Brittainy C. Cherry: The Air He Breathes - Lebegés

Óva intettek Tristan Cole-tól. Azt mondták, kegyetlen, jéghideg, durva. Elítélték a múltja miatt. Ha csak ránéztek, egy szörnyeteget láttak, akinek bűnhődnie kell. Én tehetetlennek és dühösnek láttam, mert bennem is hasonló erők dolgoztak. Üresek voltunk. A múlt sebei a földre húztak minket, pedig mi lebegni szerettünk volna. Ő mennydörgés volt, én villámfény – soha nem volt még ilyen tökéletes vihar. Tristan csókja haragos volt, és szomorú. Bocsánatkérő és gyötrelmes. Nyers és valódi. Mint az enyém.

Lizzie és Tristan torokszorító szerelmi története éppúgy szól veszteségről és újrakezdésről, mint a bennünk rejlő démonok legyőzéséről. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!

Az ember lánya azt gondolná, hogy ha egy regényt már kétszer-háromszor elolvasott, arról órákat tud fecsegni minden nehézség nélkül. Nos, legmélyebb sajnálatomra az én könyvmoly múzsám nem épp nagy segítség, ha valami úgy igazán leveszi a lábáról. Összeszedett gondolatok fülembe sugdosása helyett inkább csak megkukul, és ábrándosan sóhajtozik. Ily’ módon magamra maradva hát a könyvhöz méltó óda zengése helyett inkább röviden beszámolok arról, hogyan hódította meg a szívemet Brittainy C Cherry.
„… a varázslat nem más, mint maga a szerelem.”
Bevallom, semmit sem tudtam róla vagy a munkáiról, amikor először felfigyeltem a borítóra. Amiben biztos voltam, hogy Franggy Yanez tipikusan az a pasi, akinek roppant szívesen turnék bele a szakállába, ha fogalmazhatok így. Szóval a modell irtózatosan vonzott, a tollmotívumok halvány megjelenítése, az akvarellesen elmosott háttértől kissé borongós hangulat pedig nagyon bejött. Szerintem egyszerűt, mégis elragadót alkotott Staci Brillhart (aki Staci Hart néven egyébként maga is sikeres írónő). S olyannyira eluralkodott rajtam a cover whore attitűd, hogy józan megfontoltságot félredobva, különösebb utána olvasás nélkül megrendeltem a dedikált kiadást.
„A tegnapok fájdalma enyhülni kezdett, és egyre halványabbakká váltak a holnapok félelmei. (…) Azt választottam, ahol éppen voltunk. Az aktuális nap, a ma ígéretét.”
Persze ha nem ilyen csoda lapult volna a csábító külcsín alatt, ez egy igen csak költséges botorság lehetett volna. Ám hihetetlen szerencsémre ez egy gyönyörűen megírt, léleksimogató, mégis szenvedélyes romantikus történet. Én pedig imádtam minden szavát, minden lapját, minden fejezetét. Annyira, hogy olyan mennyiségű idézetet jelöltem meg benne, hogy szinte agyon post-iteztem szegényt, lett légyen szó az angol avagy a magyar változatról. Megbabonázott, ahogyan a fájdalom, majd az éledező remény, s végül a szerelem életre kelt a sorokban. A szereplők gyötrődéseit és örömeit egyaránt magaménak éreztem, velük szenvedtem, gyógyultam és találtam rá a boldogságra. S azt hiszem, ez a lényeg, hogy a történet megérintsen, hozzátegyen valamit az olvasó lelkéhez. Márpedig Brittainy írása pont ilyen. Édes, apró pillanatokkal elvarázsol minket, és mesésen lírai megfogalmazással teszi egyedivé az élményt, ami aztán soká-soká velünk marad.
Jaj, egyszerűen elképesztő a Lebegés! Olvasni kell, átélni és átérezni.
„Nem tudtam, hogy egy összetört szív darabjai önállóan is tudnak dobogni, csupán szerelemből.”
S ami a legjobb, hogy nem egyszerűen mázlim volt ezzel az egy sztorival. Nem ám! Ugyanis az egész sorozat ilyen. Mindegyik kötete más és más, mégis egyaránt csodaszép. S ráadásul úgy tűnik, szép sorban érkeznek majd magyarul is. A második rész a Tűzeső címet fogja viselni.

Kedvenc idézetek:
„Mert a rossz napok miatt lesznek a jobbak még jobbak.”
„Ahhoz, hogy az ember erősnek érezhesse magát, előbb meg kell tapasztalnia a gyengeséget.”
„… a legőszintébb szeretet a mély fájdalomból fakad.”

Könyvinfók:


Brittainy C. Cherry

beleolvasó
moly
goodreads
Kiadó: Libri
Fordító: H. Prikler Renáta
ISBN: 9789633108284
392 oldal, kartonált

Műfaj: jelenkori romantika
Sorozat: Az vagy nekem 2.
Elbeszélés módja: E/1, múlt idejű, váltott nézőpontú

Ki? Elizabeth Baley (28) & Tristan Cole (33)
Hol? Meadows Creek (Wisconsin)
Mikor? 2015. július - 2016. május
Érzékiség? visszafogott
Szerelmi háromszög? nincs
Lezárás? boldog
Önállóan olvasható? igen
10.07. - Kristina blogja
10.09. - Angelika blogja
10.11. - Sorok között
10.13. - Kelly & Lupi olvas
10.15. - Könyvvilág blog
10.17. - Zakkant olvas
10.19. - CBooks
10.21. - Insane Life
10.23. - Deszy könyvajánlója

Nyereményjáték:

A történetben mind Lizzie, mind Tristan elvesztette élete párját, és a gyász fájdalmával küzd. Olyan élethelyzet ez, amely már rengeteg írót megihletett. Épp ezért mostani játékunk igazán könnyű lesz, hiszen csupán négy olyan szerző és könyvcím párost várunk, amelyekben valamelyik főszereplő özvegy.
(Figyelem! A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszolnak! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

a Rafflecopter giveaway