Mit hozott a postás? (3)

Maggie Stiefvater a Shiver és a Linger írója nem is oly régen kis hazánkban járt, és december 8-án az Alexandra Párizsi Nagyáruházban dedikálást is tartott. Sajnos nekem nem volt lehetőségem felutazni a fővárosba, de szerencsémre isteni barátnőim vannak. Ezúttal Vali sietett a segítségemre, és nagyszerű munkát végzett az aláírás begyűjtésen - még a kettőnk közti viccet, miszerint oly jó blogger lennék, is beleíratta. :)))
Vali, hálás köszönetem érte! Smiley
Most végre visszaérkeztek a könyvecskéim, megsimizhetem őket, és örvendezhetek felettük. A farkas szerintem igazán cuki, a szintén aláfirkantott könyvjelzőnek pedig még pluszban is örülök, hiszen csuda jól passzol a regényhez.


A Maggie látogatásáról készült felvételeket a
Vörös pöttyös Ustream fiókjában lehet megnézni. Én most éppen azon ügyködök, hogy valahogyan letöltsem és megvágjam, mert Katona Ildikónak hála, még meg is lett örökítve a könyveim dedikálása. Csak menne jobban a fránya informatika...