Jennifer L. Armentrout: Oblivion 3. - Feledés 3.

Amikor elszántam magam arra, hogy bizonyítsam az érzéseimet, komolyan beszéltem. Katy soha többé nem kételkedhet bennem – és most, hogy túljutottunk a zökkenőkön, újra és újra fellobbannak köztünk a lángok.
Csakhogy még én sem védhetem meg a családtagjaimat, ha eltökélik, hogy kiszabadítják a szeretteiket. Mindazok után, amiken keresztülment, Katy sem ugyanaz már, mint azelőtt. Még mindig változik, és fogalma sincs, mi lesz a folyamat vége.
Lépésről lépésre fedezzük fel az igazságot, és amikor szembekerülünk a hibridek vizsgálatára és kínzására kiépült titkos kormányzati szervezettel, ráébredünk, hogy nincsenek határok. A halál a mindennapjaink része lett. Onnan kapunk segítséget, ahonnan a legkevésbé várnánk, és a barátainkról is kiderülhet, hogy halálos ellenségeink – de nem fordulunk vissza. Akkor sem, ha az eredmény örökre összetöri a világunkat.

Minden valószínűség szerint, aki eljutott ideáig a Luxen sorozatban, azt már szükségtelen győzködnöm róla, hogy ez egy isteni sorozat. Aki pedig esetleg véletlen keveredett ide, és még nem ismerősek neki ezek a fényesen világító és kissé arrogánsan viselkedő földönkívüliek, az gyorsan pótolja ezt a hiányosságát, mert tuti, hogy könyvmoly mércével mérten halálos bűn kihagyni ezt a szériát.
A pontos olvasási sorrend a következő lenne: Árnyak | Obszidián | Feledés | Ónix | Feledés 2. | Opál | Feledés 3. | Origin | Ellenállás + egy spinoff kötet, a Függőség.
S el ne felejtsük, hogy a hírek szerint épp a napokban szerződött le Jennifer L. Armentrout egy újabb, szintén ebben a világban játszódó ya trilógiára.
Szóval, aki még most fog megismerkedni Daemonékkal, azelőtt sok-sok oldalnyi élvezet áll még. Nekünk viszont, akik minden létező elő-, kiegészítő- és toldalék irományon átrágtuk már magunkat… nos, marad az újraolvasás, hiszen a Feledés harmadik kötetének végével elérkezett a búcsú ideje. Faramuci kicsit, hiszen az átívelő szál nem itt ér véget (lásd a helyes olvasási sorrendet), de egyelőre ez az utolsó rész, amivel bővíthettük a gyűjteményünket.
„- Akkor is őrült vagy.
- De ezt szereted bennem.”
S hogy szerettem-e? Naná, elvégre Daemon és Katy állt a középpontban, ráadásul Mr Dögös Alien buksijába láthattunk be ismét, plusz miközben forrósodott a szerelmi szál a háttértörténet is bonyolódott rendesen. Úgyhogy igen, dacára hogy ez az Opál tükörregénye, azaz tudtam, milyen fordulatok fognak következni, élvezettel olvastam minden oldalt. Hazudnék, ha azt állítanám, hogy eszméletlen plusz információkat fedett fel előttem ez a könyv, sőt, voltaképp mintha a leírások és a hangulatkeltő elemek picit visszafogottabbak lettek volna, mint a Katy szemszögéből elmesélt részben... igazából néhol teljesen olyan érzésem volt, mintha csak a lecsupaszított párbeszédeket olvashattam volna újra. Persze, ettől még magával ragadóan szórakoztató volt a sztori, csak én örültem volna, ha mondjuk több testvérek közti jelenetet láthattam volna, s nem ennyire Cicára koncentrált volna csak főhősünk. Félreértés ne essék, olvadoztam én attól rendesen, hogy ismét tanúja lehettem, mennyire odavannak egymásért, valamint a pörgős események megint csak szuperek voltak, mindössze annyira jó lett volna mondjuk egy Dawson & Daemon lelkizős pillanat.
„… kicsi kóstoló volt abból, amire vágytam.”
Vagy csak én vagyok ilyen kis telhetetlen? Fene tudja... Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezeknek a köteteknek az elkészültében azért alaposan benne van a fan-bázis nyomása, no meg a biztosra vehető haszon kilátása. Tagadhatatlan, hogy a sorozat elkötelezett rajongója számára kényeztető ráadások ezek a részek, csak azért egy picit több új tartalom nem ártott volna. Ugyanakkor ezt a kis morgást leszámítva most sem tudok mást mondani, mint hogy imádom ezt a szériát, és ha valóban érkezik egyszer valamiféle folytatás, tuti biztos, hogy lecsapok majd rá. Hisz kit ne érdekelne, mi lett Luc-kal és a többiekkel? ;)

Könyvinfók:


Jennifer L. Armentrout

beleolvasó
moly
goodreads
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordító: Miks-Rédai Viktória
ISBN: 9789633999882
280 oldal, kartonált

Műfaj: new adult
Sorozat: Luxen 3,5.
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, váltott nézőpontú

Ki? Katy Swartz & Daemon Black
Hol? Nyugat-Virginia
Érzékiség? 95%-ban ártatlan
Szerelmi háromszög? nincs
Lezárás? függővég
Önállóan olvasható? nem
04.22. - Könyvvilág
04.24. - Angelika blogja
04.26. - Dreamworld
04.28. - Sorok között
04.30. - Deszy könyvajánlója
05.02. - Insane Life

Nyereményjáték:

A borítókon szereplő Tóth Pepe egybemosódott Daemon Black képével. Számos külföldi könyv címlapján láthatjuk az arcát, olyanokon is, amelyek itthon végül más borítót kaptak. Mostani játékunk valamennyi állomásán ilyen borítókat fogtok találni, címeik kitakarásával. Legtöbbjük angol, ám néhány egyéb nyelvű is közé keveredett, ám ezeket jelezzük majd. A Ti feladatotok a regények magyar címeinek kitalálása lesz.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


a Rafflecopter giveaway