Jennifer L. Armentrout: Be with Me - Légy mellettem

Teresa Hamilton hihetetlenül kemény éven van túl: halálosan beleszeretett a bátyja legjobb barátjába, aki viszont az első, csodálatos, bódító, életmegváltó csók óta egy árva szót sem szólt hozzá; sikerült véget vetnie egy rettenetesen rossz kapcsolatnak; most pedig olyan sérüléssel küzd, ami talán a táncosi karrierje végét jelenti. Ideje hát, hogy elővegye a B-tervet – főiskolára megy. Reméli, hogy itt majd sikerül meggyőznie Jase-t, hogy ami köztük van, őszinte szerelem.
Jase Winstead súlyos titkot hordoz magában, amiről soha, senkinek nem beszélne – különösen nem a legjobb barátja lenyűgözően szép húgának. Még életében senki nem csókolta meg olyan szenvedélyesen, mint Teresa, de nem hagyhatja, hogy ez a kötelezettségei útjába álljon. A legkevésbé arra van most ideje, hogy tartós kapcsolatba bonyolódjon, de közben képtelen kiverni a fejéből a lányt. Minél többször sodorja őket egymás mellé a sors, annál kevésbé tagadhatják egymás iránt érzett érzelmeiket.

Sosem csináltam titkot belőle, hogy Jennifer L. Armentrout gördülékeny, szellemes stílusának örök rajongója vagyok, mint ahogyan azt sem tagadom, hogy a Várok rád - vagy tán’ helyesebb lenne azt mondani, hogy Cameron Hamilton - totálisan elcsavarta a fejemet. Gondolom, így aztán senki nem lepődik meg, ha azt mondom, jókora elvárásokkal vetettem magam a Légy mellettem lapjaira.
„… a tagadás a legtöbb esetben sokkal könnyebb, mint szembenézni az igazsággal.”
S talán pont emiatt ezúttal a katarzis érzése sajnos elmaradt. Félreértés ne essék, élvezettel olvastam ezt a kötetet is, akadtak pillanatok, ahol totálisan olvadoztam, néhány fordulat pedig alaposan meglepett, csak épp ezt egy fokkal gyengébbnek találtam, mint az első részt. Bevallom, törtem a fejem egy darabig, honnan ez az érzés. Elvégre a szöveg könnyedén olvastatta magát, a cselekmény jó ütemben haladt és végig a könyv mellé szögezett, a humor ugyancsak meg-megcsillant, sőt, a szenvedélyes jelenetekre sem lehetett panaszom… és én mégsem voltam maradéktalanul elégedett. Arra jutottam, a főszereplők körül keresendő az indok.
„- Még mindig nem érted, Tess! Egyszerűen nem lehetsz az enyém.
- De már a tiéd vagyok – válaszoltam.”
Bemutatkozásuk óta roppant szimpatikusnak találtam Teresa és Jase karakterét, s őszintén örültem, amiért a báty legjobb haverja féle titkolózással nehezített, barátokból szerelmesek történetüket olvashatom. Viszont most, amikor központi párrá léptek elő, picit mintha túl soknak bizonyultak volna nekem. Jase bolondulok-érted-de-nem-lehetünk-együtt viselkedését elsőre még talán úgy-ahogy fel tudtam dolgozni, node amikor ismét eljátszotta a szeretlek-de-eltaszítalak figurát, akkor már eléggé felmérgelt. Ráadásul mindeközben a féltékeny alfahím reklámarcát mintázhatták volna róla. Furi… :/ Zavarodottságomon persze az sem igazán segített, hogy az ő gondolataiba egyáltalán nem láthattam bele, hisz a teljes sztorit a lány narrálásában ismerhettük meg. Teresáéban, akivel mintha folyton rémesebbnél rémesebb esetek történtek volna. S az a rengeteg konfliktus és dráma, ami körülvette, nekem már a túl sok kategória. Gyanítom, ha az az utolsó borzalom nem következett volna be, nem érezném ezt ennyire nyomasztónak. Mert őszintén szólva azt annyira brutálisnak találtam, hogy a döbbenet szinte sokkolt.
„Cammel és Averyvel vacsorázni egy kicsit olyan, mintha valami perverz kukkoló lennél. Ők ketten ugyanis úgy viselkednek, mintha bármelyik pillanatban egymásnak eshetnének. Mint két, cölibátusba kényszerített, bagzó nyúl.”
Ugyanakkor a felpanaszolt dolgok mellett ott volt megannyi apróság, amit imádtam a könyvben. Cam és Avery jelenetei például nagy kedvenceim voltak, örültem, hogy tanúja lehettem, amint a kapcsolatuk még tovább mélyült. Jase cupcake-es kényeztetését szintén cukinak találtam, egyik-másik fincsiséget én magam is szívesen megkóstoltam volna. S bár tartok tőle, hogy megint előre lelkesítem be magam, de hihetetlenül tetszett, amikor Tess barátosnéját – a következő kötet hősnőjét -, Callát, úgy festette le a szerző, mint egy gömbölyded pin-up girlt, akinek valami oknál fogva az arcát egy heg csúfítja. Ó, és nehogy elfelejtsem megemlíteni a könyvhöz járó ráadás jelenetet! Szuper, hogy megtudhattuk, hogyan is esett meg az a bizonyos bő egy évvel korábbi első csók Jase és Teresa között.
„Néha, a legváratlanabb helyzetben születik valami igazán jó.”
Szóval azt hiszem, összesenjében kijelenthetem, hogy az írónő újabb szórakoztató, élvezetes new adult románccal kényeztetett, amiben ügyesen keverte a gyengéd pillanatokat az izgalmakkal, csak épp az én ízlésemhez mérten kissé túladagolta a problémákat és a nyűglődést.

Kedvenc mondat:
„Ha nem azzal vagy folyamatosan elfoglalva, hogy várd, mi fog történni legközelebb, akkor rá fogsz döbbenni, hogy a dolgok szinte maguktól is megtörténnek, Tess!

Könyvinfók:


Jennifer L. Armentrout

beleolvasó
moly
goodreads
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordító: Császár László
ISBN: 9789633995563
528 oldal, kartonált

Műfaj: new adult
Sorozat: Várok rád 2.
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, Teresa nézőpontú

Ki? Teresa Hamilton (19) & Jase Winstead (22)
Hol? Shepherd Főiskola és Spring Mills
Mikor? augusztus és karácsony között
Érzékiség? heves
Szerelmi háromszög? nincs
Lezárás? boldog
Önállóan olvasható? igen

#Kulcsszavak: baleset, barátból szerelmes, bántalmazás, italozás, testvéri szeretet

05.21. - Deszy könyvajánlója
05.22. - Angelika blogja
05.24. - Insane Life
05.26. - Kristina blogja
05.28. - CBooks
05.30. - Media Addict

Nyereményjáték:

Vajon a rövid karakterleírás alapján kitaláljátok-e, mely Jennifer L. Armentrout teremtette karakterre gondoltunk? Megfejtésként a szereplő és a sorozat címét várjuk.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)
Egy másik bolygóról érkeztem, két másik ikertestvéremmel. Zöld szemem, fekete hajam van és a sorozat főszereplője vagyok. Imádom a Szörnyecskék című filmet és szeretek másokat piszkálni.
a Rafflecopter giveaway