Könyvcímes játék

Ezt a nagyszerű, ám végiggondolva nem is olyan egyszerű játékot (mert kinek van csak egy kedvence?) Francica adta tovább nekem. Köszönet érte!
A legtöbb kérdés esetében úgy kellett magamra parancsolni, hogy ne egy egész litániát írjak. Igyekeztem... de nem mindenhol sikerült.
A kérdéseket szeretném továbbpasszolni az Olvasokkk! csajainak.

01 – A múlt év legjobb könyve
Sherrilyn Kenyon: Infinity

02 – Több, mint 3 alkalommal olvastad
Catherine Anderson: Megsebzett szív
Sandra Brown: A győzelem mámora, Ketten egyedül
Jennifer Crusie: Isten hozott kísértésben
Susan Elisabeth Phillips: Játék az élet, Törékeny szív
Julie Garwood: Váltságdíj, A becsület diadala
Sherrilyn Kenyon: Acheron
Kinley MacGregor: A kitaszított
Amanda Quick: Botrány, Becsület, Bukott angyal
Nora Roberts: a jég leánya
J.R. Ward: Síron túli szerető, Megsebzett szerető

03 – Kedvenc könyvsorozat
Sherrilyn Kenyon Sötét Vadászok sorozata

04 – A sorozat kedvenc része
Acheron

05 – Boldog leszel ettől a könyvtől
Jennifer Crusie: Fogadj rám
Susan Elisabeth Phillips: Édes, mint a méz

06 – Szomorúvá tesz
Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai

07 – Leginkább alulértékelt könyv
Stephanie Laurens könyvei

08 – Túlértékelt könyv
L.J. Smith Vámpírnaplók szériája szerintem a tv sorozat nélkül sehol nem lenne.

09 – Amiről azt hitted nem fogod szeretni, de végül mégis
Laurell K. Hamiltonnal mondhatjuk, hogy kiegyezünk, bár először nagyon ódzkodtam a szerzőtől.

10 – Kedvenc klasszikus
Jane Austen: Büszkeség és balítélet

11 – Ami nagyon nem tetszett
Melissa Marr Tündérvilág indítója

12 – Amit valaha szerettél, de most már nem
Jude Deveraux. Míg a Bársonyos sorozatát szerettem, a két legutóbbi regényét csalódottan tettem félre.

13 – Kedvenc író
Catherine Anderson
Kresley Cole
Jennifer Crusie
Jeaniene Frost
Julie Garwood
Lorreine Heath
Sherrilyn Kenyon
Lisa Kleypas
Kinley MacGregor
Susan Elisabeth Phillips
Amanda Quick
Julia Quinn
J.R. Ward

14 – Kedvenc könyv az írótól
Sherrilyn Kenyon: Acheron
J.R. Ward: Síron túli szerető

15 – Kedvenc férfi karakter
Acheron (Sherrilyn Kenyon)

16 – Kedvenc női karakter
Cat (Jeaniene Frost)

17 – Kedvenc idézet a könyvből
Angolul a kedvencek, nem tudom magyarul pontosan hogyan hangzanak, így elnézést a fordítótól.
"A dolgoknak néha rosszul kell menniük, mielőtt jóra fordulnának." - Acheron
"Az élet nem arról szól, hogy fedelet találjunk egy viharban. Hanem arról, hogy megtanuljunk táncolni az esőben." - Zarek

18 – Csalódtál benne
Karen Marie Moning Tündérkrónikák sorozata. Igazából csak mást vártam, de nagyon, az írónő korábbi sorozata alapján.

19 – Legjobb adaptáció
Szeretem a Nicholas Sparks regényekből készült mozikat.

20 – Kedvenc romantikus
Lásd fenti listák :)

21 – Gyerekkori kedvenc
Marék Veronika Kippkopp meséi voltak az első könyvtári kölcsönzéseim, és nagyon szerettem őket 7 évesen.

22 – Kedvenc saját könyved
Hál' isten eddig mindig volt alkalmam megvenni a kedvenceimet.

23 – Régóta el akarod olvasni, de még mindig nem került sorra
Kinley MacGregor Avalon sorozata

24 - A könyv, amit bárcsak többen olvasnának
Történelmi romantikusokat követelők tömegeinek tudnék örülni, pláne ha a skótosakat külön kiemelnék. :D

25 - A karakter, akivel leginkább tudsz azonosulni
Mary (J.R. Ward)

26 - A könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásodat valamiben
Fran Drescher: Vissza az életbe!

27 – Legmeglepőbb befejezés vagy csavar a történetben
J.R. Ward: Feloldozott szerető végétől mindenki frászt kapott. Szerintem mégis csodálatosan oldotta meg az írónő, hogy együtt lehessenek a szerelmesek, s ugyanakkor adott legyen a lehetőség egy tönkrement anya-fia kapcsolat újrakezdéséhez.

28 – Kedvenc könyvcím
Isten hozott Kísértésben (Jennifer Crusie), Játék az élet és Édes mint a méz (SEP) nagyon jópofa címek.

29 – Mindenki utálta, kivéve te
Sokaknak sikk nyammogni a romantikus ponyváknak, vagy épp mostanában a vámpírregényeknek, én mégis szerettem és szeretem őket.

30 – Abszolút kedvenc könyv
Sherrilyn Kenyon: Acheron, mert a legmélyebb gyötrelemből a legnagyobb szerelembe ível.