Penelope Ward & Vi Keeland: Playboy Pilot - Szívtipró ​pilóta

Pénz vagy szerelem? Melyiket válasszuk?
Az olvasó fejben talán azonnal megválaszolja a kérdést, gondolván: ez pofonegyszerű. Számomra viszont nem az. Említettem, hogy egy csomó pénzről van szó? Rengeteg pénzről!
El kell utaznom valahová, hogy ezt átgondoljam. Hirtelen ötlettől vezérelve útnak indultam, de amikor a repülőtér várótermében összefutottam a szexi Carterrel, a dolgok más irányt vettek. Túlfűtött beszélgetésbe elegyedtünk, aztán ő elhúzott. Azt hittem, többé nem találkozunk. A sors azonban másként rendelte.
Meglepetés! Carter veszélyes pasi, és folyton ide-oda repül. Mágnesként vonzottuk egymást, de tudtam, hogy a dolog csak átmeneti lehet. Főleg, amikor meghallottam az előéletéről szóló pletykákat. De rákattantam a pasira, és semmi más nem számított. Tartottam tőle, hogy ebből óriási pofára esés lesz, mert valahogy a lelkem mélyén mégis arra vágytam, hogy én legyek az, aki megzabolázza ezt a szívtipró pilótát.

A Szívtipró pilóta pontosan olyan, mint amire a fülszöveg olvastán számíthat az ember lánya: fura, helyenként már-már abszurd kaland, méghozzá az édesen bohókás fajtából. Bár a Vi Keeland & Penelope Ward szerzőpárostól együtt és külön-külön is volt szerencsém olvasni néhány kötetet, kijelenthetem, ez az eddigi kedvencem tőlük.
„Mindenkinek vannak eltitkolandó dolgi és nehéz keresztjei.”
A szoknyabolond pilóta és az örökösödési feltételek miatt agonizáló ifjú hölgy egymása gabalyodása teljes mértékben kikapcsolt. Ha tehettem volna, egy ültő helyemben bekebelezem, mert a szöveg olyan észrevétlenül vitt magával. Hol jókat mosolyogtam, hol a kicsordulni készülő könnyektől csillogott a szemem, hol pedig elragadtatottan sóhajtoztam. Aranyos, néhol megható, vicces, kacér és izzóan szexis - olykor tán kissé arcpirítóan malac -, és egyáltalán, hihetetlenül szórakoztató volt. Ráadásul mivel a Beatles az én gyermekkoromban is nagy szerephez jutott, imádtam, hogy slágereik címe újra és újra feltűnt a könyvben, hogy aztán ott duruzsoljanak a jól ismert dallamok az agyamban. Plusz nálam külön piros pont jár a váltott nézőpontú narratíváért, valamint a részletes és életszerű karakterábrázolásért.
„Két elcseszett rész, ami együtt csodás egészet alkot. Külön csődtömegek, de együtt… sikertörténet.”
Tényleg, szinte minden tetszett ebben a regényben. Persze, ha egy pillanatra leveszem az elragadtatásomtól elhomályosult rózsaszín szemüveg, akkor be kell vallanom, nem feltétlenül azért van ez, mert annyira hibátlan műről van szó. Ó, messze nem! De ahogyan Kendall és Carter, úgy kettejük szerelmének története is pont a tökéletlenségtől vált számomra annyira szerethetővé. A múlt baklövései, a jelen melléfogásai és a jövőt hátráltató ballépések tették olyan élővé az én szememben ezt a sztorit. A főszereplők őrlődése és tévedései mind a fejlődésüket szolgálták, ezért a boldog végkifejletet teljesen hihetőnek éreztem annak ellenére, hogy micsoda őrült helyzetben született, s milyen szédítő fordulatot követően ért révbe a románc.
Kár lenne tagadni, ez a pilóta (meg a párja) bizony elrabolta a szívemet. Aki kellemesen könnyed olvasmányra vágyik, az mindenképp adjon esélyt nekik. ;)

Ui: Kiegészítő mosoly adag az író duó rajongóinak, hogy a Nagyképű öltönyös után ebben a kötetben is tiszteletét teszi a Cocky Bastard főhőse, no meg az a bizonyos kecske.

Könyvinfók:


Vi Keeland & Penelope Ward

beleolvasó
moly
goodreads
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordító: Felföldi Edita
ISBN: 9789634575924
328 oldal

Műfaj: jelenkori romantika
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, váltott nézőpontú

Ki? Carter Clynes (29) & Kendall Sparks (25)
Hol? Amszterdam, Boca, Boston, Caracas, Dallas, Dubai, Miami, New York, Plano, Rio de Janeiro
Mikor? ~ két év
Érzékiség? izzó
Szerelmi háromszög? elhanyagolható
Lezárás? boldog
Önállóan olvasható? igen
04.14. - Sorok között
04.16. - Deszy könyvajánlója
04.18. - Angelika blogja
04.20. - Sorok között (e)
04.23. - Dreamworld (e)
04.25. - CBooks

Nyereményjáték:

Mivel a regény főszereplője gyakran idéz Beatles számokból, a mostani játékunkban dalszöveg részletek alapján kell a slágerek címeit kitalálnotok.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)
Picture yourself in a boat on a river
With tangerine trees and marmalade skies.
Somebody calls you, you answer quite slowly,
A girl with kaleidoscope eyes.
a Rafflecopter giveaway