Alexa Riley: Blackmailing the Virgin

Abban a pillanatban, hogy Calder Cox először megpillantotta Felicity-t, tudta, hogy meg kell szereznie őt magának. Semmi nem állhat az útjába… mígnem rájön, hogy üzleti partnere lányáról van szó.
Felicity Chandler bár hamarosan végez a főiskolán, fogalma sincs, igazából mihez szeretne kezdeni. Ráadásul egy éjjel, miközben ő elmerült a hegedűjátékban, Calder rátalált, s azonnal heves vonzalom támadt közöttük. Mégis, a férfi próbált távolságot tartani, ezzel még jobban összezavarva őt.
Ám Calder sem képes örökké visszafogni magát, s ha ő elveszti az önuralmát, annak bizony következményei vannak. Felicity megpróbálhat elfutni előle, de ő akkor is el fogja érni, hogy örökre vele maradjon… még ha ezért meg is kell zsarolnia.

amazon goodreads webpage

A Promise sorozat kötetei kicsit azokra a régi Harlequin füzetekre emlékeztetnek, amit tinédzser éveimben úgy szerettem. Úgy érzem, mintha ezekben Alexa Riley kissé visszább vett volna a huncut – már-már tabudöngető - bujaságból, ugyanakkor megtartotta volna legfőbb védjegyeit: az elképesztően birtokló alfahím főhőst, no meg a formás és ártatlan hősnőt.
”… though I may have blackmailed you into this relationship, I know I did it for the right reasons. We belong together.”
A Blackmailing the Virgin ismét csak egy pillanat alatt megszülető, elképesztőmód túlzó románc egy jó adag perzselő érzékiséggel, viszont a karakterek a korábbiakhoz képest szerintem kidolgozottabbak, ráadásul itt kapunk némi drámát is. No persze semmi tragikusra nem kell gondolni, csak némi félreértés tarkítja a történetet. Mivel a könyv viszonylag rövid, a cselekmény elég gyors ütemű, és én nem is igen akartam letenni. Kimondottan élveztem, még a be nem tervezett terhességes fordulat ellenére is, bár azért szívesen olvastam volna Calder sokat emlegetett emailjeit.
Szóval csak megköszönhetem ezt a cuki és ízlésesen megalkotott, jóféle smut storit.

Kedvenc idézet:
"So many years my life has felt hollow, but since I found her on the balcony, something has changed. She crept into those empty spaces, and I need more."
♥ Az e-arc példányt hálásan köszönöm a szerzőnek!
➤ My review on goodreads.