Megan Erickson: Chasing Destiny

Vannak, akiket az emlékek éltetnek...
A falkánkon belüli lázadás alaposan felkavarta a dolgokat. Többé már nem vagyok Mr. Nyugalom, helyette el nem múló, ideges bizsergés vette be magát a bőröm alá.
Az erődünk falain túlra indított küldetésünk során egy régóta kihaltnak hitt falka területéig vitt utunk, ahol csakhamar a lándzsák szúrós végén találjuk magunkat.
Aztán a faluban újabb meglepetés vár. - Az az alakváltó, akit már nem is reméltem élve viszontlátni, az egyetlen, akit immár kétszer meggyászoltam, s akit mindmáig szeretek... Életben van! S ha rajtam múlik, ez így is marad. Ám olyan titkot rejteget, amelyek minden eddiginél fenyegetőbb ellenséget szabadíthat ránk. Rosszabbat, mint a mindenkit megölni vágyó vérszomjas élőholtak.
amazongoodreads webpage

A Chasing Destiny Megan Erickson Silver Tip Pack sorozatának második kötete. A széria olyan disztópikus vagy talán helyesebb lenne úgy fogalmazni, hogy poszt-apokaliptikus világban játszódik, ahol emberek már egyáltalán nem, csupán alakváltók élnek. S bár az eddig megjelent mindkét kötet önálló történetként is megállja a helyét, én amondó vagyok, hogy a valóban teljes élményhez szükséges, hogy szép sorban haladjunk.
“To survivors: Because you’re always meant for bigger things…”
Őszintén mondhatom, hogy ez a második esély románc az első bekezdéstől az utolsóig teljességgel lekötött. Örömmel fedeztem fel a bámulatos háttér világ újabb rétegeit, és élveztem az okosan felépített cselekményt. Gördülékeny és jó ütemű volt, ráadásul több meglepő fordulatot is tartogatott. Panaszra nem igen lehet okom, hisz a lapokon rejtély, veszély, akció, humor, szívfájdalom, tüzes szenvedély és természetesen mindent legyőző szerelem keveredett.
Ó, anyám, az a heves, átütő vonzalom! *sóhaj* Minek tagadjam, teljesen levett a lábamról ez a gyermekkori jóbarátokból szerelmesek sztori. Az pedig, hogy mindkét érintett fél dögös, biszexuális pasi, számomra csak fokozta az élményt. Imádtam, hogy a váltott nézőpontnak köszönhetően beleláthattam a gondolataikba, s így mindkettejüket jobban megismerhettem. Ahogy ennél a szerzőnél már megszokhattuk elég érzelmes főhősöket kaptunk, ám ez engem csöppet sem zavart, sőt, tetszett, hogy megtapasztalhattam, milyen erősen kötődnek egymáshoz, és ahogyan a rögös út végén meglelik a boldogságukat. S mindennek tetejébe az a sistergő kémia, ami persze azt jelenti, hogy bőven kijutott az izzó, néhol már-már állatias, illetve nem egyszer elég alaposan részletezett szex jelenetekből, no meg az izgatóan piszkos beszédből. Csak annyit mondhatok: O-la-la!

Nagyon remélem, előbb-utóbb érkezik majd folytatás, mert például a pimaszul vadító Vaughn annyira érdekes mellékszereplőnek bizonyult, hogy roppant kíváncsi lettem, számára mit hoz majd a jövő.

Kedvenc idézet:
“…we all had tragic backstories in this world.”
♥ Az e-arc példányt hálásan köszönöm a szerzőnek!
➤ My review on goodreads.