Virtuális interjú kedvenc írónőinkkel (2) - Gena Showalter

Jessicának, a Book Bound könyves blog szerkesztőjének alkalma nyílt pár kérdést feltenni Gena Showlater írónőnek. Íme a szerzővel készített interjújáról szóló 2010. április 19-i bejegyzésének magyar fordítása:

Az oklahomai születésű Gena Showalter kislányként utált olvasni. De minden megváltozott miután elolvasta Johanna Lindsey Silver Angeljét. Az olvasás és írás iránti szenvedélye fellángolt.
Miután röviden eljátszott a nővérkedés gondolatával, Gena rájött, hogy az írás az, amit igazán szeret. Huszonhét évesen adta el első regényét, a The Stone Price-t, és azóta majdnem harminc könyvet jelentetett meg. Ezek közül tizenhárom szerepelt a New York Times és az US Today bestselling listáján.
Gena több műfajban is alkot, nevezetesen ifjúsági, jelenkori és paranormális romantikában. A nagy sikerű Alvilág Urai sorozata 2008-ban debütált egy előzmény novellával, a The Darkest Fire-rel.
Az Alvilág Urainak soron következő megjelenése, az Into The Dark, április 27-én kerül a boltok polcaira, és ezt hamarosan követi két teljes könyv terjedelmű történet, a The Darkest Passion (2010. május 25-én) és a The Darkest Lie (2010. június 29-én).
  • Természetesen nem árulhatsz el nekünk titkos részleteket, de röviden jellemeznéd a közeljövőben kiadásra kerülő Into The Darkot, The Darkest Passiont és a The Darkest Lie-t? Mi volt az első gondolatod, amikor megláttad a borítókat?
Az Into The Dark három novellát tartalmaz (The Darkest Fire, The Amazon’s Curse és The Darkest Prison). Az olvasók láthatják majd Pandora dobozának megteremtését, a démon előkelőségeket mielőtt megszállták a Lordokat, és Tartarust, a halhatatlanok börtönét, amely most a görögöknek ad otthont. A sok Alvilág Urai extráról már nem is szólva: egy interjú, az elképesztő Kresley Cole-lal, titkos vadász akták, William által kivesézett Lordok, egy kerekasztal beszélgetés a feleségekkel és még sok egyéb! (Ez az egyik kedvenc borítóm a sorozatban. Vadító! Felsóhajtottam a gyönyörűségtől, amikor megláttam.)
A The Darkest Passion a halhatatlan harcos Aeronról, a Harag démonának őrzőjéről szól. Aeron már hetek óta érzékel egy láthatatlan női jelenlétet, és végül rájön, hogy egy angyalét – egy démon kivégzőét –, akit az ő megölésére küldtek. Olivia azt állítja, a mennyből zuhant le, feladva halhatatlanságát, mert nem volt képes ártani a harcosnak. De a lány iránt érzett bizalma – és szerelme – elpusztíthatja azt az életet, amelyet Aeron már egészen megkedvelt. (Teljesen elbűvölt a borító, amikor megláttam. Imádom a szexis, tetovál férfi hátakat.)
A The Darkest Lie Gideonról, a Hazugság démonának őrzőjéről szól. Gideonról, akit elviselhetetlen fájdalom kényszerít térdre, valahányszor igazat szól, és aki felismeri mások hazugságait – mígnem fogságba ejti Scarletet, a démon megszállta halhatatlan, aki azt állítja, hogy ő a férfi régen eltűnt felesége. Gideon nem emlékszik a gyönyörű nőre, még kevésbé az esküvőre vagy annak elhálására. De szeretne… csaknem annyira, mint amennyire a nőt akarja. (Ez a borító is tetszett, de szerettem volna, ha a modellnek kék haja és piercingjei vannak, mint a főhősnek.)
  • Úgy hírlik neked és Williamnek van egy kis ügyetek. Ugyan kissé ironikus, hogy a kedvenc Alvilág Urai férfi karaktered igazából nem egy Lord, de nem mondhatom, hogy hibáztatlak. Bármi ötlet, mikor fogunk többet megtudni Williamről és az őt sújtó átokról és megtalálja-e a „Boldogan éltek, míg…”-társát? Ha igen, tudod-e, ki lesz a párja?
Ó igen, William a kedvenc szereplőm az egész sorozatban. Hősnőjének velem kell megharcolnia érte. Sajnálatos módon van egy olyan érzésem, hogy szét fogja rúgni a fenekem. A jó hír, hogy sok minden kiderül William átkáról a The Darkest Lie-ban és a The Darkest Secretben. És igen, tudom, kié lesz William örökre. Az enyém. Rendben, nem. De tényleg tudom, ki is ő. És az én vagyok.
  • Azt hiszem, bizton állíthatjuk, hogy a Lordok közül Paris a rajongók első számú kedvence (szorosan a nyomában a többiekkel) Mit gondolsz, van-e a rajongóknak kedvenc hősnője a sorozatban? Ha neked kellene választanod, kit lenne a kedvenc hősnőd és miért?
Anya a leginkább szeretett és a leginkább utált is egyben. Az ő esetében nincs középút. Talán mert a személyisége olyan erős.
Scarlet, a The Darkest Lie hősnője kapcsán eléggé elfogult vagyok. És igazából a hárpiák (Kaia különösen) is a lista élén állnak. De vissza Scarlethez. Ő egy csipetnyit Anya, egy hintésnyit Cameo, egy kanálnyit Gwen és egy csészényit Olivia. Szellemes, sötét, csillogó, erős, de sebezhető, ártatlan és messze nem az, nos, ő csak egyszerűen kedves. Számomra ő egy kicsi mindenből, de mégis egyedi.
  • Az Éjsötét bosszúban mindannyian találkozunk a Torin és Cameo közti kis… románccal. Beleborzongtam az örömbe, amikor a szerelmi jelenetüket olvastam, hogy aztán minden reményem elszálljon, amikor rájöttem, nem egymás mellett fognak kikötni. (*könny*) Szörnyű depis voltam… napokig. Egyébként végül miért döntöttél úgy, hogy a Cameo és Torin közti kapcsolat nem működhet? (*az ember érzésivel való játszadozásról motyog*)
Istenre esküszöm, én magam is akartam, hogy az a két őrült kölyök összejöjjön. Tisztelik egymást, vonzódnak egymáshoz, meghalnának egymásért, de nincs meg köztük… nos, az a ’a Föld beleremegett’ tényező.
Tudod, nem vagyok nagy tervező. Csak leülök és elkezdek írni, a szereplők pedig elvisznek, ahová ők menni akarnak. Az első jelenet, amit Torinnal és Cameoval megírtam, végtelenül izgatott. Őszintén azt gondoltam, hogy együtt tartanak az Ígéret Földjére. Aztán megírtam a követező jelenetet. A szikra még ott volt, de nem olyan fényesen, ahogyan ők megérdemelnék. Az ő múltjukkal valami lenyűgözőre van szükségük. És ez az, amit remélhetőleg egy napon majd meg tudok adni nekik.
  • Valamennyi sorozatod valamennyi könyve közül melyiket mondanád a kedvencednek?
Bár a Seduce the Darknessnek, Playing With Fire-nek és az Éjsötét csóknak mindig különleges helye lesz a szívemben, az abszolút kedvencem talán a The Darkest Lie. Ezt volt a legnehezebb megírni, és lelkemre mondom utáltam minden sorát. De amikor befejeztem és átolvastam a szavakat, amelyeken olyan keményen dolgoztam, beleszerettem a szereplőkbe, a helyzetükbe, a történetük fordulataiba. Ez messze a legromantikusabb könyvem, ha nem imádnám annyira Scarletet, kinyírnám, hogy magam kezdjek randizni Gideonnal (amíg megosztozik rajtam Williammel).

Ha szeretnél még többet megtudni Genáról és a könyveiről, érdemes ellátogatni a megújult és tökéletesített honlapjára.
A fordítás átolvasásáért ezúttal is tiginek tartozom köszönettel. Smiley