2011. április 18., hétfő

Idézetért könyvet!

Nem rossz bolt, igaz?
Mivel a Kelly Kiadó jóvoltából az ölembe hullott Karen Chance Cassandra Palmer sorozatának első két kötete, arra gondoltam, ha már közeleg a nyuszis ünnep, játsszunk egyet.


Aki szeretné valamelyik kötetet, nincs más dolga, mint nevével ellátott hozzászólásban meghagyni, melyik részre fáj jobban a foga, illetve - s most jön egy kis feladat - megírni egy, a Kelly Webshop kínálatában szereplő regényből származó kedvenc idézetét, a mű írójának és címének megjelölésével.
Egyszerű, nem? Sorsolás a hónap végén. :)

17 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves tőled a felajánlás,és szeretnék pályázni valamelyik kötetre. Még egyikhez sem volt szerencsém,de kíváncsi vagyok a történetre!! :)

    Az idézet,egy szintén számomra kedves sorozatból:
    "Az a sidhe-látó, aki feladja a reményt és nem ragaszkodik foggal-körömmel az életéhez, az halott sidhe-látó. Egy sidhe-látó, aki azt hiszi, hogy legyőzték, akár egyenesen a halántékához is szoríthatja a kétségét,és meghúzhatja a ravaszt, hogy kiloccsantsa a saját agyvelejét. Az élettel kapcsolatban kétféle hozzáállás létezik: remény és félelem. A remény erőssé tesz, a félelem megöl."

    Karen Marie Morning: Keserű ébredés
    194. oldal

    VálaszTörlés
  2. Szia Angi:)

    Nálunk is beindul a blogos giveaway:)

    Én az Árnyak vonzásában könyvért játszanék!

    Kedvenc Kelly Kiadós idézetem:

    Melissa Marr: Veszélyes játék


    – Miért nem csillog úgy az összes többi tündér, mint te? – suttogta.
    Keenan leeresztette a kezét.
    – Az összes többi mi?
    – Tündér – mutatott körbe a lány, de nem voltak ott tündérek, ahogy emberek sem. Becsukta a szemét, hogy ne forogjon körülötte olyan vadul a világ. – Tudod, a tündérek, akik egész éjjel velünk táncoltak, tündérek, mint te és Donia – suttogta.
    – Tündérek? – motyogta a fiú. Rézvörös haja csillogott az eget elöntő fényben.
    – Igen. – a lány lefeküdt a földre. – Mint amilyen te vagy.
    Mintha Keenan azt mondta volna:
    – És amilyen hamarosan te is leszel…

    A nicknevem nem reklám, 2004. óta ez:))))
    A valódi: Németh Zsuzsa

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én sem olvastam még egyik könyvet sem, ezért ha lehetne választani, az elsőt, a Megérint a sötétséget szeretném. :)

    A legeslegkedvencebb kellys könyvemből választottam idézetet, mégpedig Jennifer Crusie: Fogadj rám c. kötetéből.

    " - Napról napra vesszük majd az akadályokat - mondta Cal, karjában tartva a lányt. - Én sem tudok erről semmit, nem terveztem, hogy így alakuljon, de azt hiszem, egyszerűen kitartunk majd egymás mellett. Vigyázunk egymásra. Hátba veregetjük egymást, ha nehézségek támadnak."

    Sippancs

    VálaszTörlés
  4. Ez tetszik. :o)
    Mivel még nem olvastam az első részt se, így a "Megérint a sötétség"ért szeretnék játékba szállni.

    Az idézet pedig Jennifer Crusie "Fogadj rám" c. regényéből van:
    "A probléma megoldásának első lépése annak beismerése, hogy létezik a probléma."

    VálaszTörlés
  5. Szijja !

    én is a Megérint a sötétség-ért szeretnék játszani.

    az idézet így szól:

    " Elmondom, mi az ábra. Itt én mondom meg a tutit. Minden úgy történik, ahogy én akarom. Ha jót akarsz, nem állsz az utamba. Ha mégis szembeszállsz velem, pokollá teszem az életedet."
    P. C. Cast - Kristin Cast
    Éjszaka háza


    valódi név : Stefán Brigi

    VálaszTörlés
  6. "…a szépség nem a rendben rejtőzik, hanem a spontán harmóniában."
    Melissa Marr: Veszélyes játék

    Nekem is a Megérint a sötétségre fáj a fogam! :)

    szabbree

    VálaszTörlés
  7. Hello!
    Én a Megérint a sötétség-ért szertnék "harcba" szállni.
    A kedvenc idézetem pedig P.C.Cast és Kristin Cast Éjszaka Háza sorozat Ébredés című könyvéből ez:
    "Mondd meg szívednek
    Megfojtanak a titkok, Övé
    a döntés."

    VálaszTörlés
  8. Pavlik Emőkeáprilis 19, 2011

    Mindkét könyv esetében jelentkeznék.

    Kedvenc idézetem:
    Jennifer Crusie: Isten hozott kísértésben

    Egy: elérni, hogy az áldozat elmosolyodjon.
    - Egy szép napon a kishúgom agya felzárkózik a szájához - mondta Sophie -, de addig is elnézést kérek helyette. - Szélesebb mosolyra húzta a száját, és szempillái mögül nézett a Pillérre.
    - Hát, nem tudom - mondta a Pillér, de kissé megenyhült a fagyos pillantás.
    Sophie két ujjat tartott fel a háta mögött. Kettő: elérni, hogy az áldozat egyetértsen velünk. - Idegenek vagyunk errefelé, szóval nem ismerjük az utakat - folytatta. - Maga is tudja, milyen zavarba ejtő új helyen vezetni.
    - Nos, igen - mondta a Pillér. - De ez még nem...
    Három: elérni, hogy az áldozat felsőbbrendűnek érezze magát. - Na persze, maga valószínűleg soha nem zavarodik össze. - Sophie felmo­solygott rá, ami nem volt épp egyszerű feladat, hiszen egyforma magasak voltak. Elkerekítette a szemét. - Lefogadom, hogy maga mindig tudja, merre jár.
    - Nos, így van - mondta a Pillér, és most már elengedte magát. - Mindazonáltal...
    - Mi meg feltartóztattuk ebben a hatalmas hőségben - folytatta Sophie, hangja vastagon teli bocsánatkéréssel. A Pillér remegő keze felé biccentett. - És felzaklattuk. - Négy: adjunk valamit az áldozat­nak. - Jobb lesz, ha hagyjuk is, hogy továbbmenjen. Ha itt ácsorgunk a rendőrségre várva, az egyikünknek sem lesz kellemes. - Újra felmo­solygott a Pillérre, aki kezdett visszamosolyogni, de kicsit össze volt zavarodva.
    - Nos, ez igaz - mondta. - Órákba is beletelhet, mire Wes vagy Duane kijön ide.
    Pompás. Keresztnevükön szólítja a rendőröket. Sophie lankadatlanul mosolygott tovább. Öt: szerezd meg amit akarsz, és tűnés. - Amy, meg­vannak a biztosítási adatok?

    VálaszTörlés
  9. Még nem olvastam a történetet, ezért teljesen mindegy, hogy melyik kötet.

    Egyik kedvenc idézetem:
    Melissa Marr: Veszélyes játék

    – Köszö…
    Donia félbeszakította.
    – Ne! Ez a halandók szava, és a gyakori használattól elvesztette a tartalmát. Ha a fajtánk között jársz, ne felejtsd el, hogy ez egyfajta sértés. Ha valaki jót cselekszik veled és barátságos, egyszerűen csak ne felejtsd el. Ne csökkentsd a jelentőségét ezzel az üres frázissal!

    109 old.

    VálaszTörlés
  10. 2. kötetre jelentkeznék.

    Karen Marie Moning: Keserű ébredés

    “Egyébként szeretem a könyveket, jobban, mint a filmeket. A filmek megmondják, mit gondolj. Egy jó könyv megengedi, hogy legyenek saját gondolataid. A filmek egy rózsaszín házat mutatnak, egy jó könyv viszont azt mondja, hogy van egy rózsaszín ház, de megengedi, hogy az utolsó simításokat magad végezd el, esetleg kiválaszthatod a tető stílusát, és leparkolhatsz előtte. Az én képzeletem mindig felülmúlta a filmeket. Kiváló példa erre az az átkozott Harry Potter sorozat is, képtelenség, hogy Fleur Delacour, az a félvér véla tyúk így nézzen ki.”

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Az Árnyak vonzásában c. könyvért szeretnék játszani. :)

    Az idézet Marc Lévy- Mint a mennyben c. könyvéből származik:

    Az az ember cselekszik helyesen, aki hajlandó megőrizni magában a gyermekkor egy részét, és lénye egy zugát fenntartja a tovább élő álmoknak.

    VálaszTörlés
  12. Javithatatlanáprilis 20, 2011

    Szia
    Nekem az első könyv tetszik, hisz még nincs meg és nem olvastam...ami eszembe jutott az P.C.Cast Megjelölve c könyvéből:
    "Ahogy itt jár-kél, szép, miként acsillagtüzes éjszaka...
    fénybe árnyat és árnyba fényt szűr arca, szeme, mosolya
    oly szeliden ragyog felénk, ahogy a vad nappal soha..."(er Byron vers amit imádok :P)

    Bocsi a kellemetlenségért....:)
    Köszönöm
    Javíthatatlan

    VálaszTörlés
  13. szia!
    én is szeretnék jelentkezni, az első könyvért.
    és a kedvenc idézetem P. C. Cast és Kristin Cast Éjszaka Háza sorozatának 1. könyvéből van. ^^

    "Erőt kérek, de nem azért, hogy nagyobb legyek másoknál, hanem hogy legyőzzem legnagyobb ellenségemet, a bennem lakozó kételyt."

    VálaszTörlés
  14. Nagy Szilviaáprilis 21, 2011

    Szia
    Én a második könyvért szeretnék jelentkezni.

    Melissa Marr: Veszélyes játék

    "Aislinn elvett egy pohár italt, és belekortyolt. Bámulatos volt: olyan dolgok részegítő keveréke, amelyeknek íztelennek kellene lenniük. Palackozott napfény és vattacukor, lusta délutánok és olvadó naplementék, forró szellők és veszélyes ígéretek. Fenékig kiitta a poharat, majd Keenan elvette tőle."

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Én is Jennifer Cruise: Fogadj rám! c. könyvéből idézek. Nagyon szeretem! És ez jó alkalom volt arra, hogy újraolvassam:)

    „- Ételt hozott neked, megértette a hógömbjeidet, megtanított főzni, azt mondta szexis a tested, és távozott anélkül, hogy kikezdett volna veled? - kérdezte Bonnie.
    Min bólintott.
    Bonnie Lizára nézett. - Tényleg egy dög!
    - Nem, Cynthie éppen erről beszélt - mondta Liza. - Ki fogja elégíteni minden igényét, amíg bele nem szeret, és akkor fogja elhagyni.
    Min az ajkába harapott. - Nézzétek, nem fogok beleszeretni, habár esküszöm, valahányszor megcsókol, zenét hallok és csillagokat látok. Ha más nem is, hát ott az a fogadás. Amire rákérdeztem, és amiről hazudott, szóval vége. Tényleg.
    - Aha - mondta Liza, aki láthatóan nem volt erről meggyőződve.”

    Még én sem olvastam a megnyerhető könyveket, de akármelyiknek örülnék…

    ggizi/Görbe Gabi

    VálaszTörlés
  16. Répási Éviáprilis 25, 2011

    Szia,

    Én is ringbe szállnék a két könyv valamelyikéért, ha nem bánod. :)

    Melissa Marr: Veszélyes játék

    Úgy hiszem, hogy ez a mondat egy csomó dolgot elmond a regényről:

    "Soha ne bízz a tündérekben!"

    VálaszTörlés
  17. Hajzer Barbaraáprilis 26, 2011

    Helló!
    Megérint a sötétséget szeretném. =)

    P. C. Cast – Kristin Cast: A vad

    "-Igazad van, Aphrodité.-Felém fordult.- Életben kell tartanunk, Zoey. Nemcsak azért, mert szeretünk, hanem azért is, mert neked kell megmentened a világot.
    -Nagyszerű! Szóval én mentsem meg a világot?- kérdeztem vissza. És én még a matek miatt aggódtam."

    VálaszTörlés

Mondd el Te is a véleményed!

 
back to top