Sherrilyn Kenyon - Dark Hunters manga vol. 1-2.


Lassan megjelenik Sherrilyn Kenyon nagy sikerű Sötét vadász sorozatának manga változatából a harmadik kötet, így időszerű volt végre kézbe vennem ezeket. Így, hogy egyben megvolt a teljes regény képregényesített változata, nagyon élveztem. De szerintem kegyetlen rossz lehet, hogy a sztori közepén ott maradunk egy félévre, míg a soron következő megjelenik. Így Talonnal is hasonlóan fogok szerintem eljárni, megvárom, míg kiadják a párját.
A történet ismert, hiszen ez a Night Pleasures (Éjféli vad), azaz Kyrian és Amanda egymásra találása. Persze, a kibontakozó szerelmet kissé feltartja, hogy holmi emberek leigázását tervező félisten démon garázdálkodik szabadon New Orleans utcáin, és képes főhőseinket is megtámadni.
Nem szabad elfeledni, hogy tradicionális japán mangát vesz az ember a kezébe, így aki gyakorlatlan ebben a műfajban, először talán szoknia kell a jobbról balra olvasást. De a kezdők kedvéért az utolsó lapon - normál kinyitás szerint az elsőn - Tabitha szuperül eltalált alakjával mutatnak utat.
Joshua Hale Fialkov szerintem ügyesen kivonatolta az eredeti regényt. Nagyszerűen megoldotta a képregényre való átültetés feladatát, hiszen nem éreztem egyetlen mozzanat hiányát sem.
Claudia Medeiros Campos művész előtt pedig le a kalappal. Tetszettek az általa megrajzolt karakterek- igazi szemgyönyörködtető figurákat alkotott -, élveztem ahogyan játszott a különböző érzelmeket kifejező arckifejezésekkel, nagyon jókat kuncogtam, hogy néhol milyen eltalált módon túlozta el a reakciók képi ábrázolását, ezzel érzékeltetve a helyzet humorát.
Csak ajánlani tudom!

2010/80.