2012. július 23., hétfő

Felújítás... KÉSZ!

Ki hinné, hogy immár két és fél éve bitorlom a világháló ezen kis szegletét!? Volt, amikor elsöprő lelkesedéssel vetettem magam a posztolásba, s volt hogy csöppet nyögvenyelősen sikerült kierőszakolni a gondolatokat a fejemből. De mindig imádtam az én kis kuckómat!
Azonban a bigottság és rosszindulat néhány héttel ezelőtt ha le nem is döntötte, de alaposan megtépázta a kapukat. A lendületem kissé megtört - ó, jól van hát, beismerem, a depizés mocsarában dagonyáztam napokig -, éreztem, itt az idő a megújulásra.
Három heti tervezgetés, böngészés és próbálgatás után immár azt merem mondani, elkészültem. S ugyan most meg erőt vett rajtam a nyári lustizás, azért ígérem, hamarosan hozom a legújabb beszámolókat!
Szóval remélem, a hőhullám elmúltával veletek, ugyanitt... Addig is mindenkinek jó olvasást!

9 megjegyzés:

  1. Szép lettél. :o)
    Olvastam, hogy mi történt, felejtsd el az egészet. Rosszindulatú emberek vannak és lesznek is, nem kell velük foglalkozni, koncentrálj inkább azokra, akik szeretnek hozzád jönni és örülnek annak, hogy elkezdted a blogodat. Fel a fejjel és tessék jönni a bejegyzésekkel. ;o)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett a blogod!!! Egyetértek az előttem hozzászólóval. Nem kell senki mással foglalkozni, csak azokkal, akik szívesen olvassák a blogod. További szép nyarat!!!

    VálaszTörlés
  3. Én nem olvastam, mi történt, de a blog tényleg jó lett, pedig előtte se nem volt rossz. Hajrá Angi! Jövök én is, amikor csak tudok (nem fenyegetésnek szántam ám:)))
    üdv
    :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Angi!
    Hírtelen azt se tudtam jó helyen járok de aztán rájöttem jó helyen vagyok, gratulálok szuper lett az oldal. te meg ne szomorkogy csak így tovább:)
    Csok Éva

    VálaszTörlés
  5. Tetsziiiiiiiiiiiiik. Olyan Angis! :)

    VálaszTörlés
  6. Igazán örülök, hogy nektek is tetszik az új külalak. :)

    VálaszTörlés
  7. De jó ide bejönni !!!!!
    Gratulálok, nagyon szépen megtervezett felület!!!
    Élvezet a szemnek, nem csak a sok jó olvasnivaló miatt !!!

    VálaszTörlés
  8. Szép:) olyan Elfújta a szeles:)

    VálaszTörlés
  9. Istenem nagyon szép lett az oldalad!
    Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top