2013. március 4., hétfő

Vendégblog - Szinna olvasmányai (42) - Jillian Dodd: That Boy

Jillian Dodd – That Boy

Megvan a maga haszna, ha két klassz srác a barátod.
Itt van Danny. Danny az igazi aranyfiú. Álomkék szemekkel és szőke hajjal, ami akkor is tökéletesen néz ki, ha összekócolta a szél, vagy a sisak alá volt beszorítva. Minden lány odavan érte. A fiú, akivel mindig bajba kerülünk, akivel folyton veszekszünk, ő a legjobb hátvéd, akinek egyetlen lány sem tud ellenállni, még én sem. Dannyval lenni olyan mint folyton részt venni valami kalandban. Ragyogó, ragadós a mosolya, és halálos a bordás hasizma. Egyszerűen ellenállhatatlan.
Phillip ugyan ilyen klassz. Imádnivaló drága Phillip, akit születésem óta ismerek. Phillipnek sötét a haja, barna a szeme, tökéletes a mosolya és a hangja a legszexisebb hang amit valaha hallottam. Ő az a fiú akivel minden elalvás előtt beszélek, a fiú aki állandóan kihúz a pácból, aki képes olvasni a gondolataimban, aki mindig itt van, ha szükségem van rá, aki megpróbál távol tartani a bajtól, a fiú aki a fenébe is egyre jobban néz ki, és akinek erős karja olyan könnyen átölel. És amikor azt a mosolyát ragyogtatja rám képtelen vagyok bármire is nemet mondani.
Valamelyiküktől meg fogom kapni életem első csókját.
Valamelyikük meg fog tanít igazán csókolózni.
Valamelyikük el fog vinni a végzős bálra.
És végül valamelyik meg fogja kérni a kezem.
Mindketten a legjobb barátaim lesznek.
De csak az egyikükbe leszek szerelmes.
Csak az egyikük Az A Fiú.


Első és legfontosabb, senki ne dőljön be ennek a bűn rossz borítónak. Ez a könyv messze a legjobb volt, amit mostanában olvastam. Igazi unikum a maga nemében. Nevettem, sírtam szorítottam a szereplőknek és minden mondatát élveztem.
A történet egy meglepetés partin kezdődik, ahol a hősnő Jay tüzet okád, mert a fiú, akivel ez az első randijuk megkérte a kezét. Az első randin! És ez az arrogáns szemétláda olyan biztosra vette, hogy igent fog mondani neki, hogy még egy eljegyzési partit is összehozott a lány tudta nélkül. Most pedig fel kell mennie a színpadra és be kell jelentenie az összegyűlt társaságnak, hogy nem fog hozzámenni. Miközben a színpad felé tart millió gondolat fut át az agyán és visszaemlékszik, hogyan kezdődött ez az egész élete első csókjával... 10 évesen. Ezzel egy őrületes utazás veszi kezdetét a gyerekkortól a felnőtté válásig. Két fiú, Phillip és Danny, és egy lány, Jay életre szóló barátsága, őrültségei, az első lerészegedés, az első randi, az egymásnak való falazás, a vetkőzős foci, az első igazából kitöltött bikini felső, a ballagás, a végzős bál, a főiskolai évek. Mindaz, ami ehhez az eljegyzési partihoz vezet. És egyszerre megértjük, hogy van olyan helyzet, amikor az első randin feleségül lehet kérni valakit... és egyáltalán nem ostobaság igent mondani rá!
Ebben a könyvben benne van mindaz, ami egy történetet szerethetővé tesz (feltéve, ha nem a véreshorrorzombivámpirélőholtmágusharcos típusú könyveket kedveled). Van benn humor, romantika, szívfájdalom, tévedések, két nagyon szerethető fiú, és egy imádnivaló talpraesett lány. Valóságos szereplők, akik olyanok mint te vagy én. – Vagy mégsem, én sosem voltam ennyire bulizós. De a könyvet olvasva annyira visszamennék életemnek erre a korszakára. – A fő kérdés azonban, Jay megkockáztatja-e, hogy tönkretegyék a barátságot azzal, hogy átlépik azt a finom választóvonalat a barátság és a „valami több” között, s ha igen vajon kivel?
A történet szinte naplószerűen van megírva, és imádtam a fejezeteket tarkító színpompás irka-firka rajzokat, amelyek ahogy a történet halad, egyre felnőttesebbé válnak.

* * *
„– Tudod Phillip – mondja Danny komisz mosollyal –, sok lány élete álma, hogy két pasival legyen egyszerre. Felém fordul és rám kacsint. – Mit gondolsz Jay? Ez lehet a szerencsenapod.
Elég régóta ismerem a srácot, hogy tudjam mikor szórakozik velem.
– Benne vagyok – mondom, és gyorsan felülök az ágyban. – Ami azt illeti, ez tényleg izginek hangzik. – Miért nem kezdtek el ti ketten – mutatok rájuk az ujjammal – csókolózni, miközben én nézem.
– Dany és Phillip undorodva néznek egymásra, én meg magamban mosolygok.
– Á… inkább hagyjuk Jay – mondja Danny hatalmas ásítással –, mi lenne, ha csak eldőlnénk? Én is itt alszom. A mi szobánk ööö szörnyen büdös.”
Sorozat: That Boy 1.
Műfaj: ya
Bandit Publishing, 2012. július

goodreads book depository

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top