Rebecca Donovan: Out of Breath - Boldogító lélegzet


molygoodreads

„Belülről égtem. Gondolkodtam, mit tehetnék, hogy ezt a kínt tudatom mélyének sötétjébe toljam, és visszajuthassak közönyös, tompa állapotomba. Egyedül nem fog menni. Segítség kell. Muszáj megoldást találni.”

Emma elhagyja Weslynt és mindenkit, akit ott ismert; a Stanford egyetem hallgatója lesz, ahogy mindig is remélte. Korábbi énjének csak árnyéka, teljesen megváltozott. Össze van törve, és csak úgy lehet újra teljes egész, ha felismeri értékeit és megbocsát magának. Emma megtanulja, hogy az őszinteség nagyon tud fájni, jobban, mint az árulás, és az igazság ára az, hogy elveszti egyetlen igaz szerelmét.
A trilógia utolsó részét az olvasók az utolsó oldalig lélegzet visszafojtva fogja olvasni.

Kiadó: Maxim
Fordító: Bozai Ágota
ISBN: 9789632615219
481 oldal, kartonált

Sorozat: Csak lélegezz 3.
Ki? Emma Thomas & Evan Matthews
Hol? Stanford Egyetem & Santa Barbara
Mikor? szilvesztertől nyár végéig

Műfaj: new adult
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, váltott nézőpontú
Érzékiség: visszafogott
Lezárás: boldog
Az életet választottam. A szerelmet választottam. Azt, hogy levegőt veszek.”
A Csak lélegezz trilógia szívbemarkolóan őszinte, megrázó és érzelmes történet túlélésről, reményről és határtalan szerelemről, s most a végéhez érkezett.
„Minden lélegzetvételem miattad van. (…) Amikor nem voltál mellettem, hogy megments… akkor is miattad vettem mégis levegőt.”
Lehetek brutálisan őszinte? Számomra a Boldogító lélegzet jókora részét gyötrelem volt olvasni. Félreértés ne essék, nem az írás stílusával volt gondom, hiszen az írónő hangja nem változott drámaian az előző két kötethez képest. Viszont a történet nekem fájdalmat okozott. Bevallom, én nehezen viseltem, hogy Emmát ilyen önpusztítónak lássam, és hogy a Cole-lal folytatott viszonyáról olvassak. Egyszerűen összetörte a szívemet, mert én Evant, és édes romantikát akartam.
„- Azt akarom, hogy megérdemeljelek, hogy engedjem, hogy szeress. Bárcsak tudnám, hogyan!
- Nem kell engedned, Emma. Szeretlek. Csak viszont kell szeretned. Teljes lényeddel. Csak ez kell nekem, Szükségem van rád. Egész lényedre.”
Szerencsémre egy idő után abban is részem volt! Miután Emma és Evan ismét találkoztak, és a regény átváltott duál nézőpontúvá, sokkal könnyebben haladtam előre. Élveztem, hogy ha egy picit is, de betekintést nyertem Evan gondolataiba. S bár szívesen ugrottam volna rögtön a gyengéd pillanatokhoz, voltaképp tetszett, hogy elég időt hagytak maguknak újra megismerni a másikat, és alaposan kibeszélni az érzéseiket mielőtt újra egy pár lett belőlük. Ezt sem volt éppen a legkönnyedebb menet, de tényleg szükségük volt rá.
„Ezen a nyáron újra beléd szerettem. Az ember változik. Tudom. (…) Ez csak azt jelenti, hogy újra és újra beléd fogok szeretni. Mert akármi is történjék az életünkben, amit irántad érzek, túlél mindent.”
A könyv utolsó negyede aztán bőségesen kárpótolt a korábbi megpróbáltatásaimért. Itt egyenesen lubickolhattam az ábrándozásra késztető meghittségben. Elképesztően örültem, hogy annyi borzalom után végre megértésre, elfogadásra, gyógyulásra, és boldogságra leltek egymás mellett, hiszen kettejük hányatott története igazán megérdemelte a happy endet.
„Te és én, Em. Történjék bármi.”

{ A sorozat }

Mivel ezzel a kötettel lezárul a Csak lélegezz trilógia, rendhagyó blogturné extrával készültünk. A sorozat részeit egy-egy kedvenc idézetünkkel, és az ahhoz szerintünk leginkább illő zeneszámmal szeretnénk felidézni. Tartsatok velünk ezen a hangulatos utazáson!
1. Reason to Breathe - Elakadó lélegzet
„A szerelem segített, hogy ne csak átvészeljem, de éljem az életet.”
2. Barely Breathing - Visszafojtott lélegzet
„Néha az embert jobban bántják, mint amit el tud viselni (...) És van úgy, hogy nem tudja, hogyan kérjen segítséget. annyira belemerül saját bánatába, hogy a végén mindenkit megbánt a környezetében.”
3. Out of Breathing - Boldogító lélegzet
„A veszteségek átélése tett erőssé, de a szerelem segített, amikor gyenge voltam”







04.13. - Angelika blogja
04.18. - Dreamworld

Nyereményjáték:
A korábbi kötetekből már tudhatjuk, hogy Evan számára sokat jelent a fényképezés, a mostani részből pedig kiderül, hogy a szörfözés Emmával közös hobbijukká válik. Épp ezért a mostani játékban az lesz a feladatotok, hogy kitaláljátok, melyik szörfösök által kedvelt nyugat-amerikai településen készültek a lélegzetelállító sport fotók.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyerteseknek 72 órán belül válaszolniuk kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


a Rafflecopter giveaway