeteket teljesen szó szerint idézve, tevődik össze. Ami eredeti, az az utolsó néhány fejezet. Minden megbecsülésem a sokat szenvedett Styxxé, akivel a sors és Acheron ilyen kíméletlenül bánt, de azért nem veszi ki jól magát, hogy az eddig istenített főhős majdhogynem a negatív szereplővé avanzsál. Nem tudom, egyetértesz-e?
    Mindenesetre jó mitológiai és őstörténeti kincsesház ez a könyv, és azért a végére Ash is észhez tér. csak miért kellett neki ehhez majd 12.000 év!

    VálaszTörlés

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top