2012. október 8., hétfő

Egy sóvárgó moly jegyzetei (2)

Akár ha egy évvel ezelőtt is megkérdezett volna valaki, mi jut eszembe a Maxim Kiadóról, az első dolog, amit rávágtam volna: fejlesztő és gyakorló tankönyvek. Aztán megláttam egy lila borítót, és a szót, angyal... Mára pedig már jól tudom, honlapjuk jobb menüsorában megbújva ott a Dream válogatás szórakoztató irodalomhoz vezető emblémája. Bár itt is nyomon követhető, mikor mely regényeket hozza el a kiadó a magyar olvasóknak, aki többet szeretne tudni a kiadványokról vagy éppen kész egy kis játékra - könyvnyeremények reményében szerintem jó páran -, annak érdemes a Dream válogatás saját facebook oldalát elmentenie a kedvencek közé.
Engem télen az Angyalsors külseje csábított, a tartalma magával ragadott. Olyannyira, hogy bőszen drukkolok, Cynthia Hand olyan befejezést álmodjon majd a trilógiának, amelyben nem a titokzatos idegen, hanem az egyszerű, kedves srác sétál el a lánnyal nagy boldogságban. Ó igen, élemedett korom ellenére teljesen kitört rajtam a Team Tucker láz. :)
Ezek után gondolom nem meglepő, hogy felkaptam a fejem a múlt pénteki hír olvastán: A Maxim őszi kínálatának első négy megjelenése felkerült a boltok polcaira. Engem persze mint (könyv)molyt vonz az (Angyal)fény. Kíváncsiságomban szinte viszketnek az ujjaim a lapok után sóhajtozva... nem kérdés, ezt olvasnom kell. 

Clara Gardner hónapokon át készült arra, hogy a valóságban is szembenézzen a látomásából ismert erdőtűzzel, azonban a végzetes napon hozott döntésével önmagának is sikerül meglepetést okoznia. A feladatot közel sem olyan egyszerű végrehajtani, mint ahogy gondolta, most pedig a Tucker iránt érzett szerelme és a Christianhez fűződő bonyolult érzelmei között őrlődik. Emellett egyre mélyebbre száll a részangyalok világában, a Fehér Szárnyak és Fekete Szárnyak közötti harcban, ráadásul szembe kell néznie egy szörnyű ténnyel: valaki, aki közel áll hozzá, hónapokon belül meg fog halni. A lány jövője csupa kérdőjel, egy dologban azonban biztos: a tűz csupán a kezdet volt.

Viszont a másik három újdonság is csalogat. 

(A képekre kattintva tartalom, ízelítő, és kedvcsináló videó érhető el a kiadó honlapján.)
Jay Asher: Kezünkben a jövő Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?

Az egyik izgatja a fantáziámat, hiszen a facebook már úgy begyűrözött a mindennapokba... milyen lenne, ha mintegy a jövő kapuján betekinthettünk volna rá évekkel ezelőtt? A másiktól összeszorul a torkom, pedig még fel sem lapoztam, csak megláttam ezt: "Eltűnődtek-e valaha is, mennyit ér egy emberi élet? Aznap reggel az öcsémé egy zsebórát ért." A harmadik fülszövege pedig egy repülőút alatt szárba szökkenő szerelemet ígér.
Lehet ezeknek ellenállni? Sikoltozó pénztárcám nagy vehemenciával, bőszen bólogat. De tudja is ő, mi kell egy sóvárgó moly lelkének, nem igaz? ;) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top