Gena Showalter - The Darkest Night - Éjsötét vágyak


Fülszöveg: Hat férfi él a világtól elvonultan egy magas hegy tetején álló komor erődben. Halhatatlan harcosok egytől egyig, mind különös képességekkel felruházva, de testükben az erőszak, harag és halál démonai lakoznak. Az istenek rég magukra hagyták, egykori társaik elárulták őket, ám egy nap minden megváltozik, amikor egy gyönyörű fiatal nő segítséget kér tőlük. A legveszélyesebb közülük nem bír feltörő szenvedélyével, és bár mindketten tudják, hogy az örök kárhozatba tartanak, a nő és a démon szerelme megállíthatatlan háborút szít a harcosok között...
Ezzel a regényével szerettem meg a szerzőt, így kissé elfogult vagyok a könyvvel. :) Már csak a stílusa, szóhasználata, humora miatt is érdemes Showaltert olvasni, de nagyon tetszik a koncepció is, amit az írónő kitalált. Egy mitológiai eseményt ötvöz paranormális figurákkal, meghinti erotikus romantikával... szóval engem megvett, teljesen.
Ó, és még egy plusz pont Genának, hogy milyen ügyesen készíti elő a következő köteteket, az ember lánya szinte már nyúlna is a soron következőért (én ezt is fogom tenni, egyre jobban tetszik ez a sorozatok újraolvasása dolog). Megkedveltem a démoni fiúkat, és innentől vadul drukkolok nekik, hogy párra leljenek, miközben persze a nagy küldetés, Pandora szelencéjének keresése is végül jól végződjön. Külön örültem, hogy nem csak a budapesti Lordokat kaptuk meg, hanem a történet úgy alakult, hogy a többiek is csatlakoztak a társasághoz.
Hat férfi él a világtól elvonultan egy magas hegy tetején álló komor erődben. Halhatatlan harcosok egytől egyig, mind különös képességekkel felruházva, de testükben az erőszak, harag és halál démonai lakoznak. Az istenek rég magukra hagyták, egykori társaik elárulták őket, ám egy nap minden megváltozik...
Ashlyn az őt örökösen zaklató hangok elől keres menedéket, amikor nekivág a Lordok várához vezető útnak. Megleli az óhajtott csendet, és mellé kap egy - szó szerint - erőszakos harcost, aki marcona, vadítóan szexis, de persze elolvad kis szerelme mellett. Ashlyn, aki már csak azért is szimpatikus, mert nem egy konditeremben vékonyra edzett műcicus, hanem itt ott domborodó, igazi vágyakkal teli nő, ugyancsak megtesz mindent Maddox-ért. Olyan aranyosak együtt!
A regénybe a kiadó, az Ulpius Ház jóvoltából bele lehet olvasni: ITT
"Az életem sivár volt, míg meg nem ismertelek. Léteztem, de nem éltem igazán. Most élek, még halálomban is."
2010/26.