Laurelin Paige: Forever with You - Rád találtam

Hudson Pierce és Alayna Withers szerelme ismét veszélybe kerül. A múlt sötét titkai felszínre törnek, megállíthatatlanul maguk alá gyűrve az örök harcban élő párt.
Ahhoz, hogy végleg legyőzzék az ártó démonokat, és szerelmük beteljesülhessen, kapcsolatuknak túl kell élnie az eddigi legnagyobb megrázkódtatást; Hudson Pierce ugyanis veszélyes titkokat őriz, amelyek ha kiderülnek, semmi sem lesz már olyan, mint azelőtt volt… sőt Laynie talán még azt is megbánja, hogy a szívére hallgatott, és úgy hitte, hogy a sors egymásnak szánta őket.
„Ez volt a gond a titkokkal – ki tudja, mi az igazság valójában?”
A szürke’forradalom’ óta tobzódhatunk az erotikus sorozatokban, így jogosan merül fel bennünk a kérdés, miért pont egyiket vagy másikat válasszuk. Én azon a véleményen vagyok, ha a történet valamivel képes kitűnni a hasonszőrűek tengeréből, akkor szívesen adok neki egy esélyt. Laurelin Paige Fixed trilógiája pedig ilyennek ígérkezett. Jó, persze itt is megvolt a picit idősebb, roppant domináns milliomos kontra nagybetűs életét csak mostanában ízlelgető lány felütés, de emellett valami érdekessel is kecsegtetett. Miközben más sztorikat olvasva gyakran gondoltam, hogy a főszereplőknek tán nem ártana egy profi pszichológus segítsége, itt a szerző első perctől fogva nyilvánvalóvá tette, hogy bizony, az ő karaktereivel nincs minden rendben. Egyikőjük kényszeresen manipulatív, másikuk mániás módon képes reagálni a legkisebb szeretetmorzsát látván. Úgyhogy több, mint érdeklődően vágtam bele. Kíváncsi voltam, két ilyen – már bocsánat – zakkant, hogyan lesz képes kiutat találni a lelki nyomorukból, és működő kapcsolatot építeni. A perzselő szenvedély csak kellemes ráadásnak tűnt a szememben, inkább a lelki vonal érdekelt.
„Nem retteghetünk örökre a titkainktól és a múlttól. Egyikünk sem. Őszinteség, nyitott ajtók, nyíltság.”
És azt hiszem, itt volt a gubanc. A könnyed szórakoztatás helyett túl sokat vártam. Készséggel elismerem, hogy a sorozat kellemes kis történet sok, valóban izgató jelenettel tarkítva. Ráadásul az írónő ügyesen mutatta meg, hogy a múltbéli csomagok milyen kapcsolatgáncsolóak is lehetnek a jelenben. Viszont nekem a lelki fejlődés bemutatása nem volt elég hiteles. Nem éreztem azt, hogy tényleg megváltozott volna mindaz, ami olyan léleknyomorító volt a két főszereplő életében. Próbálkoznak, ez tagadhatatlan. Szeretik egymást, ez sem kérdéses. De miközben a férfi a végsőkig titkolózik (konkrétan még ha úgy alakul sem vitázik, csak hallgat, mint a sülthal), és elvárja, hogy bizalmat szavazzanak neki, a nő pedig újra és újra mindenben azt látja, hogy elhagyják, és kényszeresen a legapróbb titkot is ki kell derítenie… beszélhetünk-e alakuló bizalomról?
„Még nem ismerjük mindenre a választ. De együtt meg tudjuk oldani. Segítünk egymáson, emlékszel?”
Ugyanakkor nem volt ez rossz, de tényleg. Mindhárom rész olvastatta magát, az ismerős alapsztori ellenére akadtak meglepő fordulatok, s az egy-két technikailag kissé zavarosabb epizódtól eltekintve a szexjelenetek is igazán tüzesek voltak. Csak épp iszonyat nehezen fordultunk rá a happy endhez vezető sugárútra. Előtte mintha ezerszer tévesztettük volna el a lehajtót, de nem ám úgy, hogy azért a célhoz közeledjünk, ááá nem, helyette újra és újra ugyanabban a csalitosban bolyongtunk. S engem ez dühített fel így a harmadik kötetre. Egyfolytában azt vártam, hogy na, akkor most végre őszinték lesznek, hogy valódi párbeszéd lesz a szerelmesek között. De nem. Mert még a feloldást is mi adta? Egy titokban kihallgatott beszélgetés. Áááá!
„Soha nem azzal volt problémám, amit mondtál. Hanem azzal, amit nem mondtál el.”
Valahol a könyv második felében volt egy passzus, ami szerintem iszonyat jól jellemzi ezt a kötetet: „Nem voltunk egyensúlyban. Az utóbbi időben csak veszekedtünk. Nem volt semmi előrelépés.” Bősz bólogatással jegyeztem fel ezeket a mondatokat, mert én is így találtam. Majd nem olyan sok idő múltán következett egy ilyen pillanat: „... ezzel az egy szóval eloszlott a sötétség, és kitisztult felettünk az ég.” Na? Naaaa? Vita-vita-vita, majd puff, minden rendben. Hát ettől lettem én frusztrált. Rendben, eztán még jött egy kövér pirospontot kiérdemlő, igazán szép csavar, csak sajnos annak már nem hagyott elég kifutást az írónő, ott már siettette a boldog végkifejletet.
„Mr. Pierce bonyolult ember.”
Szóval sajnos azt kell mondanom, nem vagyok maradéktalanul elégedett. Ha csak ezt az egy kötetet olvastam volna, valószínűleg lelkesebb lennék. Így csak olyan fogjuk rá mértékben. Komolyan, ha azt a sok-sok szenvedést, vívódást egy hosszabb lélegzetű regénybe sűrítette volna a szerző, egy jó ívű, fordulatos, érzelmes erotikus kötetet kaptunk volna. De a három regény majd’ 1200 oldaltól én kicsit többet vártam volna. Nem is tudom… Ott motoszkál bennem, hogy lehet, ha nem végig Alayna szemszögéből láttam volna mindent, kevésbé lennék morcos. Azt hiszem, pont ezért bizalmat fogok szavazni a trilógia kiegészítő kötetének, a Hudson mesélte résznek, amiről a fülszöveg azt ígéri, rávilágít majd pár homályos részletre.
„Többet érnek a tettek, mint a szavak.”
S ha már pótrészek! Nevetségesen izgatott lettem, amikor megláttam, hogy Norma Anders - Hudson pénzügyi tanácsadója, akire Alayna nagyon féltékeny volt – kap egy 120 oldalas novellát. Kacérkodok az ötlettel, hogy beszerzem, mert felpiszkálta a fantáziámat az ötlet, hogy egy munkájában sikeres, idősebb hölgy miként gabalyodhatott össze a fiatal asszisztensével úgy, hogy abból tartós párkapcsolat szülessen. ;)

A regényben említett dalok:

Phillip Phillips: So Easy ♪ ♫ ♬
David Guetta: Titanium ♪ ♫ ♬
Kate Perry: Roar ♪ ♫ ♬
John Legen: All Of Me ♪ ♫ ♬

Könyvinfók:


Laurelin Paige

moly
goodreads
Kiadó: Libri
Fordító: Horváth M. Zsanett
ISBN: 9789633102589
456 oldal, kartonált

Műfaj: erotikus
Sorozat: Fixed 3.
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, Alayna nézőpontú

Ki? Alayna Withers & Hudson Alexander Pierce
Hol? New York
Mikor? július - augusztus
Érzékiség? fülledt
Szerelmi háromszög? nincs
Lezárás? boldog
Önállóan olvasható? akár

#Kulcsszavak: átverés, bizonytalanság, féltékenység, őszinteség, szakítás, titok, vita

04.02. - Angelika blogja
04.08. - Insane Life
04.10. - CBooks

Nyereményjáték:

A regényben némileg borzongató szerephez jut néhány irodalmi klasszikus, illetve azok egy-egy híres mondata. Kiválasztottunk ötöt, a ti dolgotok pedig, hogy megírjátok nekünk, mely regényekből származnak az idézetek.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)
„A szavak tapasztalat nélkül értelmetlenek.”
a Rafflecopter giveaway