2013. január 26., szombat

Vendégblog - Egy betűfüggő feljegyzései - Beköszönő

Az új esztendő beköszöntével örömmel adtam hírül, hogy néhány molyocska igent mondott arra a kérdésemre, vajon lenne-e kedvük néhanapján egy-egy bejegyzés erejéig beugrani hozzám. Idei második vendégem, Nusejka, aki Egy betűfüggő feljegyzései címmel fog jelentkezni, reméljük, minél gyakrabban. Fogadjátok olyan lelkesedéssel, ahogy ő szokott írni könyves élményeiről!


Sziasztok, Nusi vagyok, hat napja tiszta… eh! Kit akarok becsapni, hiszen egy napot sem bírok ki olvasás nélkül. :) Az olvasás mellett hobbiból egyetemre járok, villamosmérnöknek tanulok, és ha időm engedi, még dolgozok is.
Azóta falom a betűket, mióta megtanultam olvasni, amihez sokat hozzátett, hogy anyukám a helyi könyvtáros. Az utóbbi időben főleg paranormális romantikusokat és urban fantasykat olvasok, és ha besokallok a sok tündértől, félistentől, farkastól, vámpírtól, boszorkánytól, valkűrtől, akkor leöblítem egy kis történelmi romantikussal. Ha az olvasás drog, akkor függő vagyok, kell a napi adagom, mert ez az egyetlen tevékenység, ami egy kicsit képes kikapcsolni az agyamat. Nem tagadom, szeretem a mesés, varázslényes dolgokat, szeretek a mesében élni, ha csak egy rövid időre is, mert valahol még él bennem a gyerek, aki még mindig a csodát és a varázslatot keresi.
Remélem élvezni fogjátok a firkálmányaimat ezekről a mesékről! ;)

2 megjegyzés:

  1. welcome welcome!! :D

    "Az olvasás mellett hobbiból egyetemre járok, villamosmérnöknek tanulok, és ha időm engedi, még dolgozok is." szakadok :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tudod, a prioritások... :D

      Törlés

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top