DIY sarok (1)

Kétkedő kacajokat vélek hallani. És még csak nem is tévedésből, elismerem. :)
Köztudott, hogy én és a rovatolás nem vagyunk éppen kebelbarátnők. Épp ezért, ez nem is lesz valami valós, és pláne rendszeres bejegyzés típus itt nálam. Egyszerűen csak kellett egy cím azoknak a posztoknak, ahol szeretném megmutatni, ha találtam valami nagyszerűt, amit az ügyesebbek akár el is készíthetnek.
Az ügyesebbek, azaz nagyon nem én. Rólam ugyanis érdemes tudni, hogy míg gond nélkül festek szobafalat vagy szerelek össze könyvespolcokat, addig a kézműves szépségek esetén mindenki jobban jár, ha megmaradok a tágra nyitott szemű gyönyörködésnél.

Néhány napja a papercoterie oldalán bukkantam olyan kis csodára, amire szerintem érdemes felhívni a könyvrajongók figyelmét. Nevezetesen könyvjelzőkre!
Igényesen megszerkesztett, vidám színű kis lapocskák, amik egyszerű kartonra nyomtatva, akár laminálás nélkül is jól használhatóak. Szám szerint rögtön 10 darab található itt egyben, hogy a lapkihasználás is maximális legyen. A mediafire linkről, pdf formátumban letölthető sablon ITT található. 
Mint listamániásnak, személyes kedvencem mi más is lehetne, mint a 'to read'-es kis csíkoska?
 ~ További ingyenesen letölthető, nyomtatható mintákért érdemes ellátogatni a pinterest oldalukra! ~