Lynsay Sands - A Quick Bite

Fülszöveg: Lissianna évszázadokat töltött azzal, hogy Mr. Tökéletes után epekedjen, s a szexi fickó, akit az ágyában talál, épp megfelelő jelöltnek tűnik. Ám akad még egy aprócska problémája: a vér legkisebb jelére rátörő ájulási hajlama... ami egy vámpírnál különösen zavaró. De édesanyja úgy gondolja, erre meglelte a tökéletes megoldást, s ezüst tálcán szolgál fel egy terapeutát, na jó, legalább is egy kovácsoltvas ágyon. Persze az sem baj, hogy a pszichológusnak gusztusosnak tűnő nyaka van. Milyen hidegvérű vámpírnő lenne képes annak ellenállni?
Dr. Gregory Hewittot sokként éri, hogy idegen hálószobában tér magához, igaz, elég hamar felépül belőle a bámulatosan szép nőt megpillantva, aki ráadásul szenvedélyes vad éjjel ígéretével közelít hozzá. De vajon lehetséges-e, hogy a jó doktor megtalálja életének igaz szerelmét a hemofóbiás vámpír boszorkában, avagy csak egy ízletes fogás lesz belőle annak étlapján?
Régóta szemeztem a sorozattal, most végre belevágtam... és nem bántam meg. Sőt, igazság szerint már a harmadik részbe kezdtem bele a minap. Tudom, tudom, kicsit le vagyok maradva a beszámolókkal...
Tehát, élveztem a könyvet. A sok veszedelmes, baljóslattal teli pararománc mellett üdítően könnyed, vidám változatosságot szolgáltatott. Kicsit olyan volt, mintha egy ötletes vámpírszármaztatást - nagyon tudományos, de igazán eredeti - összegyúrtak volna egy Jennifer Crusie regény féle hebrencs, kissé őrült családdal, s nálam működött a koncepció. A helyzetkomikumokon, a szellemes párbeszédeken jókat kuncogtam. A népes, zajos család számos felvonuló tagját egyszerűen imádni valónak találtam, mert a maguk csöppet tolakodó módján nagyon szeretik egymást, mindig ott vannak a másiknak és mindenben segítik egymást.

De a humor, és a remek, jövőbeni főszereplő alapanyagnak is kiváló karakterek azért nem tudtak annyira elbűvölni, hogy pár dolgot ne nehezményeznék. Mert kinek nem világos vajon már a kezdetektől, miben mesterkedik a pap? Miért és hogy hogy nem jutott senkinek eszébe az a kézenfekvő megoldás, ami Thomasnak csak úgy kipattant az agyából, és megoldotta Lissi étkezési problémáját? S az egyébként komoly pszichológus néhol picit ésszerűtlenül, vagy mondjam inkább, hogy életszerűtlenül viselkedett.

Ám azt hiszem a jó regény jellemzője, hogy habár látjuk a hibáit, de pozitívumai ellensúlyozzák azokat annyira, hogy összességében ne sérüljön a kellemes szórakozás élménye. Úgy gondolom, Sandsnél pont ez a helyzet. A történet egyszerű, egy szerelem első látásra vagy éppen harapásra sztori, egy kis vámpír üldözős bonyodalommal, amit itt-ott megfűszerez pár erotikus jelenet - na igen, már amikor végre sikerült eljutniuk az szenvedélyes édes befejezéshez -, de mindezt olyan bájjal és viccesen vezeti elő az írónő, hogy kár lett volna kihagyni.
Nem lesz az évtized regénye, de mosolyogva nyúltam a folytatásért.

Harper Browse Inside
2011/3.
Várólista/2.
Ebook/2.
Paranormal/3.