Gyönyörűségek

Múlt héten egy irtó kedves orvtámadás áldozata lettem. :)
Egy kedves molyocskától, a Levelibéka ékszerei blog írójától, Évától emailt kaptam, amelyben a postacímemet tudakolta, mondván meglepne néhány könyvjelzővel. Hitetlenkedtem, zavarba jöttem, és fülig meghatódtam... gondolhatjátok, milyen kesze-kusza válaszra futotta tőlem ezután.
S minő meglepetés, másnap már meg is érkezett a gondosan pufi borítékban feladott küldemény. Izgatottan bontogatás és újabb meglepetés. A levél mellett egy ékszerekkel megpakolt kis zacsi is rejtőzött. Fülbevalók, medál, kulcstartók... mind csodaszép apró gyönyörűség! Újabb kör a teljes zavarba jövetelből és totális meghatódásból.
Be kell vallanom, nem vagyok túl jó fényképész, de képtelen voltam ellenállni, hogy legalább a kedvenceimet lencsevégre kapjam. Mily' meglepő, hogy minden, amin angyalka van, meghódította a szívemet. (Igen, abszolút angyalka mániás vagyok! :D ) A fityegős angyalka díszes kék és ezüst könyvjelzőt a hétvégén már le is teszteltem. A holdköves kulcstartót pedig íziben felfűztem a kulcscsomómra.
Tudtátok egyébként, hogy a kékesfehér holdkő a belső egyensúly és a harmónia köve? Úgy tartják, segíti a szervezet méregtelenítését és a lelki félelmek leküzdését, fokozza az intuíciót és javítja a beszédkészséget.
Aki szeretne hasonló kis csodák boldog tulajdonosa lenni, feltétlen látogassanak el a Levelibékához, ahol most még játszani is lehet!