Alexa Riley: Mr and Mrs

Phillip és Molly már egy éve házasok. S a férfi olyan mértékben megszállottja kedvesének, hogy kénytelen titkolni igazi énjét, hiszen, ha a felesége tudná, milyen őrültségre képes, talán elhagyná.
Mindeközben Molly érzi, hogy eltávolodtak egymástól, s amiatt aggódik, hogy talán ő már nem elég a férjének. Aztán egy éjjel minden megváltozik.
Amikor egy baleset Molly-nál emlékezetvesztést okoz, Phillip elhatározza, megtesz mindent, hogy ismét beleszeressen a nő. Csak épp ezúttal a teljes önmagát adja.

amazon goodreads webpage

Mihelyt megláttam a fülszöveget - második esély szerelem némi amnéziás fordulattal - tudtam, hogy élvezni fogom ezt a könyvet. És igazam lett. A szerzők fogtak néhány ismerős romantikus klisét, és megfűszerezték azzal, amiben ők a legjobbak. Az eredmény pedig a klasszikus románcok és izzó szenvedély tökéletes elegye lett. Amit én elmondhatatlanul imádtam.
"I was blind until she came into my life, and after that day, she's the only woman I see."
Az írás stílusa csakúgy, mint máskor, magával ragadó, a történet jól felépített, és a pluszban becsempészett kis izgalom ügyes volt. Jó volt látni, hogy az után a katasztrofális félreértés követően Phillips és Molly házassága nem egyszerűen helyrejött, hanem a kapcsolatuk erősebbé vált, mint annak előtte. Viszont amit a leginkább szerettem az volt, hogy ezúttal jobban megismerhettük a főszereplők múltját és gondolatait, így olyan mélységet kaptak, amire nem is számítottam. Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy a gyönyör pillanatait és az aranyosa gyengéd perceket ugyan úgy élveztem.
"He'd made me feel like the world began and ended with me."
Szóval, a Mr and Mrs az egyik kedvenc Alexa Riley kötetemmé vált, s alig várom, hogy a Promises sorozat további történeteit megismerjem.

Kedvenc mondat:
“... old insecurities run deep sometimes.”
♥ Az e-arc példányt hálásan köszönöm a szerzőknek!
➤ My review on goodreads.