Jeaniene Frost - Destined For An Early Grave


Cat & Bones végre nyugodtan hajókázik, nyaralnak, élvezik egymás társaságát, egy Párizsi kiruccanás terveznek, amikor beüt a ménkű. Ki gondolta volna, hogy Catünk bigámista? Pedig így van. Édes 16 évesen felesége lett vámpír módra egy mester szemfogasnak, aki kiszabadulván börtönéből, most követeli vissza a párját. Kicsit persze bonyolítja a helyzetet, hogy az ara nem emlékszik semmire, hogy Bones 'nagypapija' nyakig benne van a múlt történéseiben, és hogy a férjecske igazi álom manipulátor. Gregor rémálommá változtatja kémkedésével Cat minden éjjelét, a kialvatlanság pedig rossz tanácsadó. Ismét elhagyni Bonest, még ha csak azért is, hogy az ő életét mentse, nem a legokosabb húzás Cattől. Bones pedig hmm, nem a legnyugodtabban reagál. Az álompárnak annyi, vagy ez csak a látszat?
Annak ellenére, hogy a történet szinte egésze alatt ki voltam akadva Frostra, jó könyv volt, de nem ez lesz a kedvencem a sorozatból.
Hullámvasút, ha egy szóval kellene jellemeznem.
Akciódús mint mindig, Bones barátainak szereplése nagyon jó, a főgonosz és segédje tényleg utálható, a történet alakulása ötletes. Az új szellem pasit pedig imádtam! De egyszerűen túl sok volt nekem az az érzelmi hullámzás, amit Cat előadott, Bones kirohanásától elállt a lélegzetem és csak pislogtam, mint a hal a szatyorban, és fontolóra vettem, hogy na most teszem le a könyvet, majd miután mégsem tettem, jött egy újabb általam megszeretett másodlagos szereplő halála, és kész voltam. Ugyanakkor amikor a szerelmi vallomásokra került a sor, szinte elolvadtam, Vladot nagyon megkedveltem, - olyannyira, hogy beállok a neki is saját könyvet követelők sorába - Mencheres hűvössége mögé pedig mind inkább szeretnék bekukkantani, annyira izgat a figurája.
Mondom, hullámvasút ez a regény a javából, amire azért minden Frost rajongónak kötelező felülnie.

Ehhez a részhez készült könyv trailer, íme:




2010/35.