2010. április 30., péntek

Mit hozott a postás? (1)

Nem meglepő ezen a blogon, ha a címet olvasva rögtön a könyv ugrik be. :) És igaz, hogy érkezett a héten előre megrendelt regény a nagy vízen túlról, de egy levél is, aminek nagyon örültem.
Mint azt egy korábbi bejegyzésben írtam, próbálkoztam Elizabeth Hoyt honlapján az ingyenes könyvjelző kérésével. Az üzenetemre előbb egy kedves hangú emailes válasz, majd pedig az alábbi levél érkezett. Igaz, szép mind a két féle könyvjelző (a képen látható mindkettő mindkét oldala), de azt hiszem legnagyobb becsben a mellékelt, kézzel írt kártyát fogom tartani, amin ott az írónő gyönyörű aláírása.

7 megjegyzés:

  1. Egy ilyet én is nagy becsben tartanék a kedvenc íróimtól :)
    Elizabeth Hoytnak nagyon szép a kézírása.

    VálaszTörlés
  2. Weboldalon, hogy lehet ilyet kérni?

    VálaszTörlés
  3. Erre én is kíváncsi vagyok ^^
    Hol lehet kérni a weboldalán?

    ヨヨー

    VálaszTörlés
  4. Üzenetben lehet kérni az írónő honlapján.

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen ^^
    Tudnál segíteni, hogy mit írjak neki? Nem tudom megfogalmazni igazán... :S

    VálaszTörlés
  6. Hú... én egy elég hosszú mailt írtam, lévén más dolgok kapcsán érdeklődtem, és akkor kérdeztem rá, hogy az ajándék könyvjelzők elérhetőek nemzetközi olvasók számára is. Mivel az írónő a blogján többször említi, hogy mennyire örül, ha kap üzenetet az olvasóitól, minden bizonnyal örülne pár mondatnak arról, hogyan találkoztál a nevével, és hogy tetszettek a könyvei. Vagy csak én engedtem bő lére, ha már egyszer üzenet írásába fogtam. :)

    VálaszTörlés
  7. Én is írtam Elizabeth Hoyt-nak, kb 3 nap múlva már választ is kaptam. Nagyon kedves volt, kérte a lakcímemet. :)
    Már csak a könyvjelzőkre várok! *_*

    VálaszTörlés

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top