Elle Kennedy: The Chase - A hajsza

Az ellentétek tényleg vonzzák egymást?
Más magyarázatot nem látok rá, miért vagyok úgy oda Colin Fitzgeraldért. Általában nem vonzanak a kivarrt, videojáték-őrült kocka izomagyak, akik lököttnek és felszínesnek tartanak. És az előítéletei mellett az is ellene szól, hogy a bátyám haverja.
És hogy a barátja belém van zúgva.
Ja, és említettem már, hogy lakótársak vagyunk?
Nem, mintha számítana. Fitzy egyértelművé tette, hogy nem érdeklem, holott úgy szikrázik köztünk a levegő, hogy félő, leég tőle a házunk. Én sosem voltam az a fajta lány, aki fut egy pasi után, és nem most fogom elkezdeni. Épp elég gondot okoz nekem az új suli, a seggfej tanárom és a bizonytalan jövőm. Ha a szexi lakótársamnak végre megjön az esze, és rájön, mit szalaszt el...tudja, hol talál.

Elle Kennedy Off-Campus kvartettje egyike a szívemnek legkedvesebb new adult románc sorozatoknak. Amikor megtudtam, hogy az írónő spinoff széria írásába kezd, címek, fülszövegek és borítók nélkül is biztosra vettem, hogy nekem olvasnom kell majd azokat a regényeket. Így esett, hogy amikor közeledett angolul az első Briar U kötet megjelenése, nem tudtam elég gyorsan jelentkezni előolvasásra. Ami persze azt jelent, hogy már született egy részletes beszámoló a The Chase kapcsán. Ugyanakkor szerintem már köztudott rólam, hogy nagy kedvencekkel bármikor szívesen újrázok, tehát naná, hogy amint lehetőségem adódott, már vetettem is magam a magyar fordításra. Pláne, hogy a ’magyar hang’ ismét az a Barthó Eszter, aki a korábbi könyveknél már bizonyította, milyen nagyszerűen képes visszaadni azt a játékos, humoros, mégis ha a helyzet megkívánja, komoly vagy épp perzselő hangulatot, amely miatt annyira szívesen olvasom Elle írásait.
„Két hete még alig vártam, hogy láthassam őt, most meg rettegek tőle. Az unikornisom mára már csak egy ítélkező szamár.”
A történet helyszíne ismét a Briar Egyetem, a főszereplőknek pedig ugyancsak közük van az iskola hokicsapatához. Sőt, mindkettejükkel találkoztunk már futólag a The Score- A pont lapjain, hiszen a főhős az alaposan kivarrt Colin ’ Fitzy’ Fitzgerald, aki a videójátékokban és művészetben legalább olyan tehetséges, mint a jégen, a hősnő pedig a Heyward-Di Laurentis klán legfiatalabbika, Summer. Kettejük története amolyan ellentétek vonzzák egymást / ellenségekből szerelmesek sztori, amely amellett, hogy roppant szórakoztató, értékes leckét ad az előítéletek károsságáról, arról, hogy ne ítéljünk elsőre, hanem adjunk esélyt a másiknak, hogy megmutathassa személyiségének minden rétegét. Ó, és ráadásul a korábban megszeretett szereplőket is viszontláthatjuk egy-egy rövid jelenet erejéig!
„Az univerzum azt akarja, hogy előbb tegyek egy kis kitérőt.”
Egy szó, mint száz, A hajsza erősen javallott darab a műfaj kedvelőinek. Azoknak pedig, akik hozzám hasonlóan kicsit húzogatják majd a szájukat a Hunter szál miatt, csak annyit mondanék, tessék zaklatni a Könyvmolyképzőt, hogy a már biztosan érkező The Risket követően, amely Brenna könyve, mihamarabb hozzák majd el nekünk a The Playt is, amiben végre Mr. Davenporté lesz a rivaldafény.

Kedvenc idézet:
„Nem könnyű szeretni magunkat, de a belső kritikusunkat elhallgattatni még nehezebb.”

Zenék a könyvben:

Sia ft. Sean Paul - Cheap Thrillse ♪ ♫ ♬
One Direction - No Controle ♪ ♫ ♬
The Weather Girls - t's Raining Men ♪ ♫ ♬

Könyvinfók:


Elle Kennedy

moly
goodreads
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordító: Barthó Eszter
ISBN: 9789634576242
408 oldal

Műfaj: new adult
Sorozat: BriarU 1.
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, váltott nézőpontú

Ki? Colin Fitzgerald & Summer Di Laurentis (21)
Hol? Briarwood
Mikor? újév → március
Érzékiség? izzó
Szerelmi háromszög? nem igazán
Lezárás? boldog
Önállóan olvasható? igen
10.27. - Könyvvilág
10.29. - Angelika blogja
10.31. - Sorok között
11.02. - Deszy könyvajánlója
11.04. - Sorok között (e)
11.06. - Dreamworld (e)
11.08. - Ambivalentina
11.10. - Pandalány olvas
11.12. - Dreamworld

Nyereményjáték:

Blogturnénk valamennyi állomásán egy-egy Off-Campus idézetet találtok. Nektek az a feladatotok, hogy megírjátok a rafflecopter doboz megfelelő sorába, hogy mely karakter, mely regényben mondta a most közreadott mondatokat.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)
„A suli bármelyik csaja a fél karját odaadná, hogy korrepetálhasson, erre ez? Úgy menekül előlem, mintha arra kértem volna, hogy közösen áldozzunk fel egy döglött macskát a sátánnak.”
a Rafflecopter giveaway