Erin Watt: Bukott ​örökös


Easton Royalnak mindene megvan: vonzó külső, sok pénz, éles ész. Életének egyetlen célja, hogy a lehető legjobban szórakozzon. Sosem gondol a következményekre, mert nem kell miattuk aggódnia.
Egészen addig, amíg fel nem tűnik a színen Hartley Wright, és fel nem forgatja egyszerű életét. Ő az egyetlen lány, aki – bár vonzódik a fiúhoz – nemet mond neki. Easton képtelen megfejteni őt, és ez csak még ellenállhatatlanabbá teszi számára. Hartley-nak nincs rá szüksége. Szerinte Eastonnak előbb fel kell nőnie.
Lehet, hogy igaza van.
Ellenségek. Szabályok. Megbánások.
Eastonnak életében először nem elég a Royal-korona. Kénytelen megtanulni, hogy minél magasabbról indul valaki, annál nagyobbat bukhat.

Megérkezett az Elle Kennedy és Jen Frederick együttműködésből született Royal család újabb felvonása, és én ismét csak képtelen voltam ellenállni. Tisztában voltam vele, hogy felszínes, elkényeztetett és fékevesztett gazdag tinik drámája vár majd a lapokon bőven meghintve jól ismert klisékkel, amúgy szappanoperás módra. Ugyanakkor tudtam, hogy a szerzők ismét hozzák majd azt a könnyed, gördülékeny stílust, amitől a könyveik számomra olyan addiktívak, mint a jó féle chips; ha egyszer elkezdem, képtelen vagyok abbahagyni míg van belőle. Szerencsére nem kellett csalódnom, megkaptam, amit vártam, igaz, ezúttal talán kevésbé pörgős ütemben, mint a sorozat első három kötetében.
„… a baj ott jár a nyomodban, bárhová mész is, Easton.”
Ami számomra roppant kellemes meglepetés volt, hogy a teljes regény Easton nézőpontjában íródott. Mindig izgatta a fantáziámat a középső Royal fiú a maga szétcsúszott, kissé megtört valójával, mert éreztem, hogy a kemény és állandóan flörtölő külső mögött arany szív és szeretetre éhes lélek lapul. S itt most aztán bőven kaptam mindkét oldalából. Egyrészt frusztráló meggondolatlanságok, bajkeverés és önpusztítás. Másrészt szívfacsaró tépelődés, érzelmek és móka. Őszintén örültem, hogy ilyen alaposan beleláthattam a gondolataiba, még akkor is, ha nem egyszer viszketett a tenyerem, hogy némi értelmet csapkodjak a kótyagos fejébe. Jó volt látni, hogy érdeklik a körülötte lévő emberek, törődik a barátaival és a családjával, illetve hogy a maga nyakatekert okoskodása alapján többnyire jót akar cselekedni. Persze gyakorta nem úgy sülnek el a dolgok, ahogy azt ő elképzelte, és itt kezdődnek a gondok. Vagy helyesebb lenne úgy fogalmazni, ez is része a gondnak. Mert tagadhatatlan, hogy Eastonnak segítségre van szüksége, méghozzá mielőbb. Nem találja a helyét, módszeresen rombolja önmagát és mind messzebb sodródik a családjától. Ráadásul tartok tőle, hogy az ebben a részben pedzegetett titok, amiben, naná, hogy ismét benne van Steve, teljesen kirántja majd a lába alól a talajt. Vagy lehet, hogy már a könyv durva függővégét adó szörnyű baleset összezúzza? Meglátjuk. Én mindenesetre szorítok neki, hogy végül talpra álljon és békét tudjon kötni a világgal.
„Hartley (…) egyedül vam. És van valami a magányában, amivel együtt tudok érezni.”
A hősnővel, Hartley-vel kapcsolatban kicsit olyanok voltak az érzéseim, mint Eastonnak: először kissé szürke, átlagos lánynak tűnt, de aztán egyre inkább életre kelt és érdekesebbé vált. Tetszett az igazsághoz való ragaszkodása, és az, hogy milyen nagyon szereti a kishúgát. A titka pedig – mert ebben a világban aztán nem csak a Royal család szekrényében pihennek csontvázak – alaposan megmozgatta a fantáziámat. Be kell vallanom azonban, én először sokkal mocskosabb dologra gondoltam, mint ami végül kiderült az apukájáról.
„Mint egy kirakós, aminek a darabkái nem igazán illenek össze.”
Nem kérdés, hogy akarom a folytatást, és nem csupán a brutális lezárás miatt. Easton, és a romantikus szál alakulása legalább annyira érdekel. Ez utóbbi ugyanis itt sajnos épp csak elkezdődött. A két főszereplő mindössze a talán barátok vagyunk, és hopp, elcsattant egy csók köztünk fázisánál tart, márpedig nekem ettől sokkal több kell. Szóval ide nekem az Omladozó királyságot mielőbb!

Kedvenc idézet:
„Már sok fontoskodó, felvágós gazdag ribanccal találkoztam, de még a legbeképzeltebbekbe is szorult némi modor. Hiszen déliek vagyunk, az ég szerelmére! Itt behívnak a házba, hogy aztán egy pohár jeges tea és egy szelet sütemény felett sértegessenek. Nem szokás csak úgy rácsapni az ajtót valakire.”

Könyvinfók:


Erin Watt

beleolvasó
moly
goodreads
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordító: Benedek Dorottya
ISBN: 9789634577447
344 oldal

Műfaj: new adult
Sorozat: Royal család 4.
Elbeszélés módja: E/1, jelen idejű, Easton nézőpontú

Ki? Hartley Wright & Easton Royal (18)
Hol? Bayview
Mikor? szeptember - október
Érzékiség? ártatlan
Szerelmi háromszög? enyhe
Lezárás? függővég
Önállóan olvasható? nem

08.27. - Sorok között
08.29. - Angelika blogje
08.31. - Sorok között (e)
08.02. - Fanni’s Library
08.04. - Pandalány olvas
08.06. - Readinspo

Nyereményjáték:

A feladat: keresd a koronát! A mostani blogturné bejegyzéseinek szövegében egy-egy szó egy korona képéhez vezető linket takar. Ezeket kell felkutatnotok és megírni a rafflecopter megfelelő sorában.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

a Rafflecopter giveaway