Napomat megédesítő díjacska


Drága Gretty ma azzal lepett meg, hogy megajándékozott ezzel az ezer színű díjjal. Cuppanós köszönet érte!
Gyorsan körbelestem az általam látogatott blogokon, ki maradt ki eddig ebből a megtiszteltetésből, hogy gyorsan orvosolhassam a hiányt. Tehát továbbítom a kitüntetést:
Kellynek, hisz Simone Elkeles közös szenvedélyünk.
Mónikának & Kethynek, mert valami gyönyörűség a blogjuk.
És Inkának, hogy még sokáig firkáljon sokunk örömére.

Egy díj mindig ok az ünneplésre... az ünneplés pedig nálam az édességre. Miután feltúrtam a kamrát, és fájó szívvel rádöbbentem, hogy némi főzőcsokin kívül nincs semmi nassolni való idehaza, megcéloztam a konyhát, hogy előre be nem tervezett sütögetésbe fogjak. Minden hozzám hasonlóan hamar valami édeset elhatározásból buzgólkodó cukrász imitátornak tudom javasolni az alábbi pehelykönnyű (elkészítésben és állagában) muffint.


2 tojást, 10 ek cukorral habosra keverünk, majd hozzáadunk 10 ek tejet és 10 ek olajat, végül 1 sütőport és 10 ek lisztet szórunk bele. Én 10 dkg főzőcsokit daráltam bele, de aszalt gyümölcs vagy akár lekvár is megteszi. 20 perc körüli idő elég neki 180 fokos sütőben.
Ó, és Valcsikám ugyan nem látszik, de a tőled kapott szívecskés muffpapírokat avattam ám fel! Itt is köszi a kis tarkákért!