Sarina Bowen: Rendíthetetlen


Jude mindent elveszített egy tavaszi napon, amikor autójával egy útszéli almafának hajtott. Egy ember meghalt, és kizárt, hogy valaha helyrehozza, amit tönkretett. Ha tehetné, örökre elkerülné a vermonti Coleburyt. Azonban egy leszokóban lévő kábítószerfüggő exfegyenc nem talál akárhol munkát.
Sophie Haines számára megrendítő élmény újra szembetalálkozni a férfival, aki összetörte a szívét. Hirtelen mindenütt ott van, akármerre fordul. Nehéz nem észrevenni, hogy mennyire megváltozott. A rosszfiúnak, aki egykor szerette őt, nem volt izmos felkarja és napcsókolta hajfürtjei. És sosem jelentkezett volna önkéntesnek a templom konyháján.
Sophie tudja, hogy őrültség egy olyan ember után vágyakozni, aki az összes, fájó szívvel írt levelét visszaküldte olvasatlanul a börtönből. Ám a fiú pillantásai az irányába minden ellenállását megrendítik.
Senki nem akarja, hogy Sophie és Jude újra együtt legyen, legkevésbé Sophie rendőrfőnök apja. Viszont Colebury egy kisváros.

moly goodreadswebshop

Sorozat: True North 2.
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Fordító: Rácz Kata
ISBN: 9789633994627
400 oldal


Megkockáztatom, hogy olyan leszek, mint egy megakadt lemez: Sarina Bowen lenyűgöző szerző. Mesterien ért hozzá, hogy hihető történeteket alkosson, olyanokat, amelyek könnyedén beszippantják az olvasót, aki aztán szívmelengető és szexis könyv élményével gazdagodik.
„Még a legkomorabb életekben is akadnak szép pillanatok.”
A Rendíthetetlen az írónő jelenkori romantikus sorozata, a True North, második része, s bár akadnak visszatérő szereplők, a kötetek nyugodt szívvel fogyaszthatóak önmagukban. Ha viszont szép sorjában haladunk, jobban tesszük, ha felkészülünk rá, hogy ellentétben a sorozatindítóval, amely inkább könnyed és játékos volt, itt borongósabb, szomorkásabb a hangvétel. Persze ez nem is csoda, hiszen ez a regény egy olyan férfi történetét meséli el, aki a múlt démonaival küzdve harcol a megváltásért, aki megragadva a kapott második esélyt, igyekszik a legjobbat kihozni az életéből, és próbál visszatalálni egyetlen igaz szerelméhez. A könyv jó ütemű, telis-tele érzelmekkel és izgalomra okot adó fordulattal. Itt-ott szívet tépően fájdalmas, ám tagadhatatlanul szép és megható.
„Nem akartam így élni – állandóan tele zavarodottsággal és bűntudattal, meg százféle szívfájdalommal.”
Elmondhatatlanul élveztem, hogy tanúja lehettem annak, ahogyan a gyengéd és szenvedélyes románc újjászületett a két középiskolai szerelmes között. Nem foglalkoztak azzal, hogy a többség szemében tiltott a kapcsolatuk, visszataláltak egymáshoz. Támaszt és gyógyulást hoztak a másiknak, miközben az érzéki vonzalom szinte felemésztette őket. Bevallom, teljes szívemmel drukkoltam és örvendtem kettejüknek. Nagyra értékeltem, hogy a kábítószer függőség témáját ilyen nagy gonddal, realisztikusan ábrázolta a szerző. Mint ahogyan a váltott nézőpont használata is hatalmas piros pontot érdemelt ki nálam. Szerintem ez utóbbi segített jobban, mélyebben átéreznem mindazt, amit a főszereplők átéltek: fájdalmat, gyötrődést, kételyt, belső küzdelmet, vágyat és reményt. A fejezet eleji kis bónuszok pedig - Jude esetén a kábítószer utáni sóvárgási mérce, Sophie-nál a zeneszámok - még ügyesebb hangulatteremtő eszközöknek bizonyultak. Bevallom, a feszültséget teremtő rejtély nagy része engem meglepetésként ért. Mert persze számítottam rá, hogy a múlt majd visszatér, hogy kísértse a főszereplőket, de az egykor mindent megváltoztató baleset körüli titok kuszábbnak bizonyult, mint azt sejtettem, épp ezért a regény második fele számomra nem várt izgalmakat hozott. Annyira felspannoltam magam az események ilyetén fordulatán, hogy csak úgy faltam az oldalakat.
„– Ne menekülj el előlem még egyszer, Jude Nickel!
– Nem fogok. Amúgy sem sikerülne. A tiéd vagyok. Mindig is a tiéd voltam.
– Még ha nem is vagy tökéletes, akkor is az enyém vagy.”
Egy szó, mint száz, ez is egyike a kár lenne kihagyni típusú könyveknek. Mély, nyers, valós, egyszerűen zseniális. Már alig várom, hogy olvashassam a következő kötetét is ennek a kiváló sorozatnak. A Keepsake a visszahúzódó, csendes megfigyelő és még szűz (igen, ezt képtelen voltam kihagyni a jellemzésből) Zach történetét meséli majd el. Való igaz, hogy eddig nem túl sok dolgot tudtunk meg a srácról, de az apró, elpergetett információ morzsák alapján van egy olyan sejtésem, hogy érdekes sztorira számíthatunk.

♥ A recenziós példányt hálásan köszönöm a kiadónak!