Eve Silver - Sins of the Flesh

Az Otherkin trilógia záró kötete (vagy mégsem, mint utóbb kiderült). De a végén csak arra tudtam gondolni, hogy "most komolyan??? tényleg ennyi???".
Úgy értem, Malthus Krayl, Széth lélekvadász fia és neki rendelt kedvese, Calliope Kan, akit már régebben megismerhettünk, mint az Ízisz lányai szervezet oszlopos tagját, egymásra talált. Mint ahogyan - sajnálatos módon gyanakvásomat beigazolva személyével - kiderült a borzadalmas gyilkosságot megszervező kiléte is. Ugyan kurta furcsa módon megírva, de végül Lockan is életre kelt ismét. De az egész olyan befejezetlen volt. Persze, akik nem ragaszkodnak ahhoz, hogy minden szereplő a teljes, rendezett, szépen kidolgozott happy endjét megkapja, csodaszép jövővel a kilátásban, azok minden bizonnyal nem olyan hiányérzettel zárnák be a kötetet, mint ahogyan én tettem, de nekem... hmmm... valljuk be, nincs meg a kerek egész történet feelingem. Egyszerűen becsapottnak, hoppon maradtnak érzem magam. Félreértés ne essék, nem csak a sietős románcok miatt, ó nem, hanem mert a gyilkosság ugyan megoldva, de voltaképp a komplex történet ott maradt a levegőben. Úgyhogy az ember szeretne rákiáltani a szerzőre, hogy "Ezt nem csinálhatod! Mi történik ezután?"
Majd miközben magamban morogva kerestem a neten a regény borítót, mibe futok az írónő honlapján? Immár ott egy félmondat, ami eddig nem volt. 2011 tavaszán és őszén kapunk még egy-egy folytatást. Ja! Így azért kicsit már más.
Tetszett, hogy Eve Silver immár harmadik féle módon tudott hasonló alaphelyzetből egy szerethető, oltalmazható, de önmagában is kellően erős női karaktert teremteni. De csalódott vagyok attól, hogy az alaphelyzetek ennyire hasonlóak, egy kis változatosságnak jobban örültem volna.
Csiklandósan jó ötletnek találtam viszont, hogy a paranormális tehetséggel rendelkező Ízisz lányokról kiderült, hogy nem csak szimpla vámpír imitátorok, azaz a vérből képesek erőt meríteni, hanem a szex is képes kielégíteni az életerő éhségüket. Miért? Mert Mal akkora nőcsábász, így jó kis csattanó. :) Ám míg a szexuális izzást abszolút elhittem, addig a lelkizős szeretlek egymásra találás inkább csak hümmögésre késztetett.
Csoda, hogy nem vagyok elragadtatva? Majdnem két csillagot adtam, de a sorozat egésze miatt, mert az alapötlet megfogott, és mert egyszerűen képtelen leszek nem megnézni magamnak a negyedik és ötödik kötetet, kicsit lágyszívüsködtem. :)))
A következő regény a Body of Sin címen fog megjelenni.


Google Preview
2010/95.