Tammara Webber: Sweet - Édesem

A fiú tombolt és sebeket szerzett, de kitartott.
A lány mindig szót fogadott, de most nem találja a helyét.
Ismerd meg közös sorsukat!

A fiú a lánynak élete nagy szerelme, de nem tud róla.
A lány egyetlen pillanatnyi önfeláldozás a fiú egész életen át a fennmaradásért vívott harcában.
Az alapdiploma és az orvosi egyetem közötti nyárra hazatérő Pearl Torres Frank két dolgot tud: Boyce Wynn megtestesíti mindazt, amitől menekülnie kellene, és mindazt, amihez hanyatt-homlok rohanna. Lázadó és harsány. Nem zavartatja magát a közvéleménytől. Szenvedélyes. Erős. Veszedelmes.
És van még egy tulajdonsága, amit Pearlön kívül mindenki előtt titkol: Édes.

Nagyszájú rosszfiú kontra eminens diáklány románc. Nagyjából ennyit is elég lett volna ahhoz, hogy érdeklődő legyek. Ha ehhez hozzávesszük, hogy az általam annyira szeretett Easy írónőjének új regényéről van szó, akkor aztán meg már végképp eldőlt, nekem ez a könyv kell. S milyen jól ráéreztem én erre! Mert bizony kár lett volna kihagynom ezt az édes és szexis new adult sztorit.
„Boyce Wynn mosolya szinte egész életemben három dolgot jelentett nekem: biztonságot, melegséget és otthont, még akkor is, ha ugyanaz a mosoly megdobbantotta a szívemet, vágyakozást ébresztett benne valami árnyékba vesző, elérhetetlen dolog után.”
Ha a Szív körvonalai sorozata korábbi részeihez kellene hasonlítanom ezt a kötetet, azt mondanám, valamiféle keverékét kaptuk. A történetben ugyan előkerülnek nehéz témák – illegális bevándorlás, alkoholizmus, drogkereskedelem, családon belüli erőszak csak hogy néhány példát mondjak -, ám összességében könnyed a hangvétel, ezzel engem a sorozatindítóra emlékeztetve. Ugyanakkor Tammara Webber ismét élt azzal az eszközzel, amitől számomra a Breakable olyan egyedi lett: párhuzamba állította az akkor és most eseményeit, azaz egyszerre ismerhettük meg a főszereplők múltját és jelenét. Mivel szeretem a visszaemlékezéseket, főleg amikor olyan párról olvasok, akik ismeretsége sok évre nyúlik vissza, én kimondottan élveztem, hogy gyermekként, kiskamaszként, és tinédzserként is láthattam őket. Olyan érzés volt, mintha különleges, de kissé komplikált közös életük minden fontos állomásán ott lehettem volna, ami azért remek, mert ilyen módon sokkal intenzívebben élhettem át, ahogyan lassan barátság szövődött közöttük, amiből aztán vonzalom, végül mindent elsöprő vágy született. Ráadásul szerintem így a karakterek fejlődése szintén hangsúlyosabbá tudott válni, igaz, ehhez a váltott nézőpontú elbeszélés is hozzájárult.
„Kedves vagy. Nem, jobb annál. Édes vagy.”
Persze azt el kell ismernem, hogy miközben szépen kidolgozott hátteret kapunk a románchoz, a szerző alaposan megváratott minket az izgi részekkel, sőt, még amikor már ott tartottunk, akkor is mintha másodvonalba szorította volna az önfelismerés folyamata. Egy pillanatra sem állítom, hogy ez a regény hibája lenne, csupán arról van szó, hogy bár értékelem az aprólékos gonddal megalkotott részleteket, én szívesen lubickoltam volna kicsit többet a rózsaszín vattacukros felhőcskék között. S talán pont ezért találtam úgy, hogy a könyv végi exbarátos drámázás nekem már a túl sok kategória. Igazából nem nagyon értem, miért volt erre szükség, hiszen enélkül ugyanúgy elvarrott lehetett volna az a történetszál.
„Semmit sem könnyű megszerezni, amit érdemes.”
S ha már elvarrott szálak… Akarok egy Arianna és Ray történetet, s mondjuk a most azonnal tökéletes időpont lenne hozzá. Sajnos azonban a dolgok nem így működnek. Jó hír viszont, hogy amikor a twitteren más olvasó letámadta ilyen óhajával az írónőt, Tammara elárulta, hogy egy novellát szán ennek a kettősnek. Addig pedig itt lesz nekünk a sorozat negyedik felvonása, a Brave, amiben az Easy-ből ismerős Erin találja majd meg a párját.

Kedvenc idézet:
„A férfiak csípik, ha egy lány kicsit zilált. Ez kábé olyan, mint egy pulóverből kilógó szál. A pasi nem bír ellenállni, szeretné meghúzni.”

Playlist:

Könyvinfók:


Tammara Webber

beleolvasó
moly
goodreads
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordító: Komáromy Rudolf
ISBN: 9789633996768
392 oldal, kartonált

Műfaj: new adult
Sorozat: A szív körvonalai 3.
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, váltott nézőpontú

Ki? Pearl Torres Frank (21) & Boyce Wynn (23)
Hol? Mexikói-öböl
Mikor? június - július
Érzékiség? heves
Szerelmi háromszög? nincs
Lezárás? boldog
Önállóan olvasható? igen
11.12. - Angelika blogja
11.13. - Kristina blogja
11.14. - CBooks
11.15. - Insane Life
11.16. - Deszy könyvajánlója

Nyereményjáték:

Számos Boyce-hoz hasonló rosszfiút szelídített már meg egy-egy jókislány a regények lapjain. Vajon ti mennyire ismeritek ezeket a történeteket? Most kiderül! A blogturné valamennyi állomásán három nevet olvashattok a közreadott feladványokban: a szerző, valamint a főszereplők keresztneveit. A feladat ezek alapján a regények magyar címeit kitalálni.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


a Rafflecopter giveaway