2010. április 1., csütörtök

Jeaniene Frost - Destined For An Early Grave


Cat & Bones végre nyugodtan hajókázik, nyaralnak, élvezik egymás társaságát, egy Párizsi kiruccanás terveznek, amikor beüt a ménkű. Ki gondolta volna, hogy Catünk bigámista? Pedig így van. Édes 16 évesen felesége lett vámpír módra egy mester szemfogasnak, aki kiszabadulván börtönéből, most követeli vissza a párját. Kicsit persze bonyolítja a helyzetet, hogy az ara nem emlékszik semmire, hogy Bones 'nagypapija' nyakig benne van a múlt történéseiben, és hogy a férjecske igazi álom manipulátor. Gregor rémálommá változtatja kémkedésével Cat minden éjjelét, a kialvatlanság pedig rossz tanácsadó. Ismét elhagyni Bonest, még ha csak azért is, hogy az ő életét mentse, nem a legokosabb húzás Cattől. Bones pedig hmm, nem a legnyugodtabban reagál. Az álompárnak annyi, vagy ez csak a látszat?
Annak ellenére, hogy a történet szinte egésze alatt ki voltam akadva Frostra, jó könyv volt, de nem ez lesz a kedvencem a sorozatból.
Hullámvasút, ha egy szóval kellene jellemeznem.
Akciódús mint mindig, Bones barátainak szereplése nagyon jó, a főgonosz és segédje tényleg utálható, a történet alakulása ötletes. Az új szellem pasit pedig imádtam! De egyszerűen túl sok volt nekem az az érzelmi hullámzás, amit Cat előadott, Bones kirohanásától elállt a lélegzetem és csak pislogtam, mint a hal a szatyorban, és fontolóra vettem, hogy na most teszem le a könyvet, majd miután mégsem tettem, jött egy újabb általam megszeretett másodlagos szereplő halála, és kész voltam. Ugyanakkor amikor a szerelmi vallomásokra került a sor, szinte elolvadtam, Vladot nagyon megkedveltem, - olyannyira, hogy beállok a neki is saját könyvet követelők sorába - Mencheres hűvössége mögé pedig mind inkább szeretnék bekukkantani, annyira izgat a figurája.
Mondom, hullámvasút ez a regény a javából, amire azért minden Frost rajongónak kötelező felülnie.

Ehhez a részhez készült könyv trailer, íme:




2010/35.

39 megjegyzés:

  1. Csak annyit mondj meg kérlek: happy end????

    Köszi: Jena
    (denissa_wry@hotmail.com)

    VálaszTörlés
  2. Naná hogy happy end. Különben nagyon részletes kiakadást produkáltam volna, az egyszer biztos. :)

    VálaszTörlés
  3. ugye a végén Cat és Bones együtt lesznek különben nem olvasom ki és az igazat írd mert már jártam úgy hogy a pasas a végén meghal.
    Ugyhogy az igazat létszi:)

    VálaszTörlés
  4. Megnyugtatlak, Cat & Bones mindig együtt lesznek, és ugyan megsérülnek időről időre, de egyikőjük sem hal meg... amit a mellékszereplőkről már nem mondhatok el.

    VálaszTörlés
  5. Szia! énis elszeretném olvasni angolul, de sehol nem találom. Te hol vetted? Köszi előre is :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ebben a bejegyzésben: http://angelikablogja.blogspot.com/2010/07/emailekrol-kerdesekrol.html írtam pár helyet, hogy érdemes keresni az angol nyelvű köteteket. Remélem, valamelyik fog segíteni.

    VálaszTörlés
  7. Hm, ugyan nem olvastam még (hűségesen várok a magyarra) de előjegyzésként, ha hullámvasutas a szitu, akkor én biztosan imádni fogom. :D Ebben a sorozatban igazán csak Cat és Bonse kapcsolata érdekel (igaz az nagyon is)az akció nem igazán. A harmadik könyvben amikor megjelenik Vlad, azt hittem szívszélütést kapok (Imádom Drakulát...). Ő az a pasi, akit magamnak stoppolnék le, akármilyen gazfickó is. :D Aztán, hogy kiderül nem is annyira az... (Cat majdnem-leugrós jelenete...) Hab a tortán. XD

    VálaszTörlés
  8. Arról nem tud valaki információt, hogy a magyar fordítás mikorra készül el?

    VálaszTörlés
  9. összesen hány részes.,..?

    VálaszTörlés
  10. Jeaniene Frost jelenlegi szerződése 9 regényre szól, ebből az ötödik fog megjelenni jövő februárban az USA-ban.

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Ennek a magyar megjelenése mikorra várható? Válaszodért előre is köszi!

    VálaszTörlés
  12. Úgy tűnik maga az Ulpius sem igen tudja biztosra megmondani könyvei megjelenésének dátumát. Hát még én... :S

    VálaszTörlés
  13. Azért köszönöm!:) Remélem minél hamarabb! :P
    Nagyon megtetszett ez a sorozat, bár a magyar borítókkal nem vagyok teljesen kibékülve, ez mellékes.

    VálaszTörlés
  14. Köztünk maradjon, de én nem csak ennek a sorozatnak a borítóival nem vagyok kibékülve a magyar könyvpiacon. Némelyikre nincs jobb szó, mint grrrr!

    VálaszTörlés
  15. bár nem látod, de egyetértően bólogatok:D Mondjuk eddig számomra a legelborzasztóbb az ennek a sorozatnak a borítója volt. nem akarok senkit sem megbántani, de ez az emos stílus nem feltétlenül illik egy vámpíros könyvhöz, márpedig az első résznek eléggé olyan beütése volt. na mindegy. és még egyszer mondom, hogy ezzel semmi sértőt nem akartam mondani senkinek. csupán nekem ez a véleményem.

    VálaszTörlés
  16. Mond,hogy Ian megéri a könyv végét.

    VálaszTörlés
  17. Fantasztikus ez a könyv sorozat! Alig bírom letenni.Egyébként egyet értek,a magyar borítók nekem sem tetszenek és ez miatt sem akartam az elején elolvasni!De imádom,nem tudok tőle elszakadni..:)

    VálaszTörlés
  18. Mondjátok, hogy Tate nem fog meghalni.. :(

    VálaszTörlés
  19. Még sz ötödik részben is él és virul. :)

    VálaszTörlés
  20. Köszi szépen! Megnyugodtam.
    Írtad, hogy valaki meg fog halni és akkor mondom mi van itt csaknem ő lenne az..:S :)

    VálaszTörlés
  21. nagyon jo a köny szeretnénk ha lenne még több

    VálaszTörlés
  22. Én pénteken olvastam bele az első részbe és már akkor bereszerettem...Most már befejeztem a második részt is és nagyon várom már a történéseket!Azt szeretném kérdezni, hogy szerinted hány kötetes lesz összesen ez a sorozat és hogy mikor fognak megjelenni(akár a neten is és angolul isjó lenne)! Előre is köszi a válaszod, még ha nem is tudod, mert nagyon tetszik ez az oldal és mostmár éjjel nappal ezen fogok lógni!! :D
    zdater

    VálaszTörlés
  23. A magyar megjelenésekről nem tudok semmit sajnos. Angolul a Cat & Bones sorozatra 9 teljes regényre szól az írónő szerződése, s ebből most jelent meg odakinn az ötödik. A folytatásra most egy darabig biztosan várni kell, de addig ott a másik sorozat, no meg Vlad közelgő saját spin offja.

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm szépen!!
    Azért nem írtam eddig, mert a gépem nem engedte, de attól még egész nap a blogodon böngészek!! :D NAGYON SZUPER és egy csomó új és izgi könyvet találtam ami tetszik, hála neked! Köszönöm... :D
    zdater

    VálaszTörlés
  25. Nagyon szívesen! :) Gyere gyakran, és oszd meg velem/ünk Te mit gondoltál a könyvekről.

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Rajongói fordításban most olvastam el a 28. fejezetig. Megírnád, h hány fejezetből áll a könyv? Megfogadtam, h csak akkor kezdek bele egy könyvbe, ha az egész megvan, de nem bírtam a kíváncsisággal és most itt állok lábujjhegyen, h mi lesz már!

    Gratulálok a blogodhoz! Rendszeres olvasód vagyok, nagyon hasonló az izlésünk :) Sajnos nyelveket nem tudok, így sokszor csak a nyálam csorgatom. Már bocs :) Az a nagyszerű, h Nálad megtudok jópár infót, ami sehol máshol nem hozzáférhető számomra. A megjelent könyvekről adott szösszeneteidből azt is láthatom, h még élnek a hőseim, sorsuk alakulásába legalább egy villanásnyira belekukkanthatok :) Butaság, de nehéz elengedni egy megkedvelt szereplőt, egy átélt "mesét" befejezni. Egy jó könyvnél tényleg azt érzi az ember, h még-még, ne legyen még vége!
    Bocsi, kissé bő lére eresztettem, de tényleg csak gratulálni tudok a tartalmassághoz és köszönetet mondani a munkádért! :D

    Odin

    VálaszTörlés
  27. Kiolvastam. Szerettem :) Várom a könyvet, h újra elolvashassam, "eredetiben" :)

    Odin

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Mielőtt még nekiállok angolul: Mencheres úgy nem hal meg? Ő a kedvencem az egész sorozatban :D

    VálaszTörlés
  29. Nem, dehogy hal meg. Sőt, saját könyve is lesz.

    VálaszTörlés
  30. Dejóóóóóóóóó :D Már most alig várom :D

    VálaszTörlés
  31. most kezdem el olvasni és amit részletet leirtál már nagyon kiváncsi vagyak a végére

    VálaszTörlés
  32. De jó, hogy megtaláltam ezt az oldalt! :)
    Én meg nyugodt voltam eddig, hogy mind a 3 részt magamnak tudhatom... semmit sem tudtam további kötetekről, de most ez a tény, hogy nincs vége, nagyon felizgatott! :) Imádom, a legjobb könyvek, amiket valaha is olvastam!

    VálaszTörlés
  33. Szia! Nagyon tetszik a blogod, én is imádtam a sorozat első 3 részét. a 4. megjelent már? Vagy hol lehet elolvasni magyarul? Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  34. A negyedik részt idénre ígérte idehaza a kiadó.

    VálaszTörlés
  35. ünnepélyesen jelenthetem be, hogy megjelent magyarul is:)ééés a kiadó hallgatott a rajongókra és az eredeti borítóval adták ki:D mindenkinek jó olvasást:P meso

    VálaszTörlés
  36. Helló!
    Nem tudod megmondani, hogy mikorra fog megjelenni a hatodik része? Akár angolul, akár magyarul. Azt tudom, hogy az első három fejezete megvan, de a többiről nem tudok semmit. Előre is köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  37. Augusztus 30 a hivatalos amerikai megjelenés dátuma.

    VálaszTörlés
  38. Köszönöm:)

    VálaszTörlés

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top