Mia Sheridan: Archer's Voice - Archer hangja

Amikor Bree Prescott megérkezik Pelionba, az álmos tóparti kisvárosba, szívből reméli, hogy végre megtalálta a helyet, ahol rálelhet a hőn áhított nyugalomra. Már az első nap belebotlik Archer Hale-be, a saját tragédiáját remeteként őrizgető srácba. Egy emberbe, akit addig senki sem vett észre.

Ez a könyv egy olyan lányról szól, akinek az életét egyetlen szörnyű éjszaka eseményei határozzák meg, és egy olyan férfiról, aki szerelmével elhozza számára a szabadulást. Egy szótlan férfi története, aki tátongó sebbel él, és egy olyan nőé, aki segít neki megtalálni a hangját.

Egy regény a szenvedésről, a sorsról és a szerelem mindent elsöprő erejéről.
„Archer Hale hangja az egyik legszebb dolog az egész földkerekségen.”
Szerettem ezt a lassan építkező románcot. Kedvesen hangulatosnak, csodálatosan érzelmesnek találtam. Még most, sokadik olvasásra is megmelengette a szívemet, ráadásul elmélázásra késztetett mondandójának rejtett rétegeivel. Kár lenne tagadnom, A szerelem csillagjegyében sorozat negyedik kötete szelíd varázsával teljesen rabul ejtett és elkápráztatott.
„Néha mindössze ennyire van szükség: egyetlen emberre, aki meghallja a szíved hangját.”
Talán mert olyan kis különleges, egyáltalán nem a megszokott new adult sztori. Persze, akadtak benne elcsépelt műfaji klisék, s itt-ott túlburjánzott picit a rózsaszín cukorfelhő, ám az én szememben a történet szerethetőségét csöppet sem csorbította. Roppantul tetszett, ahogyan a körülmények és fogyatékossága miatti elzárkózottságából Archer lassan előmerészkedett, majd megnyílt az egyhangú mindennapjaiba ’betolakodó’ lánynak. Imádtam kettejük interakcióit, akár csak azt, hogy bár Bree lelkét szintén fájdalmas sebek gyötörték, mégis nyílt szívvel és kedveséggel közelített a férfihoz, aztán később gyengéd megértéssel támogatta abban, hogy végre rálelhessen önmagára, a saját hangjára. Igen, azt hiszem ez az elfogadás és önfelfedezés, a karakterek fejlődése tette annyira magával ragadóvá számomra a könyvet. Azt pedig, hogy a főhős szemszögű fejezetek főként a múlt pillanatait idézték vissza, egyedinek találtam. Ily’ módon érdekes fűszerként éltem meg mindahányat.
„… nos, ha Archer Hale-ről volt szó, teljesen el voltam veszve.”
Plusz öröm, hogy jó lett a fordítás. Úgy érzem, ezúttal valóban sikerült szépen átadni Mia Sheridan stílusát. Élvezettel s könnyedén faltam az oldalakat. Ha csupán néhány röpke órára is, de ott éltem a történetben: melengették arcomat a maine-i nap sugarai, hagytam, hogy nyugalomba ringassanak a pelioni tó vízének hullámai… mosolyogtam a kutyusokon, együtt könnyeztem Breevel… és szinte észrevétlenül, lassanként beleszerettem az édes, csendes Archer Hale-be.
„Ez nem észszerűség kérdése. Ez szerelem.”
Azt hiszem, teljesen bűvöletbe estem. Ezért aztán nehezen tudnék rábökni egyetlen jelenetre azt állítva, az az én kedvenc részem. Ha mégis választanom kellene, a 34. fejezetre voksolnék. Egyszerűen bámulatos, hogy bár mindössze tíz rövidke sor, mégis a szerelem minden fájdalmas és gyógyító gyönyörűségét képes kifejezni.
Olvassátok el, megéri!

Kedvenc idézet:
„… talán abból árad ki a legtöbb fény, akin a legtöbb a törés.”

Zene a könyvben:

Andrew Belle - In My Veins ♪ ♫ ♬

Könyvinfók:


Mia Sheridan

beleolvasó
moly
goodreads
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordító: Sándor Alexandra Valéria
ISBN: 9789633999134
408 oldal, kartonált

Műfaj: new adult
Sorozat: -
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, váltott nézőpontú

Ki? Archer Hale (23) & Bree Prescott
Hol? Pelion (Main)
Mikor? augusztus - február
Érzékiség? heves
Szerelmi háromszög? nem
Lezárás? boldog
Önállóan olvasható? igen

12.03. – Angelika blogja
12.04.Kristina blogja
12.05.CBooks
12.06.Deszy Könyvajánlója
12.07.Sorok között
12.08.Dreamworld

Nyereményjáték:

Mostani játékunkban néma hősök és hősnők után nyomozunk. Minden állomáson egy-egy rövid idézetet találtok olyan regényekből, amelyek vagy átmenetileg, vagy örökre hangjukat vesztett főszereplők boldogságra találásáról szólnak. A Ti feladatotok, hogy kiderítsétek, mely könyvekből származnak a sorok, majd pedig megírjátok nekünk, mi a szereplő teljes neve, aki nem képes megszólalni.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.)
„Gyakran csak visszatekintve jövünk rá, hogy minden, ami velünk történt, pontosan úgy alakult, ahogy alakulnia kellett.”
a Rafflecopter giveaway