Évnyitó

Beköszöntött az új esztendő, hozta magával a blog második szülinapját, és remélhetőleg fennállásának harmadik évét is!
Az egykor újévi fogadalomként életre hívott online olvasónapló vezetés a próbafutam után, tavaly kellemesen megszokott hobbivá szelídült.
Nem szeretnék nagy számvetést készíteni, különböző adatokat sorolni, listákat készíteni. Bár éves elfogyasztott könyvmennyiségem megcsappant a korábbiakhoz képest, igyekeztem eredeti nyelvűekből és magyar fordításokból egyaránt meríteni, s valamennyi élményemről blogbejegyzést készíteni. (Kettővel ugyan le vagyok maradva, de majd csak utolérem magam. *ujjak keresztben*)
A mennyiség ellenében hiszem, hogy a műfaj választásban haladást tudtam elérni. Igyekeztem nyitottabb lenni, nem annyira csak a saját fejem után menni, hanem - részben aktív mollyá való avanzsálásomnak köszönhetően - hallgatni olyanok ajánlására, akik nem feltétlen az én ízlésem tükrei csupán. Így esett, hogy több ya kötetbe is beleszerettem, hogy egyre nagyobb kedvvel nézelődök a romantikus vonalat kissé mellőző urban fantasy világában.
A 2011-re vállalt kihívásokat egy kivételével sikerült teljesítenem. Sajnos a Várólista csökkentés nem jött össze. Milyen buta dolog, hogy attól a pillanattól kezdve, hogy felkerülnek egy teljesítendő listára azok a regények, amelyeket azért vett meg az ember, mert gusztusa volt rájuk, már nem is tűnnek annyira vonzónak, sőt, mintha a 'kötelező' jelleg csöppnyit taszítóvá változtatná őket. Legalább is nálam. :( De nem adom fel! Idén is jelentkeztem Lobo kiírására, ezúttal kicsit okosabban, tartalék lista előgyártásával.
2012-ben megpróbálom újra feljebb tornázni az egy év alatt teljesített olvasásaim számát is. Heti kettővel nagyon elégedett lennék. De persze nem fogok kardomba dőlni, ha esetleg nem sikerül elérnem a 104-es határszámot. Továbbra is úgy gondolom, az élmény a lényeg, nem a darabszám.
Mindenkinek boldogságos, olvasmányos évet kívánok!