Karen Rose visszaszámlálás...2...

Jó hír, hogy a kitűzött 07.09-i megjelenest ezúttal nem csak teljesíteni tudta az Ulpius Kiadó, hanem még be is előzte, hiszen ma már a Bookline-on előjegyezhető helyett megrendelhető a Gyilkolj értem státusza. Amíg várjuk a csomagot, addig íme a beígért háttér információ csokor az írónő tollából:
Az első áldozatra Philadelphiában, egy hófödte földterületen bukkannak. Vito Giccotelli nyomozó egy archeológus, Sophie Johannsen segítségét kéri, hogy kiderítsék, pontosan mi is rejtőzik a csonttá fagyott földben. Hiába töltött el annyi évet rég eltemetett tárgyak és maradványok után kutatva, Sophie-t teljesen felkészületlenül éri a dermesztő pontossággal megásott sírmátrix. Az eltemetett áldozatok éjjel-nappal kísértik. Az üres sírok egyenesen megrémítik - a gyilkos ugyanis még nem végzett.
Hűvös és számító férfi, egy groteszk játék nagymestere. Habár Vito és Sophie szorosan a nyomában vannak, nem torpan meg egy pillanatra sem. Még egy sír várja lakóját. Még föl kell vennie az utolsó sikolyt - az archeológus sikolyát, aki nyugtalanítóan közel került hozzá, túl közel ahhoz, hogy a férfi ellenálljon e kísértésnek...
"A Halj meg értem eredetileg nem trilógiának készült! Daniel Vartanian csak mellékszereplő lett volna, egy kisvárosi seriff. De elkezdtem írni azt a jelenetet, amikor ott áll a szülei háza előtt a verandán, és a szülei eltűntek – és van egy húga! Nocsak! Ez valóban olyan történet, amely a saját életét kezdte el élni.
Sophie Johannsen karakterével tisztelgek a Csillagkapu archeológusa, galaktikus nyelvésze, igazi jó pasija, Daniel Jackson előtt. Akkoriban teljesen odavoltam a Csillagkapuért, és az jutott az eszembe, milyen szuper lenne archeológusként dolgozni, és ha kinyitnám a szám, akkor egy csomó nyelven meg tudnék szólalni."

Daniel Vartanian nyomozó megesküdött, hogy megtalálja a várost rettegésben tartó sorozatgyilkost, aki egy tizenhárom évvel korábbi bűncselekmény minden részletét lemásolva szedi áldozatait.
Daniel öccse hagyatékában fényképeket talál, amelyek talán nyomra vezethetik, miközben saját családja pokoli történetével is szembesítik.
Hamarosan Alex Fallon, a gyönyörű ápolónő is képbe kerül, aki ijesztően hasonlít az egykori bűncselekmények egyik áldozatára, és így esélyes célpontja a megszállott gyilkosnak, része lehet a perverz és érzéki játéknak. Daniel egy ördögi elme csapdájába keveredik, Alex szerelméért pedig a legvakmerőbb ötlettől sem riad vissza...
"A Sikíts értemet az ihlette, amikor először (és utoljára) néztem végig egy boncolást. Nem terveztem, hogy megnézem. Csak meglátogattam a halottasház laborját. De a látogatás váratlan fordulatot vett, és egyszer csak ott álltam az üveg mögött, s szemben velem az asztalon egy halott. Emlékszem, azt gondoltam, „Nem is tudtam, hogy hatalmas bábukat használnak a boncolási technika tanításához”, aztán az agyam másik fele is megszólalt: „Ez nem bábu, te hülye! Ez egy igazi halott nő.” Aztán az agyam két fele egy darabig elvitatkozott, perceknek tűnt, de valójában csak másodpercek voltak. Arra tértem magamhoz, hogy a mellettem levő látogató a hátamat ütögeti, mert elfelejtettem levegőt venni. Az, hogy így elvonatkoztattam a holttesttől, egyszerre volt valóságos és valószerűtlen, és elgondolkodtam, milyen lett volna, ha ismerem is az áldozatot. Így született meg Alex Fallon."

Csókolj, aztán öld meg őket!
Öt tizenéves lányt meggyilkoltak. Csak egyetlen túlélő maradt, aki felfedheti a titkot. Ám azok, akik a rémtettekért felelősek, készen állnak, hogy elhallgattassák.
Susannah és Luke megesküdtek, hogy elkapják a gyilkosokat. Személyes okuk van a bosszúra. Susannah-t múltja sötét árnyai kísértik, és nem engedheti, hogy más ártatlanokat is megalázzanak. Luke internetes bűnügyekben nyomoz, és már régóta vár a gyerekeket rettegésben tartó gyilkos felbukkanására. Együtt lépnek be az internetes chatszobák labirintusába, ahol álnevek mögött rejtőznek a tettesek, és ahol bárkiből lehet áldozat. A hazugságok kusza hálójában már csak egymásban bízhatnak meg, és a barátság hamarosan szenvedélyes szerelemmé alakul... de valaki figyeli őket, és kegyetlen sorsot szán nekik.
"A Gyilkolj értem akkor fogant meg bennem, amikor egy helyszínelő irodát látogattam meg. A sok kis fülke között volt egy iroda, amelybe csak számzáras ajtón keresztül lehetett bejutni. Az ajtó mögött gyermekek sérelmére elkövetett internetes bűnügyeken dolgoztak a nyomozók, és olyan borzalmas, mocskos dolgokat kellett végignézniük, amelyektől a legtöbbünknek a szíve hasadt volna meg a fájdalomtól és haragtól. Nap mint nap bemennek a „terembe”, becsukják maguk mögött az ajtót, és gyerekarcokat keresnek, bármi apróságot, egy jelet, ami segíthet nekik azonosítani az elkövetőket. Elgondolkodtam, milyen hatással lehet ez a munka a tisztességes emberekre. Így született meg Luke Papadopoulos."

A trilógia köteteihez nagyszerű trailerek is készültek:


Végül egy kulisszatitok a magyar kiadónál következőnek betervezett könyvből:

"A You Can’t Hide alapötlete egy régi tanítványomtól származik. A hatodik érzék című filmről beszélgettünk a kreatív írás órán, és az egyik diák megjegyezte, hogy sokkal félelmetesebb, mint a legtöbb horrorfilm, „mert a szereplő nappal is látja a szellemeket, pedig akkor elvileg biztonságban kellene lennie.” Ez vezetett el Tess magyarázatához arról, igazából milyen egy komoly elmebetegség, amikor Aidan keserűen megjegyzi, hogy az elmegyógyintézetbe zárt gyilkosnak a kezelés olyan, mint valami nyaralás."

A fordításért nagy köszönet Weisz Böbének!

Holnapra egy kis magyar ízelítőt tartogatunk a legfrissebb kötetből. ;)