2011. február 20., vasárnap

Újabb díjat kaptam! - Köszönöm!

A Lapozó blog és Melinda is megajándékozott a Liebster Blog vándor díjjal. Természetesen itt is akadnak szabályok, mégpedig:

1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és az útmutatót.
2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat.
3. Add tovább 3-5 blognak a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
Könnyű a díjduplázás hibájába esni. Remélem, az általam választottaknak ez nem a sokadik lesz ebből az elismeréstől.

7 megjegyzés:

  1. Pár hete én is neked adtam ezt a díjat! :(

    VálaszTörlés
  2. Kedves Melinda! Becsszó nem találtam meg a blogodon a bejegyzést. akkor megcsodáltam pincur fiacskádat és a konyharemekeidet, de blogdíjas post nekem valahogy kimaradt. A vicc, hogy most bezzeg megtaláltam. Javítom is a hozzászólást. ;) És köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Angi! Köszönöm!
    Örülök neki,hogy sikerült odatalálnod! :D
    Nézz be máskor is hozzám. :) Én is jövök még! Most viszont játszani érdemes nálam! :D
    http://eletunk-oromunk.blogspot.com/2011/02/kigondoltam-jatszunk.html

    VálaszTörlés
  5. Szia Angi,
    köszönöm a díjat :) Nem is olyan rég én is megkaptam.

    VálaszTörlés
  6. Óóó, ha tudtam volna, hogy Néked nincs ilyened!
    De olyan gazdag az oldalad...
    Gratulálok a díjhoz! )*
    (Kíváncsian várom, hogy Üstökös Tőled elfogadja-é a díjat.)

    VálaszTörlés

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top