2013. május 20., hétfő

Egy sóvárgó moly jegyzetei (4)

Még szinte fel sem ocsúdtunk a Könyvfesztivál fergeteges napja(i) után, máris nyakunkon a 84. Könyvhét!
És naná, hogy én jó szokás szerint azon filozofálok, vajon utazzak-e, avagy a vonatjegy árát is költsem könyvekre. Társasági avagy hörcsög moly legyek-e? Fogas kérdés, mert míg a fesztre visszafogott kívánságlistával a tarsolyomban indultam, addig a mostani óhaj-bevásárlólistám nyúlik, mint a rétes. Hosszas tanakodás után a következő hat könyvre sikerült lecsökkentenem a kell nekem kategóriát.

Sylvain Reynard könyvével idestova egy éve szemezek. Tudom, tudom, láttunk már ilyet. Idősebb, tapasztaltabb férfi elcsábítja az ártatlan diáklányt. Ám piszkálja a csőröm, milyen lehet, mert akiknek adok a véleményére azok vagy teljes vehemenciával fújoltak rá, vagy imádták. Konklúzió: csak úgy lehet igazságot tenni, ha magam is kezeim közé kaparintom. Nem? A fordításra különösen kíváncsi vagyok. Remélem, az sokkal jobb lesz, mint ez a - jobb szó híján - furcsa fedlap. (Pioneer - megjelent)
A Tiffany Reisz folytatásnak nem is kérdéses, nálam a helye, mert az első rész teljesen levett a lábamról. Akarom, most. (Egmont - 05.30.)
Sophie Morgan regénye első blikkre kicsit olyan mintha a Twilight és a 50 Shades borítóját ötvözték volna. De a fülszöveg azzal biztat, hogy belül A szirénhez hasonlóan színvonalas erotikába fogunk bepillantást nyerni, amiben én nagyon is benne vagyok. (Geopen - 05.21.)

Két hosszú évet kellett várnunk, hogy Christina Dodd A sötétség örökösei sorozatának harmadik része felkerülhessen a könyvespolcra az első és a második kötet mellé. Vajon a befejező darab mikor fog megjelenni? (Alexandra - 06.03.)
Jennifer Ashley skótos történelmi romantika sorozata ha teljesen nem is döntött le a lábamról első körben, de elég ígéretesen indított ahhoz, hogy tudjam, a szerzőnek a gyűjteményemben a helye. Ráadásul a Relax kötetek megjelenésükben és árukban is elég barátiak. (Kossuth - 06.10.)
Jennifer L. Armentrout tipikusan az a szerző, akire a molyon megosztott idézetek nélkül kétséges, felfigyeltem volna-e egyáltalán. Aztán megláttam ezt:
„Why are you such an ass?” The words came out before I could think twice.
„Everyone has to excel at something, right?”
„Well, you're doing a great job.”
és nagy nevetés közben megnéztem, miről is szól a történet. New adult sorozat egy földönkívüli sráccal, akinek egojához egy galaxis is kicsi lenne? Kíváncsian várom! (Könyvmolyképző - 06.06.)



~ A borítók képeire kattintva a regények moly adatlapjai érhetőek el. ~

Akik szeretnének többet megtudni az egyéb könyheti megjelenésekről, azoknak ajánlom figyelmébe a Könyvek erdeje kiadónkénti gyűjtőposztjait. Vigyázat, pénztárcákra nézve veszélyes! Én szóltam...

Update:
És máris bővíthetem a listámat, mert megérkezett a Könyvmolyképző Kiadó bejelentése, amelyről még további három kötetet integet vadul felém:

  1. Tammara Webber: Egyszeregy
  2. Samantha Young: Dublin Street
  3. Kevin Hearne: Üldöztetve

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top