Jennifer Probst: Searching for Beautiful - Keresd a szépet

Genevieve MacKenzie az esküvője napján döbben rá, súlyosan félreismerte vőlegényét, a sármos és sikeres orvost, minden nő álmát. A templom ablakán keresztül menekül el az oltárnál várakozó David elől, és szökés közben fut bele legjobb barátjába, Wolfe-ba. A milliomos hotelmágnás segít neki elrejtőzni, amíg elülnek a hullámok. Genevieve és Wolfe kapcsolatát alaposan próbára teszi az együtt töltött néhány nap, de közben az is kiderül, hogy titokban mindketten többet szeretnének. Ahogy a megsebzett és megalázott David egyre erőszakosabbá válik, Wolfe igyekszik megvédeni a lányt, akihez menthetetlenül egyre közelebb kerül…

Vajon érdemes kockára tenni a barátságot a szerelemért?
„Tetkók, rosszfiús lázadás és gyönyörű lélek – halálos kombináció.”
Ismeritek azt az érzést, amikor egy könyv olvasásakor feltűnik egy mellékszereplő, aki mindössze pár jelenetével képes úgy felkelteni az érdeklődéseteket, hogy eszeveszettül akartok neki egy saját regényt? Mert én bizony így jártam Wolfe karakterével az Eltervezett házasság alatt. Nem egyszerűen bejött a dögös, tetkós, piercinges srác, akit lefestett a szerző, de tetszett az intelligenciája, a becsvágya, izgatott mindaz a lehetőség, ami úgy éreztem, ott rejlik ebben a lázadó ifjúban. Úgyhogy igen, bő másfél éve vágyom megismerni a történetét.
„Valahol mélyen kapcsolódtak egymáshoz, mintha egy elmúlt életben már találkoztak volna, és most csak folytatnák, ahol abbahagyták.”
Aztán bemutatkozott Jennifer Probst új sorozata, a Keresd… kötetek, és ez a vágyam csak tovább erősödött. Miért? Mert az itt-ott elejtett pár mondatból kiderült, hogy ez a sármos pasas mély barátságot ápol egy lánnyal, akibe titkon szerelmes, és aki bizony más mellett látszik boldog révbe érni. Vááá! Az én romantikus szívem persze azóta ezernyi variációt álmodott meg, hogyan találhatna egymásra a két eltévelyedett lélek, lehetőleg vadul izzó szenvedély közepette egy amolyan rózsaszín habcsókos sztoriban. Ám szerencsére az írónő nem gyötört a végtelenségig, és a széria harmadik felvonását a Wolfe és Gen párosnak szentelte, fittyet hányva arra, hogy ezzel a Társszerzők párkereső irodának némileg hátat kell fordítanunk (oké, legyünk igazságosak, amolyan tessék-lássék módon azért csak szerephez jut).
„Csakhogy Gen a barátja. A bizalmasa. A mindene.”
Hogy én milyen boldog vagyok, hogy végre olvashattam ezt a könyvet! Nem olyan leszakad a tető partizósan hippi-szupi vidám, de kedélyesen elégedett, mert szerethető és élvezhető sztorit kaptam. Megvolt a múlt démonaival küzdő, sérült, de elképesztően vadító, s oltalmazó génekkel erősen felturbózott főhős; a rá nehezedő elvárásokkal küzdő és mindeközben önmagát kereső, törékeny hősnő; a régóta tartó barátság leple alatt megszülető gyengéd érzelem; no meg a helyzet nem éppen rózsás, szóval kuszáljuk még jobban össze kicsit azzal, hogy az utolsó utáni percben ébredünk rá arra, hogy fülig és halálosan szerelmesek vagyunk fordulat. Ehhez jött még a popkulturális utalások garmada – komolyan, ez a regény felér egy filmes ajánlóműsorral és egy zenei válogatással -, olaszosan nagy családi és baráti szeretet, pluszban pár, lapokat lángra épp csak nem lobbantó izzó jelenet. S ezért én kimondottan elégedetten merültem el a történetben.
„… az élet még a legsötétebb időkben is tartogat önfeledten szép pillanatokat.”
Persze azt be kell ismernem, akadtak pillanatok, ahol az én ízlésemnek kissé belassultak az események. El tudtam volna viselni többet Wolfe múltjából, és abból, hogyan lett ő az a jellem, akit mi megismerhettünk. Egy pöppet túlzásnak tűnt számomra a nagy gonosz mellé még egy hibbant tyúkot is belerángatni a bonyodalomba, a szerelmi könyvecske erőltetésétől pedig egyszerűen már idegzsábát kapok. De!
„Nem kell úgy véget érnie, mint egy hülye randifilmben. Mi diktáljuk a feltételeket.”
Drukkoltam a szerelmes párunkért, aztán vigyorogtam, amikor végre-végre elcsattant az első csókjuk, ujjongtam, amikor megnyíltak egymásnak, és Ezaz! mentális kiáltásban törtem ki a happy endhez érve. Azaz, kaptam egy olyan romantikus mesét, ami miatt annyi év óta imádom ezt a műfajt. Nem volt tökéletes, de közel járt hozzá. Lekötött, kikapcsolt és szórakoztatott. S azt hiszem, ez a legfontosabb.
Végezetül még egy gondolat: Ha valakit netán eddig nem hozott lázba a hippis Arilyn jövője, az szerintem az itteni alakítása után biztos meggondolja magát. Amit ő, és Stone rendőr leműveltek, - jesszusmariska! - kis híján ellopta Wolfe-k showját. Kétszer. Bezony, olyan fenomenálisak voltak azok a szócsaták. Olvassátok el! ;)

Kedvenc mondat:
„… a múlt néha képes csupán attól új életre kelni, ha visszaemlékszünk rá.”

Szerzői playlist a regényhez:

Könyvinfók:


Jennifer Probst

moly
goodreads
Kiadó: Libri
Fordító: Babits Péter
ISBN: 9789633108291
548 oldal, kartonált

Műfaj: jelenkori romantika
Sorozat: Keresd... 3.
Elbeszélés módja: E/3, múlt idejű

Ki? Genevieve MacKenzie & Wolfe Wells (26)
Hol? Verily és Milanó
Mikor? augusztus - október
Érzékiség? heves
Szerelmi háromszög? nincs
Lezárás? boldog
Önállóan olvasható? igen

07.25. - Insane Life
07.27. - Angelika blogja
07.29. - CBooks
07.31. - Deszy könyvajánlója
08.02. - Szembetűnő
08.04. - Dreamworld
08.06. - Kristina blogja

Nyereményjáték:

Minden állomáson találtok egy borító darabkát, amely alapján ki kell találnotok melyik könyvről van. Egy dolog közös mindegyikben: a történet folyamán barátokból szerelmesek lesznek.
(Figyelem! A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszolnak! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


a Rafflecopter giveaway