Brittainy C. Cherry: The Fire Between High & Lo


amazon goodreads webpage
Volt egyszer egy fiú, akit szerettem.
Logan Francis Silvestone a totális ellentétem volt. Én táncoltam, mialatt ő mozdulatlanul állt. Ő csendben volt, míg az én szám be nem állt. Neki erőfeszítést jelentett a mosoly, míg én képtelen voltam morcos lenni.
Azon az éjjelen, amikor megpillantottam a benne élő sötétséget, képtelen voltam neki ellenállni.
Mindketten megtörtek voltunk, ám együtt mégis tökéletes egészek. Hiba volt együtt lennünk, mégis helyes. Mi voltunk az éjszakai égboltot átszelő hullócsillagok, vágyakozva, jobb holnapot remélve.
Míg egy napon elveszítettem. Egy meggondolatlan pillanatban véget ért a kapcsolatunk - egy döntés miatt, ami örökre megváltoztatott minket.
Volt egyszer egy fiú, akit szerettem.
És azt hiszem, néhány lélegzetvételnyi, pár suttogásnyi, egy maréknyi pillanatra ő is szeretett engem.

Kedvcsináló részletek: 1. & 2. & 3.

Brittainy C. Cherry kiváló tehetséggel álmodik ellenállhatatlan történeteket a lapokra. Festői gondolatai és lírai mondatai egyszerűen káprázatosak. Magával ragadóan sokrétű és életszerű regényeit egyedi és emlékezetes szereplőkkel népesíti be. Az én szememben minden alkotása igazi könyvmoly csemege.
„When you found someone who could make you laugh when your heart wanted to cry — hold onto them. They will be the ones who will change your life for the better.”
A múlt év egyik nagy kedvence volt számomra a The Air He Breathes, így kimondhatatlan izgalommal vártam a The Fire Between High & Lo-t. S persze az írónő ismét elvarázsolt. Esküszöm, ez a kötet megint fenomenális lett. Le sem akartam tenni, imádtam elejétől a végéig, és őszintén szólva hihetetlen mennyiségű idézetet jelöltem meg olvasás közben.
"For those with a fire inside them, thriving for better tomorrows. For those who need to know that their past mistakes do not define them."
Voltaképp már az első bekezdés megfogott, majd néhány oldal után végleg elvesztem. Ámulatba ejtő, hogy mennyire erőteljes és remek írás ez. A cselekmény jól felépített, ráadásul hoz néhány váratlan fordulatot. A roppant összetett személyiségű karakterek pedig szinte életre kelnek. Ráadásul a váltott nézőpont mindent csak még intenzívebbé tesz. Azt a sok érzelmet, amit képtelen lennék mind szavakba önteni. Legyen elég annyi, hogy bár ez a regény kicsit összetörte a szívemet, a lehető leggyönyörűbb módon gyógyította be aztán.
“I want you. I want the scars. I want the burns. I want your mess. Your scars, your burns, your mess - that's my heart.”
Bevallom, imádtam Logan és Alyssa kettősét, annyira kis különlegesek voltak. Két sebzett lélek, akik között különbözőségeik dacára előbb ártatlan barátság szövődött, majd abból aztán lassan valami még több lett. Megkapó volt a kapcsolatuk, az, hogy mennyire fontossá váltak egymás számára. Csak hogy aztán az élet szétszakítsa őket és sok mindenen kelljen keresztül menniük. Hibákat követtek el, de tanultak belőlük. Tovább léptek és gyógyultak, majd végül visszataláltak egymáshoz. Tudom, így egész kis egyszerűnek tűnik a történet, de higgyétek el, nem volt az. S számomra ennek a tökéletesen tökéletlen párosnak a szerelme örökre feledhetetlen marad.
“If you judge him solely his moments of lows, then you miss out on his beautiful highs.”
Ó, megszámolni is sok lenne, mennyi megható pillanatnak lehettem tanúja! Mert bizony, annak ellenére, hogy a könyv olyan komoly témákat feszeget, mint a kábítószerek, bántalmazás és önpusztítás, ez itt legfőképpen a reményről és a megváltásról szól.
“For always, High?”
“For always, Lo.”
Tiszta szívemből mondom, kár lenne kihagyni ezt a pompás olvasmányt, csak nem árt bekészíteni pár zsepit is mellé. Valamint talán jó tisztában lenni vele, hogy bár ez a kötet az Element sorozat második része, voltaképp teljességgel önálló kötet.

Három a kedvenc idézeteim közül:
"Home wasn't a certain place; home was a feeling from the ones for whom you cared most, a feeling of peace that calmed the wildfires of your soul."
"The bruises on one's heart were always the hardest ones to heal, they seemed to last the longest."
"You're not the product of your yesterdays."
♥ Az e-arc példányt hálásan köszönöm a szerzőnek!
➤ My english review on goodreads.

Zenék a könyvben:

Sam Smith: Life Support ♪ ♫ ♬
Ingrid Michaelson: The Way I Am ♪ ♫ ♬
Rhianna & Eminem: Love The Way You Like ♪ ♫ ♬

Nyereményjáték:


a Rafflecopter giveaway