Jennifer L. Armentrout: Oblivion 2. - Feledés 2.

Daemon Blackkel összekapcsolódni szívás…
Ráadásul nemrég eltökélte, hogy bebizonyítja: amit irántam érez, az nem csupán bizarr kapcsolódásunk mellékhatása, hanem valódi érzelem. Nem tudom, mit gondoljak efelől, de tény, hogy mostanában már korántsem olyan bunkó velem, mint korábban.
De nem ez a legnagyobb problémánk. A Védelmi Minisztérium emberei körülöttünk szaglásznak. Ha rájönnek, mire képes Daemon, és főleg, hogy mi ketten összekapcsolódtunk, mindkettőnknek végünk. Az iskolában felbukkanó új srác sem hiányzott. Ő is tele van titkokkal. Tudja, mi okozza a körülöttem zajló sok furcsaságot, és segítene is rajtam… de ennek súlyos ára van. És aztán az események még vadabb fordulatot vesznek. Láttam valakit, akit halottnak hittem. Szóljak vagy hallgassak? Mi történt Dawsonnal? Ki árulta el? És mit akarnak Daemonéktól – na meg tőlem – a védelmisek?
Az már biztos: Daemon Blackkel összekapcsolódni nem egy életbiztosítás.

Jómagam az újraolvasó típusú könyvmolyok táborát gyarapítom. Vannak regények, amiket már négyszer-ötször is olvastam, és akadnak, amelyeknek csak bizonyos részeihez térek vissza újra és újra. Így aztán ha megszerettem egy történetet, akkor könnyedén rávehető vagyok arra, hogy eredeti után magyar fordításban, avagy épp a másik főszereplő nézőpontjából elmesélve ismét nekiveselkedjek ugyanannak a sztorinak. Persze tudom ám, hogy ilyenkor a csavarok már nem fognak meglepni, az érzelmek halványabbat ütnek, s a poénok szintén kevésbé lesznek humorosak, de nekem egyszerűen jól esik visszatérni a kedvenceim közé.
„Egyesek szerint ez helytelen, de én akkor is akartam őt.”
Épp ezért el kell ismernem, elfogult vagyok a Feledés kötetei kapcsán. A Luxen olyannyira belopta magát a szívembe, hogy képtelen vagyok ellenállni Daemon Black arrogánsan dögös hívó szavának. (Itt jegyezném meg, hogy megismerve, mi zajlott a buksijában, már nem is tűnik annyira vagányul pökhendinek a srác.) Szóval bár el kell ismerni, hogy ezek a részek vajmi kevés újdonságot képesek adni az alaptörténethez, én azért lelkesen vetem magam rájuk. Pedig még alapos átgondolás után sem tudnám megnevezni azokat a sosem látott jeleneteket, amelyekről a szerzőnő beszélt az amerikai megjelenés idején, sőt, akadtak olyan fordulatok, amelyek itt és most szerintem kidolgozatlanabb módon kerültek bemutatásra, mint anno Kat elbeszélésében. Élveztem persze főhősünk fejében császkálni, látni, hogyan bizonytalankodik, majd jön tisztába Cica iránt érzett vonzalmával, olvasni arról, hogy milyen elbűvölőnek tartja a lány apróságait, hogy voltaképp megszállottan követi a Katy Kattant Kuckóját, ugyanakkor nem tudtam szabadulni attól a gondolattól, hogy ha mindezt – hasonlóan a két utolsó kötethez – magában az Ónixban kaptuk volna meg, akkor nagyobbat szólhatott volna. Mert lássuk be, az alapkönyv iszonyat nagy részét a Blake féle edzések, no meg Katy mutálódása tette ki, s ezek itt érthető okból nem juthattak annyira szerephez, helyettük számtalanszor az ismétlődött, hogy fényuraság eseménytelen járőrözésekre indult. Mindezek ellenére persze szerettem, mert luxen, mert Kat, mert Daemon, és mert mindig olyan imádni valóan képesek civakodni.
„… hiábavaló az ellenállás.”
Összesenjében tehát nem épp olyan, mintha a kedvencedet ismét első alkalommal olvasnád, de rajongóknak kötelező darab. A tehetséges mesélő Jennifer L. Armentroutnak hála bőven lehet tobzódni szeretett ’lopakodó üzemmódú földönkívüli nindzsá’nk romantikus és lazán szellemes pillanataiban.

Kedvenc idézet:
„Ha elveszítesz valakit, akit szerettél, sosem lesz könnyebb. Csak hozzászoksz.”

Könyvinfók:


Jennifer L. Armentrout

beleolvasó
moly
goodreads
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordító: Miks-Rédai Viktória
ISBN: 9789633999509
376 oldal, kartonált

Műfaj: ifjúsági
Sorozat: Luxen 2,5.
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, Daemon nézőpontú

Ki? Katy Swartz & Daemon Black
Hol? Nyugat-Virginia
Érzékiség? ártatlan
Szerelmi háromszög? nincs
Lezárás? egyelőre boldog
Önállóan olvasható? nem
01.16. - Insane Life
01.17. - Angelika blogja
01.18. - Deszy könyvajánlója
01.19. - Könyvvilág
01.20. - Dreamworld
01.21. - Sorok között

Nyereményjáték:

Minden állomáson találtok egy-egy idézetet, amelyből aláhúzott vonallal jelölve hiányzik egy név, de nem elég csak a hiányzó nevet beírni a rafflecopter doboz megfelelő sorába, szükség lesz még a kötet címére is.
(Figyelem! A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszolnak! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)
„Én csak álltam ott, és azt ismételgettem, hogy a csúf hőhullámaimról a klimax tehet, nem a féltékenység. Féltékenységről szó sem lehet, hiszen XY meg sem közelít engem. 
De muszáj ilyen hosszan ölelgetnie ____? És ilyen szorosan? A francba már.”
a Rafflecopter giveaway