R.S. Grey - The Summer Games: Settling the Score



amazon goodreads webpage
Az olimpiai csapat újonca, Andie Foster, több időt tölt stoplis cipőben rohangálva, mint az ágyban pihenve. Hiába 21 éves, a péntek estéit labdák és nem randiajánlatok hárításával tölti. Ám most, hogy megérkezett Rióba, készen áll kideríteni, vajon igazak-e a az olimpiai faluról keringő pletykák. Nevezetesen:
...minden sportoló szex-őrült...
...úgy osztogatják az óvszereket, mint a cukorkát...
...a játszmák jóval az érmek kiosztása után is tartanak...
Miközben Andie a szóbeszédek nyomába ered, a sors folyton az útjába sodorja Frederick Archibaldot. A pasas dögös úszóbajnok, ráadásul szexi brit akcentusa van.
Igazán kár, hogy több, mint komplikált eset.
Lényegtelen, hogy a hasizmai megérnének egy misét, és hogy a mosolyától még a királynő is elolvadna... kizárt, hogy bármi legyen közöttük. Amúgy is, Andie kizárólag a futballra akar koncentrálni. Csakhogy a tábor fullasztóan kicsi, és Freddie mindenütt ott van. Meztelen, úszástól nedvesen csillogó mellkassal. Ráadásul mindent megtesz, hogy új értelmet adjon a nemzetközi kapcsolat kifejezésnek.

A Settling the Score volt az első könyv, amit a csodás R.S. Grey-től kézbe vettem, és kellemesen meglepett, mennyire aranyos és humoros regényt kaptam. Tudom-tudom, megint kissé sokára kapcsoltam. De azért jobb későn, mint soha, nem?
“When the flame is lit, let the games begin.”
Az írásmód gördülékeny és szórakoztató volt, a hangvétel pedig könnyednek és üdítőnek hatott. S nem mellesleg imádtam az egész olimpiai hátteret. A történet maga tökéletes elegye volt az édes, szexis és kissé viszontagságosnak. Bizony, kijutott a félreértésekből és drámából is. S bár be kell vallanom a Caroline szál érdekesebbé tette a cselekményt, azért totáli kiakasztott az a manupilatív, szemét nőszemély. Őszintén szólva a legszívesebben képen töröltem volna ahányszor csak kinyitotta a száját. Grr!
"My self-control had reached its limit, and like the clownfish in Finding Nemo, I thought, I’m going to touch the butt. My hand twitched and started to drift toward him."
Azonban C jeleneteit leszámítva sokat kuncogtam és nevettem olvasás közben. Élveztem a Trónok harca, Harry Potter és Disney utalásokat, ám az abszolút kedvencem a Rubik-kocka party rész lett. Komolyan, milyen káprázatos ötlet már. :)
"I needed her more than I needed my next race. The water was soothing, but Andie lit me on fire."
Mind Andie-t, mind Freddie-t roppant szimpatikus szereplőnek találtam. Mindketten tehetségesek és elhivatottak voltak, ugyanakkor kedves személyiségek. Imádtam a játékos évődéseiket, no meg a tagadhatatlan, és perzselő vonzalmat közöttük. Kezdettől veszettül szurkoltam értük, így majd a szívem szakadt meg látva a nehézségeiket.
Hiba lenne a beszámolómból kihagyni Freddie mókás kishúgát, Georgie-t. Az a lány valami elképesztő volt, nagyszerű támogató mellékszereplő. Remélem, valamikor a jövőben hallunk majd még felőle.
"The first time I met you, you asked me for my knickers... But you took my heart instead."
Bár akadt olyasmi, amit felróhatnék panaszként - például a könyv első felé elég lassú tempójú volt -, de összességében nagyon élveztem. Úgy gondolom, mindazok, akiknek nincs ellenére némi instant vágy / szerelem, tökéletes könnyed, sportos, nyári románcnak fogják találni ezt a könyvet. Én pedig most megyek, és utána nézek a Testcsel című kötetnek, mert igen kíváncsi vagyok, hogyan is habarodott egymásba Kinsley és Liam.

Kedvenc mondat:
"...life is too short to worry about upsetting people...”

Zenék a könyvben:

Halsey: Drive ♪ ♫ ♬
Jake Bugg ♪ ♫ ♬
Rocky főcím ♪ ♫ ♬
Oasis: Wonderwall ♪ ♫ ♬
Ellie Goulding: Your Song ♪ ♫ ♬


♥ Az e-arc példányt hálásan köszönöm a szerzőnek!
➤ My review on goodreads.