Mia Sheridan - Seek



amazongoodreads webpage
A gazdag elithez tartozó Olivia Barton teljesen összetörik, amikor vőlegénye egy rutin üzleti út során egyszerűen eltűnik. Majd még inkább megdöbben, amikor felbérelt magánnyomozója a világ másik felén, egy kolumbiai tengerparti kisvárosban bukkan kedvese nyomára. Mivel az országban nemrégiben súlyos földrengés és halálos szőkár pusztított, a kommunikáció nehézkes, az odautazás pedig szinte lehetetlen. Mégis, Oliviának eltökélt szándéka eljutni Kolumbiába, és választ kapni a kérdéseire. Mindössze szüksége lesz egy kísérőre - egy zsoldosra.
Thomas az árnyékban jár és veszély lengi körül, de megígéri, hogy biztonságban keresztül vezeti a nőt a lepusztult, bűnnel fertőzött országon. Csakhogy Thomas és Olivia másfajta bajjal is kénytelenek szembenézni, amikor egymás iránt érzett vonzalmukkal kell megküzdeniük. Ráadásul a dél-amerikai buja dzsungelben más szabályok uralkodnak, és hamarosan ráébrednek, hogy olykor nem pont arra bukkan az ember, amit annyira keresett.

A Seek meglepetésként érkezett Mia Sheridantől, s kicsit más lett, mint amit eddig megszokhattunk tőle. Ez, az önálló kötetként olvasható jelenkori románc, picit sötétebb és talányosabb hangvételű, ráadásul elég érdekes helyszínen játszódik, s az én legnagyobb örömömre mindvégig váltott nézőpontú az elbeszélése.
“Love can make people take risks that aren’t necessarily wise.”
Már a könyv alapötlete felkeltette a kíváncsiságomat, hiszen közel áll a szívemhez a gondolat, hogy igaz szerelemre akár a legváratlanabb helyeken is rátalálhat az ember. Aztán elolvastam a szívszorító előhangot, majd a rejtélyesség hangulatába burkolózott első fejezetet, s el is vesztem, teljesen beszippantott a regény. Intenzív és nehezen letehető történetet kaptam tele kalanddal, titokkal és hazugsággal, de persze a szenvedély és szerelem is jól megfért mindezek mellett. Élvezettel, és gyorsan faltam az oldalakat. A szerző ismerős stílusa garantálta, hogy a szöveg szinte olvastassa magát. A történet különleges volt, érdeklődéssel vártam, merre alakulnak majd a dolgok. S bár rövidebb lélegzetű könyvről van szó, szerencsére a cselekmény kapkodás nélkül, jó ütemben haland előre. Dacára annak, hogy mindvégig sejtettem, valami több húzódik meg a háttérben, számomra hozott egy-két nem várt meglepetést is.
“A thrill seeker and a homebody. We're a funny pair, aren't we?”
Őszintén mondom, mindkét főszereplőt megkedveltem. Livvi erős és talpraesett teremtés, bár szinte gyermeki ártatlansággal hiszi mindenkiről a legjobbat. Brody magába forduló ex-tengerészgyalogos, egy magányos farkas, akinek kemény külseje sebzett lelket takar. Imádtam, hogy elsőre teljesen különbözőnek tűntek ők ketten, de aztán kiderült, hogy a múltban elszenvedett fájdalmak nagyon is hasonlóvá teszik őket. Mindketten megtapsztalták már az elárultság és az elhagyottság érzését, s megérdemlik, hogy végre boldogságra leljenek. Vadul drukkoltam értük, s szinte ujjongtam, amikor a veszélyek közepette végre megnyíltak egymásnak.
Az egyetlen apróság, amit panaszként felróhatok, hogy többet szerettem volna. Többet Olivia és Thomas háttértörténetéből, s mindenképpen többet abból az időszakból, amikor végül visszataláltak egymáshoz, és kezdetét vette a közös életük. Talán csak telhetetlen vagyok, de tényleg örültem volna, ha valamivel hosszabb fejezetben élvezhettem volna ki a happy endet.
Ám ezt a kis morgást leszámítva nagyszerű, szerelemről és önfelfedezésről mesélő történettel gazdagodtam. Talán fölösleges is mondanom, hogy Mia Sheridan rajongóinak vétek lenne kihagyniuk.

Ui: Meg kell említenem, micsoda vigyor terült szét az arcomon, amikor az utolsó fejezetben feltűnt Carson Stinger.

Kedvenc idézet:
“Reality could be so different than perception.”
♥ Az e-arc példányt hálásan köszönöm a szerzőnek!
➤ My review on goodreads.