Újabb díjak és egy kis feladat

Ma nagy meglepetés ért, ketten is érdemesnek tartottak arra, hogy ismét megkaphassam a Kreatív Blogger Díjat. Mind az Olvasokkk egyik szerkesztőjének, Mónikának, mind pedig a Keményfedél blog írójának, Nimának hálásan köszönöm ezt a nem várt kedvességet.

Szabályok:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.

5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Az első ilyen elismerés alkalmával már megneveztem azokat a blogokat, amelyeket a leggyakrabban meglátogatok, így kicsit csalnék, és a díjat ajánlanám minden blogírónak, hiszen mindannyian alkotni vágyásuknak adnak teret oldaluk csinosítgatásával.

A hét dolog rólam:
1. Az első önálló keresetemből vett romantikus regényem Heather Graham: Az ördög kedvese volt.
2. Hörcsög módjára gyűtögetem a könyveket.
3. Mióta először elolvastam Sherrilyn Kenyon Acheronját nem tud nem eszembe jutni a r
egény, ha meghallom a Nickelback Savin' Me című számát.
4. Habár szeretem a Garfield képregényeket is, de a favorit Kázmér és Huba.
5. Rengeteg sorozatot nézek, jó párat szeretek, de a Jóbarátokhoz újra és újra visszatérek.
6. Nem rajongok a telefonokért, mert valami kozmikus összeesküvés miatt mindig a leglehetetlenebb pillanatban kapom el a hívott feleket.
7. Nagyon szeretném megtanulni a photoshop csínyját-bínját. Hátha egyszer...

Ezúttal a díjak mellé egy kis plusz feladat is társul. Tíz plusz egy könyvet kell felsorolni, amelyeket már olvastam, és ajánlanám a többieknek. Bár ez kegyetlenül nehéz, igyekeztem vegyesen meríteni azokból a kedvenceimből, amelyeket gyakran és szívesen előveszek.

1. Fran Drescher: Vissza az életbe!
2. Rejtő Jenő: A 14 karátos autó

3. Sherrilyn Kenyon: Acheron
4. J.R. Ward: Síron túli szerető
5. Kresley Cole: Untouchable
6. Julie Garwood: Váltságdíj
7. Kinley MacGregor: A kitaszított
8. Nora Roberts: A jég leánya
9. Susan Elizabeth Phillips: Játék az élet
10. Catherine Anderson: Megsebzett szív
+1. Amanda Quick: Becsület